AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #1 Skrevet 13. september 2013 Jeg leter etter en hudkrem som er oljefri og som ikke er dyretestet. Har tidligere brukt Mary Kay Age-Fighting Moisturizer, men siden Mary Kay tester på dyr vil jeg ikke bruke denne kremen lenger. Jeg kjøpte den ikke selv, jeg fikk den av en venninne og jeg må innrømme at jeg er veldig fornøyd med resultatet av den, så det er litt synd... Men ja. Så jeg lurer på om noen har noen anbefalinger til en lignende krem? Anonymous poster hash: a6711...bb2
Kiarapus Skrevet 13. september 2013 #2 Skrevet 13. september 2013 Jeg leter etter en hudkrem som er oljefri og som ikke er dyretestet. Har tidligere brukt Mary Kay Age-Fighting Moisturizer, men siden Mary Kay tester på dyr vil jeg ikke bruke denne kremen lenger. Jeg kjøpte den ikke selv, jeg fikk den av en venninne og jeg må innrømme at jeg er veldig fornøyd med resultatet av den, så det er litt synd... Men ja. Så jeg lurer på om noen har noen anbefalinger til en lignende krem? Anonymous poster hash: a6711...bb2 En hudkrem??? Hva slags hudkrem? Dagkrem? Nattkrem? Bodylotion? Bodybutter?? Har du vært inne å sett på Bodyshop? De tester ikke på dyr
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #4 Skrevet 13. september 2013 Kjenner ikke til kremen du snakker om.. men alder, hudtype og "ønsker" hadde vært fint for å kanskje hjelpe deg Anonymous poster hash: 101cd...e54
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #5 Skrevet 14. september 2013 Kjenner ikke til kremen du snakker om.. men alder, hudtype og "ønsker" hadde vært fint for å kanskje hjelpe deg Anonymous poster hash: 101cd...e54 Er 17, har bare lyst på en dag/natt krem som ikke er dyretestet, og helst oljefri. Anonymous poster hash: a6711...bb2
Kiarapus Skrevet 14. september 2013 #6 Skrevet 14. september 2013 Er 17, har bare lyst på en dag/natt krem som ikke er dyretestet, og helst oljefri. Anonymous poster hash: a6711...bb2 17 år og hudkrem allerede? Okey... Da trenger du jo egentlig ikke noe som helst spesielt da. Hva med denne? Den er helt mild, og veldig lett. Ser liksom ikke helt grunnen til at du skal ha noe enda sterkere?
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #7 Skrevet 14. september 2013 17 år og hudkrem allerede? Okey... Da trenger du jo egentlig ikke noe som helst spesielt da. Hva med denne? Den er helt mild, og veldig lett. Ser liksom ikke helt grunnen til at du skal ha noe enda sterkere? Hudkrem er alltid bra. Jeg sliter jo litt med uren hud siden jeg er i tenårene, trenger å fukte huden etter jeg vasker den så det reduserer faenskapen litt. Takk, foresten! Anonymous poster hash: a6711...bb2
Kiarapus Skrevet 14. september 2013 #8 Skrevet 14. september 2013 Hudkrem er alltid bra. Jeg sliter jo litt med uren hud siden jeg er i tenårene, trenger å fukte huden etter jeg vasker den så det reduserer faenskapen litt. Takk, foresten! Anonymous poster hash: a6711...bb2 Bare hyggelig Har du prøvd denne på urenhetene?
Tigerstaden Skrevet 14. september 2013 #9 Skrevet 14. september 2013 En hudkrem??? Hva slags hudkrem? Dagkrem? Nattkrem? Bodylotion? Bodybutter?? Har du vært inne å sett på Bodyshop? De tester ikke på dyr Body Shop eies av Loreal, så de er ikke 100 % dyrevennlige..
Kiarapus Skrevet 14. september 2013 #10 Skrevet 14. september 2013 Body Shop eies av Loreal, så de er ikke 100 % dyrevennlige.. Jeg vet det. L'Orèal eier 40% av aksjene i Bodyshop. Men det ble bare outshorset for økonomisk grunn. Bodyshop har fortsatt sine premisser og er like dyre og miljøvennlige. 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #11 Skrevet 15. september 2013 http://www.feelunique.com/p/Yes-To-Tomatoes-Clear-Skin-Daily-Balancing-Moisturizer-50ml Anonymous poster hash: 101cd...e54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå