saranghae Skrevet 13. september 2013 #1 Skrevet 13. september 2013 HEI! er det noen her som liker koreansk kpop musikk? hvilke sanger hører du på for tiden? har du noen favoritt artist? når fikk du begynte du og høre på kpop? er du intressert i koreansk språk? liker du koreansk drama-film? hadde vært artig og se om det er flere som er intressert i det
Snufkin Skrevet 13. september 2013 #2 Skrevet 13. september 2013 hvilke sanger hører du på for tiden? har du noen favoritt artist? -2NE1 er mitt favorittband, og før det likte jeg G-Dragon veldig godt. når fikk du begynte du og høre på kpop? -Har vært fan av kpop siden 2009? Tror jeg. er du intressert i koreansk språk? -Nei, har ingen interesse av hverken språket eller kulturen. Er større fan av japansk språk og kultur. liker du koreansk drama-film? -Er ingen fan av sjangeren drama, så nei.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #3 Skrevet 13. september 2013 2NE1 sin I am the best er skikkelig catchy, men er ellers ikke fan av kpop. Synes hele opplegget er merkelig. Anonymous poster hash: 5400f...731
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #4 Skrevet 13. september 2013 Ikke så mye K-Pop, mer J-Pop Anonymous poster hash: 261cd...966
Gjest Sakone Skrevet 13. september 2013 #5 Skrevet 13. september 2013 -Er ingen fan av sjangeren drama, så nei. Tror hun mente om du så koreanske tv-serier eller filmer ^^ Man kaller det jo gjerne tv-serier for k-drama(koreansk) og j-drama(japansk).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå