Gå til innhold

Kjolevalg... igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg hadde nylig tråden om flekk på brudekjole.

Jeg skal låne min mor sin kjole. Den er veldig vakker og enkel. Og passer til bryllupet vårt i Frankrike. Vi blir ca 15-16 gjester.

Men nå har jeg begynt å lure på om jeg ønsker en ny kjole.

Jeg har falt for en kjole fra Alfred Angelo. Men om den passer min kroppsfasong vet jeg jo ikke.

Kjolen jeg har arvet / låner har som nevnt tidligere, to små flekker. Jeg skal se på disse senere i dag. Jeg tror ikke noen vil legge merke til de.

Ville dere valgt en enkel men veldig pen kjole? Eller en litt mer eksklusiv kjole. (i mangel av et bedre ord)?

Huff, hva vil min kjære si hvis jeg vil ha en ny kjole? :sjokkert:

Endret av Endelig forlova
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke er for lav og har litt midje så kler du nok kjolen. Den var nydelig :)

Skrevet

Jeg ville valgt den kjolen jeg føler meg vel og flott i, uavhengig av om den er enkel eller ei. Kjolen min er enkel, og jeg gleder meg masse til å bruke den. Men skal bruke den etter middagen da.

Skrevet

Jeg ville (og har selv gjort) valgt den kjolen jeg følte meg mest brud i. Jeg gifter meg i Spania neste uke og hadde i utgangspunktet tenkt å ha en veldig enkel kjole. Jeg prøvde mange enkle kjoler i starten, men fikk aldri noen følelse av å være brud. Så jeg har endt opp med en veldig brudete kjole, men har fjernet all blinget på kjolen og all "stuffingen" i skjørtet, så nå er den blitt passe enkel og passe brud - etter min smak, da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...