Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant profien til kjæresten min på en erotisk datingside, skuffet og lei meg, trodde vi hadde det bra, vi har bare vært sammen i 1 år. Hva gjør jeg?

Anonymous poster hash: 1e78b...8bf

Anonymous poster hash: 98658...a46
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tar det opp med han. Så ser du hva han svarer, hva han tenker, hva han mener, også tar du valget ditt basert på det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville konfrontert kjæresten min med det og hørt hva han hadde å si. Så må du nesten ta det derfra.

Skrevet

Han nektet veldig til at jeg viste han siden og profilen. Han sier at han aldri er på siden lengre, men det vet jeg er løgn.

Skrevet

Fant profien til kjæresten min på en erotisk datingside, skuffet og lei meg, trodde vi hadde det bra, vi har bare vært sammen i 1 år. Hva gjør jeg?

Anonymous poster hash: 1e78b...8bf

Anonymous poster hash: 98658...a46

Vet du om han har møtt noen av de på denne siden? Har du sjekket chatten?

Skrevet

Han nektet veldig til at jeg viste han siden og profilen. Han sier at han aldri er på siden lengre, men det vet jeg er løgn.

Har han løyet til deg tidligere om andre ting?

Skrevet

*kremt* Hvis du fant den betyr vel det at du var der selv? :P

Det trenger forresten ikke å bety utroskap. Jeg har selv hengt på slike i perioder. Aldri møtt noen. Men spennende å flørte og chatte litt osv..

Anonymous poster hash: 0d26b...b11
Skrevet

Vet du om han har møtt noen av de på denne siden? Har du sjekket chatten?

Jeg har ikke sjekket chatten, ja han har løyet før. Jeg vurderer sterkt å gjøre det slutt. Nå er han veldig ydmyk og sier at han er glad i meg

Skrevet

Jeg har ikke sjekket chatten, ja han har løyet før. Jeg vurderer sterkt å gjøre det slutt. Nå er han veldig ydmyk og sier at han er glad i meg

Hva løy han om da? Damer ? Har du en følelse at han har sett damer bak ryggen din?

Skrevet

Tviler ikke på at han er glad i deg. Dessverre kan det godt kombineres med å også være interessert i andre. Det er egentlig det du må ta stilling til. Kan du være i et forhold hvor partneren din skjeler til andre, prøver å få kontakt med andre, lurer deg og egentlig er veldig opptatt av å få stilt egne behov før dine?

Du kan spørre ham om det er greit at du gjør det samme. Om det er greit at venner av ham, finner deg på denne siden, slik at de vet at dere har et åpent forhold. At du dater andre menn på samme måte. Lar andre menn forstå at du er interessert i mer enn vennskap. Hvis alt dette er ok for ham, må du velge om du kan leve i et slikt forhold.

Hvis alt dette føles feil for deg, er vel ikke valget ditt særlig vanskelig. Å tro at han skal forandre seg nå, fordi du har oppdaget dette, er ikke særlig sannsynlig. Tipper han er klar over hva du mener om dette, men gjorde det allikevel. Hva sier det om hans oppfatning av deres forhold og hans empati. Jeg vil si at slike folk er kyniske og aller mest glad i seg selv. Alt annet kommer langt bak i rekka

Skrevet

Han lyver fremdeles?

Dump han!

Jeg kunne aldri stolt på en igjen, når han fortsetter å lyve.

Hva er bra med han?

Hvorfor er du sammen med han når du ikke kan stole på han?

P.s. Kjærlighet skal ikke gjøre vondt. Han gjør deg vondt

Skrevet

Han lyver fremdeles?

Dump han!

Jeg kunne aldri stolt på en igjen, når han fortsetter å lyve.

Hva er bra med han?

Hvorfor er du sammen med han når du ikke kan stole på han?

P.s. Kjærlighet skal ikke gjøre vondt. Han gjør deg vondt

Ja han lyver og vil vel alltid gjøre det........har innsett at jeg har det bedre uten han

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...