AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #1 Skrevet 13. september 2013 Heisann! Når jeg var i midten av tenårene slet jeg veldig med angst og tvangstanker. Dette var noe som tok over så og si hele hverdagen min en lang periode. Har nå tenkt på at jeg har lyst til å ta en tatovering som symboliserer at jeg kom meg ut av elendigheten, og er ferdig med det. Tenkte rett og slett på tatovere et "repeat" tegn. Altså det tegnet av to piler som dukker opp når man setter musikkspilleren på repeat. Men har itillegg også lyst til å skrive noe under tatoveringen. Ikke noe langt, men noe som forteller at det er slutt. Har tenkt på " the end" eller noe i den duren, men er ikke helt sikker. Noen her inne som har forslag til hva som kan være passende å skrive under en sånn tatovering? Mvh mann 24Anonymous poster hash: 7c09c...3d5
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #2 Skrevet 13. september 2013 Begynner å bli mange nok av de som tatoverer noe fancy for å vise at de har kommet seg over en tung tid. Står mer respekt av de som bare kommer seg gjennom det og ikke må briefe med det. Anonymous poster hash: fd9c2...d66 3
super-s Skrevet 13. september 2013 #3 Skrevet 13. september 2013 Noe som symboliserer endring, frihet eller noe? Jeg skal gjøre tatovere noe lignende jeg også (er på vei ut av sykdommens klør selv), men vil ikke si akkurat hva det er jeg skal ta. Søk på quotes på google, f.eks. "quotes about change", "quotes about freedom" osv. Det finnes mange fine sitater der ute!
Gjest Wanderlust Skrevet 13. september 2013 #4 Skrevet 13. september 2013 Stop? Ville ikke hatt the end under. Vær forsiktig med quotes, blir ofte kliss.
super-s Skrevet 13. september 2013 #5 Skrevet 13. september 2013 Begynner å bli mange nok av de som tatoverer noe fancy for å vise at de har kommet seg over en tung tid. Står mer respekt av de som bare kommer seg gjennom det og ikke må briefe med det. Anonymous poster hash: fd9c2...d66 Det handler ikke om å briefe. Å komme seg over noe vanskelig er en stor ting for mange av oss. Den "dagen" jeg kommer meg over mitt, kommer til å være den viktigste "dagen" i hele mitt liv! I min situasjon handler det om liv eller død. Da vil jeg tatovere noe som symboliserer dette, på grunn av å minne meg selv på det som har vært, det at jeg har kommet meg ut av det, og fordi jeg kommer til å være så jævlig stolt av meg selv. Og det har jeg all grunn til å være. 4
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #6 Skrevet 13. september 2013 Det handler ikke om å briefe. Å komme seg over noe vanskelig er en stor ting for mange av oss. Den "dagen" jeg kommer meg over mitt, kommer til å være den viktigste "dagen" i hele mitt liv! I min situasjon handler det om liv eller død. Da vil jeg tatovere noe som symboliserer dette, på grunn av å minne meg selv på det som har vært, det at jeg har kommet meg ut av det, og fordi jeg kommer til å være så jævlig stolt av meg selv. Og det har jeg all grunn til å være. Om det er det største i ditt liv, husker du det vel uten å tegne det på kroppen? Anonymous poster hash: fd9c2...d66 2
Version 2.0 Skrevet 13. september 2013 #7 Skrevet 13. september 2013 "Life doesn't get easier, you just get stronger" "Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere" (Einstein) Og her er favoritten min (dog litt langt og kanskje litt upraktisk å tatovere): 1
super-s Skrevet 13. september 2013 #8 Skrevet 13. september 2013 Om det er det største i ditt liv, husker du det vel uten å tegne det på kroppen? Anonymous poster hash: fd9c2...d66 Jeg trenger allikevel å minne meg selv på det for å huske å sette pris på livet når jeg vet hvordan det kan være. Tatoveringer uten betydning synes jeg bare er harry. 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #9 Skrevet 13. september 2013 Jeg trenger allikevel å minne meg selv på det for å huske å sette pris på livet når jeg vet hvordan det kan være. Tatoveringer uten betydning synes jeg bare er harry. Det finnes ikke tatoveringer uten betydning, de betyr alltids noe for den som tar de, må du huske. Bare fordi de ikke har betydning for deg, betryr ikke at de ikke har det. Anonymous poster hash: fd9c2...d66 2
Version 2.0 Skrevet 13. september 2013 #10 Skrevet 13. september 2013 Det finnes ikke tatoveringer uten betydning, de betyr alltids noe for den som tar de, må du huske. Bare fordi de ikke har betydning for deg, betryr ikke at de ikke har det. Anonymous poster hash: fd9c2...d66 Enig 2
super-s Skrevet 13. september 2013 #11 Skrevet 13. september 2013 Det finnes ikke tatoveringer uten betydning, de betyr alltids noe for den som tar de, må du huske. Bare fordi de ikke har betydning for deg, betryr ikke at de ikke har det. Anonymous poster hash: fd9c2...d66 Jeg vet av flere som drar for å ta tatovering som bare velger ut en i en bok som de synes er fin. Jeg vil ikke si at den har særlig stor betydning. 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #12 Skrevet 13. september 2013 Jeg vet av flere som drar for å ta tatovering som bare velger ut en i en bok som de synes er fin. Jeg vil ikke si at den har særlig stor betydning. Men hva vet du om det? Motivet kan minne de om ting, få frem følelser, få frem håp, tanker, ideer osv. Det er ikke uten betydning. Anonymous poster hash: fd9c2...d66
Lilac Skrevet 13. september 2013 #13 Skrevet 13. september 2013 Begynner å bli mange nok av de som tatoverer noe fancy for å vise at de har kommet seg over en tung tid. Står mer respekt av de som bare kommer seg gjennom det og ikke må briefe med det. Anonymous poster hash: fd9c2...d66 Jeg tenker mer at det kansje er for å ha noe som minner dem på at ting er bedre nå og at "jeg klarte det". Har veldig lyst til å ta en tatovering som jeg kan se på og smile og vite at ting kan bli så mye bedre og at jeg har styrke til å komme meg gjennom ting i fremtiden også.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #14 Skrevet 13. september 2013 Repeat er en rund pil, to piler er shuffle. Anonymous poster hash: ce11a...548
Version 2.0 Skrevet 13. september 2013 #15 Skrevet 13. september 2013 Repeat er en rund pil, to piler er shuffle. Anonymous poster hash: ce11a...548 Ikke alltid. Min repeat-knapp er to piler, samme er shuffle. Men de er ulike.
Gjest Badabing Skrevet 13. september 2013 #18 Skrevet 13. september 2013 Jeg er et løvetannbarn og tenkte derfor litt på å ta en løvetann da jeg var yngre. Jeg er nå glad for at jeg ikke gjorde det, da jeg hører at mange av de med tatoveringer blir spurt om hva de betyr. Hadde ikke likt å måtte utbrodere det nå. Ellers synes jeg ofte at fugler er et fint symbol på frihet. Fjær osv er jo også fint. Noen har jo også piler som et symbol på at de skal holde fokus rettet mot fremtiden, et mål etc. http://www.pinterest.com/search/pins/?q=arrow%20tattoo&rs=ac&len=5 1
Rumle Skrevet 13. september 2013 #19 Skrevet 13. september 2013 --- Ellers synes jeg ofte at fugler er et fint symbol på frihet. Fjær osv er jo også fint. Noen har jo også piler som et symbol på at de skal holde fokus rettet mot fremtiden, et mål etc. http://www.pinterest.com/search/pins/?q=arrow%20tattoo&rs=ac&len=5 Enig med deg En enkel sommerfugl symboliserer vel også sterkt forandring. Eller en fugl som flyr fritt
dearsay Skrevet 13. september 2013 #20 Skrevet 13. september 2013 Jeg er et løvetannbarn og tenkte derfor litt på å ta en løvetann da jeg var yngre. Jeg er nå glad for at jeg ikke gjorde det, da jeg hører at mange av de med tatoveringer blir spurt om hva de betyr. Hadde ikke likt å måtte utbrodere det nå. Ellers synes jeg ofte at fugler er et fint symbol på frihet. Fjær osv er jo også fint. Noen har jo også piler som et symbol på at de skal holde fokus rettet mot fremtiden, et mål etc. http://www.pinterest.com/search/pins/?q=arrow%20tattoo&rs=ac&len=5 hahah flott innlegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå