Gå til innhold

Prøve kjole...?

Anbefalte innlegg

Gjest Poirot
Skrevet

Nå skal jeg snart gå til min designer og muligens prøve kjolen for første gang. Er så spent! Håper hun har laget et lerretsutkast jeg kan ta på meg for å få et inntrykk...

Og etterpå skal jeg kanskje gå og kjøpe bryllupssko.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så spennende å ha egendesignet kjole!! Blir det mye dyrere enn å kjøpe en "ferdig-kjole"?

Gleder meg skikkelig til jeg skal på jakt etter kjole selv!

Kos deg :D

Skrevet

Jeg skal prøve kjole på torsdag hos Kristins - gleder meg!! Har også planlagt tur til flere brudekjolesalonger de neste ukene sammen med venninne. Bl.a Brudehuset og Kikki's i Bergen. Har egentlig sett en kjole på nettet som jeg har falt helt for, men vil prøve flere for å finne ut om jeg skal gå for den første. Kjoleprøving er jo en viktig del av moroa ved å være vordende brud!! :-) Har vært på Brudekjolen (dårlig førsteinntrykk av service :-( ) og Unik i Oslo (bra service). Begge disse synes jeg hadde for høye priser, ift hva jeg har lyst å betale.

Gjest Poirot
Skrevet

Æsj, skulle bare ta flere mål.

Den kommer til å koste 10-12.000. Mulig jeg skal ha jakke også, den kommer på 5.000 isåfall. Siden jeg er så liten og har litt merkelig kropp (eks veldig svai) er det fint å få den sydd, for det er ikke så lett å få det tilpasset så det blir fint. Har derfor ikke giddet å prøve i noen brudebutikker. Hadde jeg vært en flott str 36/38 eller vært høy og 40/42, ville ejg nok tatt en tur. Når man er 153 høy og har str 44 oventiol nlir man bare i dårlig humør siden modellene ofte er 36.

Men jeg fikk kjøpt sko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...