AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #1 Skrevet 13. september 2013 Hei, jeg er en jente på 17 år. jeg har vært borte fra skolen 2 dager (torsdag og fredag) fordi jeg var syk, og nå sier moren min at jeg ikke får dra på festen i morgen, men jeg må i konfirmasjon som er før på dagen og dagen etter. Jeg føler meg helt bra igjen nå og jeg trenger hjelp til å overbevise henne om hvordan jeg skal få lov til å dra på festen .. Anonymous poster hash: 12be0...c91
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #2 Skrevet 13. september 2013 Hvis du er syk (i følge din mor), så kan du vel ikke dra i konfirmasjon? Sa hun at det var pga at du var hjemme fra skolen? Eller var det pga at du skulle være opplagt til konfirmasjonen? Er det fyllafest, eller hva slags fest er det? Skal du drikke alkohol? Anonymous poster hash: 1e444...7bf
Petra75 Skrevet 13. september 2013 #3 Skrevet 13. september 2013 Hvis du er for syk til å dra på fest, er du også for syk til å dra i konfirmasjon. Er du frisk nok til å dra i konfirmasjon er du også frisk nok til å dra på fest. ...skulle man tro...
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2013 #4 Skrevet 13. september 2013 Hold deg hjemme fra begge tilstelninger, vil jeg si.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #5 Skrevet 13. september 2013 Nja, det er jo litt forskjell på å holde seg oppreist i kirken og spise et kakestykke, og det å ooooa hela natten, drikke alkohol og komme i seng på morgenkvisten. Det siste ville jeg også vært skeptisk til hvis mitt barn hadde vært borte fra skolen pga sykdom. Så det kommer vel litt an på hva ta mener med "fest". Hvis det er ganske rolig, ser jeg ingen grunn til at det skal forskjellsbehandles.Anonymous poster hash: 162f1...ee3 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #6 Skrevet 13. september 2013 Er ingen stor fest, men kommer nok til å bli alkohol der. Uansett så drikker jeg ikke selv, men mamma tror det.. Har snakket med henne om det, og hun sier kanskje.. Anonymous poster hash: 12be0...c91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå