AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #1 Skrevet 13. september 2013 Ifølge kkalkulator, har jeg el iløpet av de nærmeste dagene. De siste dagene har jeg hatt såå vondt nederst magen (ikke ut mot en av sidene, tror jeg..). Føler meg skikkelig oppblåst, og har måtte ta smertestillende flere ganger. Det gjør særlig vondt når jeg bøyer meg osv. Det beste er å ligge. Kan dette komme av at el herjer litt ekstra denne mnd? Anonymous poster hash: dc5de...687
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #2 Skrevet 13. september 2013 Ingen som plages med smerter rundt el/vet om det er normalt? Anonymous poster hash: dc5de...687
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #3 Skrevet 13. september 2013 Smertene er kun nå jeg beveger meg. Sitter eller ligger jeg stille, merker jeg det ikke. Anonymous poster hash: dc5de...687
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #4 Skrevet 13. september 2013 hm.. selv har jeg store smerter akkurat i det jeg får menstruasjon, så ille at jeg må sluke smertestillende for å døyve smertene. Rundt eggløsning pleier jeg bare å kjenne en slags murring på siden av magen Anonymous poster hash: e7728...194
Gjest chiki Skrevet 14. september 2013 #5 Skrevet 14. september 2013 Jeg har alltid sterke smerter dagene rundt eggløsning, må ofte ta smertestillende, viss ikke greier jeg nesten ikke å bevege meg på det værste. Ifølge legen er det normalt, han anbefalte meg å ta forebyggende smertestillende når jeg vet det er eggløsningdtid, men jeg vil jo gjerne vite når jeg har eggløsning:p
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #6 Skrevet 14. september 2013 jeg fikk skikkelig smerter under sist eggløsning, trodde jeg hadde fått bekkenbetennelse (har hatt det før). Når jeg syklet og det kom en humpel kjentes det som at noen stakk en kniv i meg. Men hadde visst bare glemt hvordan det kjentes ut siden jeg har gått på ppiller og sluttet i august og dette var første gang på evigheter jeg fikk det. Da husket jeg godt hvorfor jeg fikk på pillene, men nå er det snart tid for prøving og da nytte det ikke mer pilla lengre Anonymous poster hash: 1bf4b...d4e
Charlie28 Skrevet 15. september 2013 #7 Skrevet 15. september 2013 Jeg får alltid smerter rett før/rundt EL. Kjennes ut som smertefulle korsryggsmerter, eller ømhet i siden. Første gang jeg fikk det var ca 7-8 mnd etter fødsel. Hadde ikke EL smerter før det. Det varer ca 1/2 dag. Tror det er helt normalt. Heter faktisk mittelschmerz http://en.wikipedia.org/wiki/Mittelschmerz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå