Gå til innhold

Hva er det sprøeste, mest creepy eller rare du hat gjort for å imponere noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller har du blitt utsatt for noe sært fra noen som prøvde å imponere deg?

Jeg spør for jeg vil ikke føle meg alene. Haha! Kan komme med min historie fra sist helg.

Jeg fikk et bilde av stua mi sent på kvelden, og et spørsmål "er du borte med tven på og vinduet åpent?". Jeg visste ikke hvem det var fra, men svarte "ja?".

Fikk ikke svar og sendte "er du inne hos meg?", da fikk jeg til svar "måtte bare sjekke om du lå og sov".

Fikk ikke flere meldinger etter det, men etter litt grundigere undersøkelse fant jeg ut at det var en fyr jeg har prata litt med på FB, som jeg har møtt en han for lenge siden...

Jeg og en venn dro hjem til meg, og sjekket at dørene var låst og det var de, dessuten var gardinene igjen, og et vindu høyt oppå veggen uten innsyn til stua mi, var åpen...

Ble ganske redd og følte det var veldig invaderende. Har ikke hørt noe fra han siden, så jeg håper han våknet edru (for han må da ha vært full?!?) og skammer seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlighet, det var creepy!

En fyr prøvde å imponere meg ved å google meg, spør alle som kunne vite noe om meg, og generellt oppføre seg helt psykostalker. Jeg var oppriktig redd en periode, og spurte ham hva han drev med. Da forklarte han at han bare skulle vite masse om meg, imponere meg med å vise at han var interessert osv. ..

Anonymous poster hash: f6449...0d9
Skrevet

jeg skjønte ikke helt det der med og gi litt blikk til gutten jeg likte, så jeg nistirra på han hele timen, heele dagen:)

trur han syns jeg var litt creepy , satt forresten 1 meter unna han

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...