AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #1 Skrevet 13. september 2013 jeg har ordnet med abort, men idag skulle de ringe meg opp med time. er det sjanser for at jeg skal inn helga? noen som vet om de gjør det eller bare ukedager?Anonymous poster hash: e31c4...ab0
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #2 Skrevet 13. september 2013 Nei. Abort er dagkirurgi, og det blir utført mandag-fredag. Anonymous poster hash: 93d06...4ee 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #3 Skrevet 13. september 2013 ok takkAnonymous poster hash: e31c4...ab0
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #4 Skrevet 13. september 2013 Ikke nødvendigvis - jeg gjorde det på en lørdag!....Anonymous poster hash: b522a...0f8 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #5 Skrevet 13. september 2013 Fikk også gjort dette på en lørdag, begge gangene! Anonymous poster hash: 21a77...e68
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #6 Skrevet 13. september 2013 Fikk også gjort dette på en lørdag, begge gangene! Anonymous poster hash: 21a77...e68 Bruker du abort som prevensjonsmiddel du? Anonymous poster hash: bbb1a...756 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #7 Skrevet 13. september 2013 Er det mange her som gjør har jeg sett. Anonymous poster hash: 5206e...700
Gjest vilma2000 Skrevet 13. september 2013 #8 Skrevet 13. september 2013 Bruker du abort som prevensjonsmiddel du?Anonymous poster hash: bbb1a...756 Kvinner som ønsker å være gravide må også ta abort noen ganger. Da jeg var gravid i uke 7 var fosteret dødt og jeg måtte ta abort. Satt på venterom med mange unge jenter som muligens var i min situasjon, men sannsynligvis var mange av de der fordi de ikke ønsket å være gravide. Man skal ikke dømme noen, vi har alle våre personlige grunner til å ta abort og noen ganger er det ikke noe annet valg - fordi barnet/fosteret ikke lever. Å gå ut i fra at en person bruker abort som prevensjon fordi hun har gjort det 2 ganger er litt vel naivt. 13
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 13. september 2013 #9 Skrevet 13. september 2013 Jeg hadde kirurgisk abort for et par år siden og den ble utført på en søndag. Det var en ufrivillig abort da, jeg vet ikke om det har noe betydning.
Kissin Skrevet 13. september 2013 #10 Skrevet 13. september 2013 Kvinner som ønsker å være gravide må også ta abort noen ganger. Da jeg var gravid i uke 7 var fosteret dødt og jeg måtte ta abort. Satt på venterom med mange unge jenter som muligens var i min situasjon, men sannsynligvis var mange av de der fordi de ikke ønsket å være gravide. Man skal ikke dømme noen, vi har alle våre personlige grunner til å ta abort og noen ganger er det ikke noe annet valg - fordi barnet/fosteret ikke lever. Å gå ut i fra at en person bruker abort som prevensjon fordi hun har gjort det 2 ganger er litt vel naivt. Jeg har vært i samme situasjon selv i uke 8, men da kaller man det da ikke for å "ta abort". Det kalles missed abortion (MA) når fosteret dør og man må få utskrapning/medikamenter for å få alt ut. Når man sier at man tar abort så er det selvvalgt abort per definisjon. Men enig med deg at det er unødvendig å si abort som prevensjon, det kan være mange ulike grunner til hvorfor man har blitt uønsket gravid - selv to ganger - prevensjon kan svikte som alle vet!
Gjest Riskjeks Skrevet 13. september 2013 #11 Skrevet 13. september 2013 Medisinsk abort er det fullt mulig å ta i helgene. Da får man piller på sykehuset og kan gjøre det hjemme hvis man ønsker.
Raven Emerald Skrevet 14. september 2013 #12 Skrevet 14. september 2013 Bruker du abort som prevensjonsmiddel du? Anonymous poster hash: bbb1a...756 Kan man konkludere med at noen bruker abort som prevensjon dersom vedkommende har tatt to aborter med 15 år og tre unger mellom hver, også? 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #13 Skrevet 14. september 2013 Bruker du abort som prevensjonsmiddel du? Anonymous poster hash: bbb1a...756 En voldtekt, og en slik som annen her inne - fosteret var dødt! Anonymous poster hash: 21a77...e68 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå