Charlie28 Skrevet 13. september 2013 #1 Skrevet 13. september 2013 Hei. Jeg er ernæringsfysiolog og skal holde livsstilsendringskurs for overvektige sammen med en gruppe fysioterapauter og PT. Kurset er ganske omfattende å skal vare i 3-4 mnd med oppfølgning etter 1 og 2 måneder. Her blir det fellessamlinger, individuell kostveiledning, felles trening, test av fysisk form før og etter kurset + timer med PT for tilrettelagt trening. Målet er varig vektnedgang, forbedret helse og økt livskvalitet. Vi Har programmet så og si ferdig, men sliter voldsomt med å komme på en fengende "tittel", "navn" osv.. på kurset. Noen av dere som kan hjelpe? Et navn på et kurs som hadde fanget deres interesse? Håper noen fantasifulle sjeler der ute kan gi meg noen tips. Jeg er helt blank....
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #2 Skrevet 13. september 2013 Kall en spade for en spade, hold det seriøst. Jeg ville ha kalt det noe enkelt, som feks "Kurs i varig vektnedgang". Anonymous poster hash: 3a0b5...e92
Gjest Morgun Skrevet 13. september 2013 #3 Skrevet 13. september 2013 Ditt liv Endringsagentene Sunnhetsapostlene Frisk & rask Nedgangstider Ny og ned
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå