Gå til innhold

Kvinner: Vil dere ha menn som har barn fra før?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser kvinner positivt eller negativt på at mannen er single småbarnspappa, når han skal ut å møte andre singler (som kanskje eller kanskje ikke selv har barn)?

Anonymous poster hash: e3a62...49f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke barn selv, sikkert derfor jeg ville sett negativt på det. Du ville ikke vært førstevalget nei.

Anonymous poster hash: 05c48...e99

• Liker 18
Skrevet (endret)

Tror ikke mange vil se på det som positivt.

Edit; Hvis man selv har barn og ikke ønsker fler kan det være en fordel å møte noen som

også har de barna han ønsker seg. Men for barnløse er det utrolig mye mer ukomplisert å etablere seg med en som ikke har barn fra før.

Endret av la Flaca
  • Liker 2
Skrevet

Helst ikke. Men utvalget av barnløse menn er jo ikke enormt når man nærmer seg 40...

• Liker 6
Skrevet

Utelukkende negativt og jeg hadde ikke fortsatt en eventuell relasjon med en som har barn fra før av.

• Liker 8
Skrevet

Jeg er snart i midten av 30-årene og barnløs selv. Vet ikke helt om jeg vil ha egne barn heller.<br />Treffer jeg en fantastisk mann som har barn fra før er det helt greit. Da kan jeg jo også få en pekepinn om hvilken type far han er, om han og jeg engang skulle få felles barn. Sånn sett kan det å date en bra mann med barn være positivt.<br /><br />Møter jeg en singelfar som ikke tar skikkelig vare på barna sine,sluntrer unna å betale bidrag,og/eller har barn med flere ulike damer er det noe som vil trekke ned på inntrykket. Slike menn gidder jeg ikke date.<br /><br />Ideelt sett vil jeg gjerne møte en mann uten barn, men man bør akseptere at mange menn i 30 og 40 årene har barn fra før fordi det er en naturlig del av livet.<br />Endel barnløse menn i 40-årene har kanskje ikke hatt så lyst på barn.<br />Og om de plutselig får lyst på barn er de gjerne ute etter å date jenter som er i<br />20-årene og begynnelsen av 30.Det er jo forståelig med tanke på den biologiske klokken.

Anonymous poster hash: 10c07...cd6

• Liker 3
Skrevet

Barn står høyt på listen over ting jeg ikke ønsker meg hos en mann. Både fordi barna alltid vil være førsteprioritet og fordi man for alltid vil måtte forholde seg til hans eks og hennes familie.

Jeg sier ikke kategorisk at det er helt uaktuelt, men jeg ville vært veldig skeptisk.

• Liker 10
Skrevet

Det kommer veldig an på må jeg si. Alle som har levd noen år etter russetiden har en eller annen form for bagasje. Noen har kanskje et barn? Andre har annet. For meg handler det mest om å være trygg på den andre og å føle at en blir elsket. Om han i tillegg er pappa, hva er forskjellen?

Jeg tar mye heller en flott mann som er en god far for sitt barn og har gode verdier, enn en trangsynt idiot uten barn og mål og mening her i livet..

• Liker 7
Skrevet

Er 23, har ikke barn. Og jeg ser ikke på det som et hinder.

Vis han har barn han ikke tar vare på. så blinker alarmene og bjellene ringer.

Anonymous poster hash: ac137...547
  • Liker 3
Skrevet

Men selvsagt skal menn stå med åpne armer å ta imot alle lausungene en kvinne har opparbeidet seg gjennom livet...

• Liker 10
Skrevet

Men selvsagt skal menn stå med åpne armer å ta imot alle lausungene en kvinne har opparbeidet seg gjennom livet...

Hvor i denne tråden påstår noen noe i nærheten av dette? Etter hva jeg har fått med meg, så er det vel heller generelt slik, at menn som har barn fra før blir sett på som svært aktuelle partnere å stifte familie med, at de ofte får flere "kull", eller at fedre resirkuleres.

• Liker 12
Skrevet

Nei, det vil jeg ikke.

Ikke fordi han ikke kan være et godt menneske, men fordi jeg ikke vil ha unger. Jeg vil ikke ha barn i livet mitt i så tett relasjon.

Anonymous poster hash: 8684b...b25
  • Liker 4
Skrevet

For meg er det ikke noe negativt med at typen har barn fra før, selv om jeg selv ikke ønsker egne barn.

Skrevet

Samme for meg. Liker barn og har ingen problemer med det. Er jo mannen jeg er med,ikke ungene....men har du en gærn ex damemsom beskylder meg for å leke "ny mamma"så er det ti ganger verre.

• Liker 3
Skrevet

Hehehe, liker ikke menn MILFs da?:-P

• Liker 3
Skrevet

Helst ikke. Men utvalget av barnløse menn er jo ikke enormt når man nærmer seg 40...

Men er jo en del som begynner å få voksne barn da:-)

Skrevet

Men er jo en del som begynner å få voksne barn da:-)

Det er sant :) Men flesteparten var litt sent ute, så nå går det mest i hormonbomber i tenårene. Så jeg får smøre meg med tålmodighet en stund til...

• Liker 2
Skrevet

Nei, det er uaktuelt. Har overhodet ikke tro på at det fungerer med mine og dine og felles barn.

Anonymous poster hash: f242d...e84

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ikke barn, vet ikke om jeg ønsker barn, så jeg er nøytral til det. Det er absolutt ikke et krav, men det er heller ikke en dealbreaker.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...