Gjest pysepusen Skrevet 13. september 2013 #1 Skrevet 13. september 2013 Sønnen min må nå ha dress i str 104. Har til nå vært veldig fornøyd med Reflex sine dresser (den typen som kun går til str 98). De for større barn ser så store og klumpete ut. Derfor trenger jeg tips. Hvilke dresser foretrekker dere til deres barn? Han er tre år forresten.
Teriyaki Skrevet 13. september 2013 #2 Skrevet 13. september 2013 Nå bruker min størrelse 92, men vi er superfornøyd med Reima sin. Den er jo litt dyr da, men vi har kjøpt på 50 % tilbud rundt påsketider, så da har det jo ikke vært så ille. Den har i alle fall vannsøyle på 10 000 mm, har fin passform og er ikke klumpete.
ViljaH Skrevet 13. september 2013 #3 Skrevet 13. september 2013 Jeg gjør samme som over, har vært fornøyd med Reima, og passer på å kjøpe på salg på slutten av sesong, klar til jeg trenger den.
captiva Skrevet 13. september 2013 #4 Skrevet 13. september 2013 Softshell dressen fra name it anbefales:) 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #5 Skrevet 13. september 2013 Kappahl har noen veldig gode som både er vann- og vindtette Anonymous poster hash: e4324...944 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #6 Skrevet 13. september 2013 Regnsøyle på 10 000 har den. I tillegg er den slitesterk i sømmene. Anonymous poster hash: e4324...944
Gjest pysepusen Skrevet 13. september 2013 #7 Skrevet 13. september 2013 Jeg skulle kjøpe Reima på salg sånn at vi hadde til våren, men plutselig så vokste han noe innmari Ble Name It (ikke softshell). Så får vi teste den Var mest vinterdresser å finne i butikkene.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #8 Skrevet 14. september 2013 Didriksons Theron vant en ny test nå nylig. Om den er like god som DidriksonsTigris som vant for to år siden er det absolutt et godt kjøp! Alle som hadde kjøpt den med oss har skrytt og skrytt av slitestyrken og vanntettheten på den, uten at barna blir klamme Og at de kunne bruke den igjen til neste barn Didriksons har dessuten kommet med en smart nyhet på dressene sine. De har sydd inn en rød søm i ben og armer, som man kan rekke opp når dressen er heeeeelt i kanten til å være for liten. Da får man en cm eller to mer å gå på i ben og armer, som i de fleste tilfeller er nok til å strekke dressen til å vare ut sesongen. Sånt LIKER vi! Ellers selger vi en del Skogstad. Bare husk å reklamere om dere syns dressene blir for raskt slitte. Er de gått opp i sømmer eller glidelåser er det veldig ofte lett å få en ny (Er det bare slitasje etter aktive barn er det verre, men spesielt sømmer og glidelåser går som regel greit ) Spar på kvitteringen så dere vet når dere kjøpte den (Dette gjelder også dyre GoreTex vintersko! Er de ikke vanntette, eller om sømmer løsner er det reklamasjon!) Anonymous poster hash: 36c9b...b6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå