Tibbie Skrevet 13. september 2013 #1 Skrevet 13. september 2013 Nå har jeg rotet det til... Klarte å velge "ikke lagre" da jeg skulle avslutte et viktig dokument i Open Office (har Mac). Fins det muligheter for å gjenopprette? Hadde det også på høyrehånden, men har selvfølgelig klart å kopiere noe annet over. Fins det en historie man kan se hva man har kopiert? Hilsen desperat
Tibbie Skrevet 13. september 2013 Forfatter #2 Skrevet 13. september 2013 Ingen som kan noe om dette?
-Jiinxs- Skrevet 14. september 2013 #3 Skrevet 14. september 2013 Har dessverre ikke et svar til deg. Men hvis du har en gmail konto så kan du lage dokumenter og spreadsheet med Google Drive, og den autolagrer hele tiden. Og du kan eksportere det til pcen din i mange forskjellige formater.
Bluegreen Skrevet 14. september 2013 #4 Skrevet 14. september 2013 Nå har jeg rotet det til... Klarte å velge "ikke lagre" da jeg skulle avslutte et viktig dokument i Open Office (har Mac). Fins det muligheter for å gjenopprette? Hadde det også på høyrehånden, men har selvfølgelig klart å kopiere noe annet over. Fins det en historie man kan se hva man har kopiert? Hilsen desperat Jeg trodde Open Office autolagret på mac jeg? Min word gjør i allefall det.. Da ligger det jo på recent documents. Men jeg tenker også at det sikkert finnes en "utklippstavle" et eller annet sted hvor du kan finne dokumenter du kopierte, men jeg er for ukjent med Open Office til å gi noe nærmere råd :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå