Gå til innhold

Hvordan viser jeg romantisk interesse for en annen kvinne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager overskrifen, den er upresis. Jeg er anonym siden dette er veldig personlig for meg nå og jeg har ikke sagt det til noen.

Jeg er forelsket i en kvinne i klassen min på master. Jeg liker alt ved henne, og tar meg stadig vekk i å fantasere om en framtid sammen.

Men jeg er selv en kvinne, bifil, og har ikke hatt erfaring med lesbiske forhold. Jeg forestiller meg jo dessuten er heterofil. Vi er venner og jeg vil ikke ødelegge noe.

Hvordan kan jeg kartlegge om hun kunne vært interessert i meg?

Anonymous poster hash: 788a9...6d3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du noe om legningen hennes da? Om hun er hetero så burde du bare glemme henne. Det å rote seg borti en heterofil dame er bare trøbbel. Mange av dem synes kanskje det kan være spennende å rote litt i fylla f.eks, men når det kommer til stykket vil jo ikke hun se for seg å være sammen med deg og du vil ende opp såret...

Skrevet

Jeg lurer også på om hun er bifil, lesbisk eller hetero.. hvis hun er lesbisk eller bifil ville jeg fortalt henne om det du har har funnet ut om din legning og sett på reaksjonen hennes :)

Skrevet

Jeg vet ikke legningen hennes. Jeg har ikke fortalt om min.

Det er jo ikke sånn man bare snakker om: "Hallois! Jeg er bifil, du da?"

Jeg har ingen aning om hvordan jeg skal finne ut legningen hennes.

Synes det er rart å fortelle at jeg har funnet ut av min legning i en alder av 28 år

og det er 10 år siden jeg oppdaget det.

Anonymous poster hash: 788a9...6d3
Skrevet

Lykke til er alt jeg sier. Er vel kanskje max 20% sannsynlighet for at hun er lespe/bi.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...