AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #1 Skrevet 13. september 2013 hei, Jeg har vanligvis bare mensen i ca. 3 dager, og har begynnt å lure om det er derfor jeg ikke blir gravid. Er det noen som vet om det har noen betydning på fruktbarheten? Anonymous poster hash: b0904...390
LempikasPromise Skrevet 13. september 2013 #2 Skrevet 13. september 2013 Noen blør bare litt i få dager, mens andre blør mye i en uke. Så tviler vel på at det har så mye med det å gjøre, men hvor lang syklus har du? Hvor mange dager mellom 1 mensdag og neste mens igjen. Har du sjekket om du har eggløsning?
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #3 Skrevet 13. september 2013 Syklusen pleier å være mellom 28- 30 dager. Jeg har eggløsningsslim, men vet ikke om det nødvendigvis betyr at jeg har eggløsning Anonymous poster hash: b0904...390
Gjest Wei Wei Skrevet 13. september 2013 #4 Skrevet 13. september 2013 Syklusen pleier å være mellom 28- 30 dager. Jeg har eggløsningsslim, men vet ikke om det nødvendigvis betyr at jeg har eggløsning Anonymous poster hash: b0904...390 Det spiller lite rolle hvor mange dager du blør. Mensen din er regelmessig og det er viktig. En fjerde del av mine vennineg har 3-dagers blødning. Det er helt vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå