Gå til innhold

Hente opp igjen slettede bilder fra tlf?

Anbefalte innlegg

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg slettet et bilde ved et uhell fra tlf, er det noen mulighet for å få det tilbake? På PC'n havner det jo først i papirkurven, men det er vel ikke noe tilsvarende på tlf? Sikkert et dumt spørsmål, men:p

Jeg har IPhone 5, forresten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan gå, men det er en del jobb. Har ikke iPhone selv, eller vært i nærheten av så avansert dataredning, så ikke spør! :)

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Det så litt vel avansert ut for meg, gitt:p

Skrevet

Det så litt vel avansert ut for meg, gitt:p

Backup is easy! :opplyser:

Skrevet

Det finnes enkelte firmaer som gjør det, men det er veldig dyrt. Det var i alle fall det jeg fikk beskjed om når jeg ønsket å finne et slettet bilde for et par år siden.

Anonymous poster hash: 75680...b85
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Ok, takk for svar :) Da får det heller være for så viktig er det ikke.

Hvorfor kan de ikke bare ha sånn papirkurv-system på tlf også da? :P

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Kanskje denne metoden kan brukes?

Men da mister jeg jo enda mer, hvis jeg ikke misforsto helt? Lenge siden jeg synket med ITunes, så da vil jo mye få tapt.

Skrevet

Men da mister jeg jo enda mer, hvis jeg ikke misforsto helt? Lenge siden jeg synket med ITunes, så da vil jo mye få tapt.

Da lar du være. :)

Sett opp dropbox eller lignende, så slipper du å miste noe.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Da lar du være. :)

Sett opp dropbox eller lignende, så slipper du å miste noe.

Jepp!

Skrevet

Ligger det ikke i bildestrømmen din?

Anonymous poster hash: 8bf6e...063
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Ligger det ikke i bildestrømmen din?

Hva er bildestrøm, og hvor finner jeg det? :blush:

Skrevet

Hva er bildestrøm, og hvor finner jeg det? :blush:

Gå inn på Bilder, så kan du velge mellom albumer, bildestrøm og steder. Jeg kan i hvert fall det :)

Der legger alle bildene mine seg (ikke videoer), i tillegg til i vanlig kamerarull og de slettes ikke selv om du sletter bildene fra kamerarull.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Gå inn på Bilder, så kan du velge mellom albumer, bildestrøm og steder. Jeg kan i hvert fall det :)

Der legger alle bildene mine seg (ikke videoer), i tillegg til i vanlig kamerarull og de slettes ikke selv om du sletter bildene fra kamerarull.

Ingen delte bilder, står det der:/

Men jeg har jo selvfølgelig glemt å si at det var et bilde jeg fikk tilsendt. Ikke et som jeg har tatt selv. Så det er slettet fra meldingene. Og jeg rakk ikke å lagre det i album først.

Skrevet

Ingen delte bilder, står det der:/

Men jeg har jo selvfølgelig glemt å si at det var et bilde jeg fikk tilsendt. Ikke et som jeg har tatt selv. Så det er slettet fra meldingene. Og jeg rakk ikke å lagre det i album først.

Å, du må slå på. Innstillinger -> iCloud -> Bildestrøm. Hvis du gjør det vil alle bildene du tar fra nå bli lagret i bildestrømmen.

Kan du ikke be om å få tilsendt bildet på nytt, da? :)

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Å, du må slå på. Innstillinger -> iCloud -> Bildestrøm. Hvis du gjør det vil alle bildene du tar fra nå bli lagret i bildestrømmen.

Kan du ikke be om å få tilsendt bildet på nytt, da? :)

Hadde det bare vært så enkelt. så :P

Men takk for tips!

Skrevet

be om å få det tilsendt på nytt ? =D

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

be om å få det tilsendt på nytt ? =D

Lang og kjedelig historie, men det kan jeg ikke, dessverre. Det er ikke superviktig å ha det bildet, men tenkte at hvis det var en lettvindt løsning så hadde det vært kjekt. Men det var det tydeligvis ikke ;)

• 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...