AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #1 Skrevet 13. september 2013 Er inne på min side på Nav nå. Jeg leverte meldekort på Onsdag, men har enda ikke fått noe. Det står at det er ferdig beregnet, jeg har krav på pengene (dag penger) men fremdeles, nada. Det står kun en "-" under brutto beløp, en bindestrek altså. Noen ide? Har ikke tatt så lang tid før. Anonymous poster hash: 81a28...31f
Kiarapus Skrevet 13. september 2013 #2 Skrevet 13. september 2013 Er inne på min side på Nav nå. Jeg leverte meldekort på Onsdag, men har enda ikke fått noe. Det står at det er ferdig beregnet, jeg har krav på pengene (dag penger) men fremdeles, nada. Det står kun en "-" under brutto beløp, en bindestrek altså. Noen ide? Har ikke tatt så lang tid før. Anonymous poster hash: 81a28...31f Er det ikke noe fast utbetalings dato på dagpenger da?
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #3 Skrevet 13. september 2013 Ring dem. Høres ut som om det er blitt noe tull. Anonymous poster hash: 86c7d...0af
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #4 Skrevet 14. september 2013 Kan det være at du ikke har penger til utbetaling? Anonymous poster hash: 131b6...413
shiva Skrevet 14. september 2013 #5 Skrevet 14. september 2013 Høres ut som du ikke har grunnlag for noen utbetaling denne perioden. Det sto slik hos meg en gang da jeg hadde jobbet et par timer for mye til å få noe utbetaling..
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #6 Skrevet 14. september 2013 I hvilken forbindelse sender du meldekort? Hvilken ytelse har du/har du søkt om? Har du mottatt vedtak? Alt dette er vesentlig informasjon for å vurdere saken din... Virker ikke som du har rett på noen utbetaling av noen årsak og det kan skyldes mange ting... Anonymous poster hash: dcfa9...319
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #7 Skrevet 16. september 2013 0 penger denne gang betyr det der. Kanskje mangel på meldekort, fornyet legeerklæring e.l.... Ring i morgen Anonymous poster hash: ca70e...629
*Heart* Skrevet 21. september 2013 #8 Skrevet 21. september 2013 Jeg skriver her, så lenge det gjelder det samme hos meg. Jeg sendte mitt første meldekort på mange år (sendte det for 30 min siden), og hos meg står det samme. Jeg har søkt om dagpenger, men vet ikke svaret på søknaden. Men på nav sine sider så står det at dagpengersøknaden er ferdig behandlet. Hvor lang tid bruker det å gå fra det står "ingen beregning" til det evt står et beløp der?
Tiarra Skrevet 21. september 2013 #9 Skrevet 21. september 2013 Du kan jo sjekke når utbetalingsto for dagpenger er under utbetalingsdatoer...
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #10 Skrevet 21. september 2013 Du kan jo sjekke når utbetalingsto for dagpenger er under utbetalingsdatoer... Utbetaling av dagpenger har ikke fast dato, det utbetales et par dager etter beregnet meldekort. Du som venter på dagpenger - avvent vedtaket ditt - kan jo være du av en eller annen årsak ikke får innvilget dagpenger eller du får forlenget ventetid... Må nok bare vente og se..... Anonymous poster hash: dcfa9...319
Tiarra Skrevet 21. september 2013 #11 Skrevet 21. september 2013 Utbetaling av dagpenger har ikke fast dato, det utbetales et par dager etter beregnet meldekort. Du som venter på dagpenger - avvent vedtaket ditt - kan jo være du av en eller annen årsak ikke får innvilget dagpenger eller du får forlenget ventetid... Må nok bare vente og se..... Anonymous poster hash: dcfa9...319 Jeg vet, står 2-3 virkedager etter innsendt meldekort.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #12 Skrevet 2. februar 2018 Fikk du svar på dette? Anonymkode: ccd2b...f9e
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #13 Skrevet 2. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fikk du svar på dette? Anonymkode: ccd2b...f9e Regner med at Ts har fått orden på det etter 5 år 🤦🏼♀️ Anonymkode: ca2cf...54a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå