Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten har tatt nakenbilder av meg når jeg sover, han fortalte det ikke etterpå og prøvde å skjule det. Noen som vet om dette er lov? Hva skal jeg tro om dette?

Anonymous poster hash: efe70...2f4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere vært lenge sammen?
jeg hadde ikke likt om min kjæreste hadde tatt bilde av meg naken, mens jeg sover uten å fortelle det til meg. :s det synes jeg høres helt creapy ut.

Han kan jo heller spørre om å få ta nakenbilde av deg når du er våken.. :)

Skrevet

Dette virker ganske perverst og sykt ja! Jeg hadde IKKE likt det! Man vet aldri hvor slike bilder ender opp..

Anonymous poster hash: 5b12d...0e5

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke lov nei. Du må kreve dem slettet. Og så kan du også anmelde siden du ikke har kontroll på hvor bildene er.

Slikt bør man ta veldig alvorlig.

Anonymous poster hash: f3c30...a20

• Liker 1
Skrevet

Kjæresten har tatt nakenbilder av meg når jeg sover, han fortalte det ikke etterpå og prøvde å skjule det. Noen som vet om dette er lov? Hva skal jeg tro om dette?

Jeg hadde ikke kunne stolt på han etter at han hadde gjort noe slikt. *Dump*

Skrevet

Hvis han gjorde dette mens du sov, vil jeg si at dette er å gå over grensen. Dette kan umulig være lov!

Skrevet

Han kan ha vært ung og dum, men det er tillitsbrudd som det er vanskelig å legge bak seg. Jeg støtter de som sier du bør la ham fare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...