AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #1 Skrevet 12. september 2013 Okei, så er det litt tidlig enda. Men sluttet på P-piller for 32 dager siden, ingen tegn til noen blødninger etterpå. Mistet også mensen på pillen så har ikke blødd på noen år. Skal ikke bli utålmodig helt enda, men det jeg lurer på er hvor lenge det er normalt å vente på mens før man kontakter lege? For ordens skyld, vi bruker kondom frem til første mens og har i tillegg for sikkerhetsskyld tester negativt. Bare ønsker en ca tid å forholde meg til før jeg evnt bør kontakte lege og få noe som setter i gang systemet, ønsker vel en slags "senest dato" å komme igang på.. Hva tror dere?Anonymous poster hash: c8e14...3db
Athene Skrevet 13. september 2013 #2 Skrevet 13. september 2013 Etter p-pilleslutt kan det ta ett år før ting stabiliserer seg. Ingen vits i å kontakte lege før det har gått minst 6 måneder uten blødning.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #3 Skrevet 13. september 2013 gikk 33 dager når jeg sluttet på cerazette før jeg fikk mensen igjen. Anonymous poster hash: 4c6d5...57d
maab Skrevet 13. september 2013 #4 Skrevet 13. september 2013 Det varierer veldig, men mens kan utebli veldig lege etter p-pille slutt, så ingen ting å beskymre deg for enda :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå