AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #1 Skrevet 12. september 2013 Trenger råd her! Det som skjedde var at jeg hadde sex med ei jente i en lenge periode, en jente jeg jobber med. Det endte til slutt med at vi sluttet, pga noe forhold var aldri muilig for oss, og det er det fortsatt ikke. Jeg vet at hun gjerne vil fortsette å ha sex, pga hun har følelser for meg, og nå begynner jeg å få lyst på henne igjen, men kun seksuelt, savner det vi hadde. Problemet er at det skapte en dårlig stemning forrige gang vi endte det, veldig dårlig stemning, og nå er den bra igjen, og jeg er redd for at alt skal bli fucked opp igjen. Hadde vi ikke jobbet sammen hadde det vært mye enklere, men jeg vet ikke om jeg klarer å holde meg unna, og er redd for at situasjonen skal bli sånn som den var før, noe som var helt jævlig. Føler også at hun ser på meg som "utro" om jeg har sex med andre jenter mens jeg har sex med henne, selv om hun ikke har sagt det. Hun vil også inn i forhold, dette har hun sagt til meg, men dette er helt umulig ut i fra forskjellige grunner, og dette vet hun, men hun vil fortsatt ha sex. Hva burde jeg gjøre? Anonymous poster hash: 11993...c67
Gjest anonym Skrevet 12. september 2013 #2 Skrevet 12. september 2013 Hvis hun har følelser for deg, men du vet at du ikke har det for henne og at du i tillegg skal ha det åpent, dvs ha sex med andre damer når det passer deg , dropper du hun her! Du høres nokså egoistisk ut. Du skal liksom bare ha sex, for den er bra for deg, men du takler ikke den følelsesmessige biten. Du kommer bare til å såre henne. Hun fortjener en som hun kan oppleve hele biten med. Sex OG følelser. Så får du fortsette med ditt avstumpa følelsesliv med ei annen som er like følelsesløs som deg. Finnes mange sånne damer idag.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #3 Skrevet 12. september 2013 Hvis hun har følelser for deg, men du vet at du ikke har det for henne og at du i tillegg skal ha det åpent, dvs ha sex med andre damer når det passer deg , dropper du hun her! Du høres nokså egoistisk ut. Du skal liksom bare ha sex, for den er bra for deg, men du takler ikke den følelsesmessige biten. Du kommer bare til å såre henne. Hun fortjener en som hun kan oppleve hele biten med. Sex OG følelser. Så får du fortsette med ditt avstumpa følelsesliv med ei annen som er like følelsesløs som deg. Finnes mange sånne damer idag. Jeg er på ingen måte følelsesløs, og om du leser innlegget mitt har jeg aldri nevnt hvorfor forhold ikke er aktuelt, og det kommer jeg ikke til å gjøre, men det er ikke fordi jeg ikke har følelser for henne og er egoistisk. Anonymous poster hash: 11993...c67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå