AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #1 Skrevet 13. september 2013 Hei alle sammen! Jeg er vanlig bruker her, men har logget meg ut for dette innlegget - det er tullete, men jeg føler jeg kommer til å være sårbar og nesten patetisk med dette innlegget og jeg vil helst ikke at alle her skal assosiere meg med dette. Jeg har bare hatt en vanskelig dag og trenger å få det ut. Problemet er at jeg har flyttet til et annet land for å studere ett år, og kjæresten min som jeg har bodd med ett år har vært her i to uker for å hjelpe meg å flytte og komme i orden her, har nå dratt tilbake til der han bor. Og jeg føler meg så hjelpesløs og forvirret, trist og ensom. Jeg har bodd i andre land før, men dette landet føles annerledes. Jeg kjenner ingen her og kan ikke språket godt nok enda til å kommunisere med de lokale. Til vanlig er jeg en veldig positiv og proaktiv jente som ville tatt språkutfordringer og studier på strak arm, men akkurat idag som kjæresten min har dratt føler jeg meg overhodet ikke som meg selv. Jeg føler meg bare så utrolig tom, lei meg og ensom. Jeg, som vanligvis er veldig uavhanigig, savner familien min. Kjæresten min er min beste venn og det å si farvel til ham idag var helt grusomt. Vi pleier å være sammen hvert eneste øyeblikk vi ikke jobber, rett og slett fordi vi elsker å være sammen og går overens veldig godt. Nå som han ikke er her, føles det som om en del av meg er borte. Jeg merker at jeg høres veldig klengete ut, men det er altså ikke sånn - jeg er veldig aktiv og har flere interessante hobbyer, men det har seg slik at kjæresten min liker å gjøre mye av det samme som jeg, så vi gjør det sammen. Vi har samme vennegjeng og går alltid ut sammen og finner på mye sosialt med andre. Nå føler jeg at hans liv og mitt 'gamle' liv der han bor er borte, og at jeg bare er her, ensom og alene. Jeg har fått et par venner her jeg bor nå og er invitert til å gå ut og spise og på drinker ikveld, og selvom jeg har veldig lyst til å bli kjent med folk føler jeg meg så langt nede akkurat nå. Føler ikke jeg kommer til å bli godt selskap for de andre jentene ikveld hvis jeg går. Samtidig vet jeg nok at jeg må komme meg ut og være sosial - det er ikke bra for meg å sitte inne, det er helt sikkert. Jeg er så redd for at jeg vil tilbringe det neste året alene, uten noen gode venner...jeg vet at jeg må presse meg selv til å være sosial og finne på ting, men bare håper at jeg kan være den blide, positive og sprudlete jenta jeg vanligvis er istedet for denne tullete sutrejenta som har sittet og grått i 40 min nå. Skjønner ikke hva som er galt med meg. Jeg har hatt avstandsforhold tidligere og det var vanskelig til tider, men det at jeg nå er uten ikke bare kjæresten min, men den beste vennen jeg noensinne har hatt og som jeg alltid har ved min side er bare så utrolig vondt. Skulle ønske jeg bare kunne ta et dypt pust og 'let it go', men jeg sliter veldig med det akkurat nå. Jeg vet at dette innlegget er langt, rotete og ikke gir noe særlig mening og jeg beklager for det - det går fint om ikke noen kommenterer på dette heller. Jeg føler meg bare så ille akkurat nå og jeg måtte bare få det ut. Hvis du leste alt dette, takk skal du ha for det. Anonymous poster hash: 896a0...e91
up! Skrevet 13. september 2013 #2 Skrevet 13. september 2013 (endret) Gå ut med vennene dine i kveld! Skjønner at du har det helt motbydelig nå, men ikke bli sittende hjemme og føle på det. Gå ut og ha de så hyggelig som du kan. Tiden går fortere da også. Dette ordner seg Edit: Velkommen inn hit: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=465305 Endret 13. september 2013 av up!
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #3 Skrevet 13. september 2013 Gå ut med vennene dine i kveld! Skjønner at du har det helt motbydelig nå, men ikke bli sittende hjemme og føle på det. Gå ut og ha de så hyggelig som du kan. Tiden går fortere da også. Dette ordner seg Edit: Velkommen inn hit: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=465305 Takk skal du ha. Jeg tror jeg drar meg ut ikveld selv om jeg ikke er helt i humør - det blir nok bra å få en distraksjon fra alle tankene. Takk skal du ha, jeg skal sjekke ut den tråden nå Anonymous poster hash: 896a0...e91 1
Gjest Anonym Skrevet 13. september 2013 #4 Skrevet 13. september 2013 håper du får en fin kveld i dag, og at ting blir bedre! tungt er det alltid, og kanskje blir hele året slik men håper alt ordner seg og du får det fint alikavel! Masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå