led Skrevet 12. september 2013 #1 Skrevet 12. september 2013 Jeg er ei jente på 18 som liker en mann(20 år) på jobben. Virker som han flørter veldig, sånn små-erting, kiling, blikk kontakt og smiler veldig mye til meg ogsånn, og vi prater mye sammen. Så jeg beit tenna sammen og spørte om vi skulle se en film sammen. For jeg hadde anbefalt en film han burde se for lenge siden og han hadde ikke sett den enda. Han svarte "Kanskje det ;)" Jeg syntes det virket som at han avviste meg. Men pratet med venner og de sa han kanskje skulle spille kostbar. Når jeg kom på jobb dagen etter, forventet jeg at han skygga banen helt for han hadde avvist meg i mine øyne. Men da flørtet han enda mer og begynte å kile og små-erte igjen. Og prøvde å få oppmerksomheten min ofte mens jeg gjorde mine oppgaver ogsånn. Noen som har peiling ? Litt forvirra, er han interessert eller ikke?
Gjest Wanderlust Skrevet 12. september 2013 #2 Skrevet 12. september 2013 Virker jo veldig sånn, men den meldingen var litt snodig. Mest sannsynlig skal han leke kostbar som du selv foreslår. Du får vente og se om han tar tilbudet ditt. Ikke foreslå noe mer før det eventuelt skjer. Jeg avviser ofte med "kanskje det :)" når jeg syns det er ubehagelig med et direkte nei.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #3 Skrevet 12. september 2013 Det betyr ingen ting, dere har det gøy. Fortsett å ha det gøy! Jo mer dere har det gøy, jo større kjangse for at det utvikler seg. Anonymous poster hash: 68b2e...ef3 1
Gjest HappyWaffle Skrevet 12. september 2013 #4 Skrevet 12. september 2013 ikke tenk så mye på det :D han kan skygge banen om du stresser med at det skal utvikle seg fortere enn han kanskje er komfortabel med
Nettinettet Skrevet 13. september 2013 #5 Skrevet 13. september 2013 Sier som de andre over her. Ikke stress og ikke inviter han med ut på noe mer, før han inviterer deg. Legg planer for helgen og for tiden din ellers og vis han at du har et nettverk og liv du er fornøyd med og trives med deg selv. Det er tiltrekkende og vekker interessen hos andre.
led Skrevet 13. september 2013 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2013 Takk for svar, gått å plaga meg i noen dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå