Offshoresamboer Skrevet 13. september 2013 #1 Skrevet 13. september 2013 Jeg og kjæresten hadde en skikkelig diskusjon/krangel/ utblåsning der jeg fikk sagt alt som har irritert meg i en lang periode.. Det var godt og få snakket om det, men likevel føler jeg ikke at han forsto hva jeg mente.. her er hele saken: Jeg og kjæresten har vært sammen i snart 4 år og har det helt supert alt i alt. Vi er samboere og bor i byen der han har sitt miljø ( venner, noe familie osv). Jeg studerer så jeg har fått venner jeg også, men ikke på samme måte som han har sin vennegjeng her. Vi er flinke til å dra hjem til familien min( 8 timer unna) eller hans foreldre ( 2 timer unna) eller å dra på en av hyttene våres, det er veldig koselig, men er som oftest sammen med familien. Jeg har lenge nevnt at det hadde vært koselig å reist et sted sammen eller gjort noe sammen bare vi to og det sier han seg enig i, men gjør ikke noe mer med det. Han og kameratene har mange planer om turer både hit og dit og da er han sååå happy og snakker om det HELE tiden hvor sinnsykt bra det vil bli. Han snakker masse om sine interesser og de " gutta" skal gjøre sammen osv. Jeg har lenge følt at han ikke er så intressert i å gjøre ting alene med meg og det har plaget meg litt.. Så jeg pratet med han og vi bestemte oss for at vi kunne finne på noe i Høstferien. Men i går når jeg kom med et konkret forslag om å reise til en storby sa han bare at han skulle på tur med guttene den første helgen, så det passet ikke... ( Hadde vi ikke en avtale likevel?? ) Så i går kveld måtte jeg bare få ut alt som jeg hadde inni meg og satte meg ned for å snakke med han. Jeg forklarte at det var frustrerende at han hele tiden sa han ville på tur med meg, men når det kom til planleggingen så passet det ikke/ han ville ikke. Han svarte ikke så mye på det.. så nevnte jeg at turene med guttene alltid var TOPP og han snakket ikke om annet.. da forsvarte han det med at han ikke kunne noe for at han synes alpeturer/sykkelturer osv med g