Gå til innhold

Forelsket i opptatt mann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg rotet meg opp i det..det ingen vil borti og der ingen vil være. Jeg har forelsket meg i en mann med kjæreste. Vi jobber på en måte sammen og sees dermed hver dag, og jeg tror til og med at han har begynt å ane ugler i mosen. Jeg sitter ved printeren på jobb så han må derfor gå forbi meg x-antall ganger pr dag og jeg klarer ikke annet enn å sende lange blikk etter ham (når han ikke ser!). Hver dag virker han veldig glad for å se meg, og han er en utadvendt og morsom person å være rundt. Han sjekker ofte om jeg ler av vitsene hans.

Jeg klarer ikke å skru av tankene på ham på kveldene, fantaserer om ham, og drømmer om ham på natten. Det ville aldri falle meg inn bakveien å gjøre noe med følelsene mine så lenge han er i et forhold, men det er ikke noe annet jeg heller vil!

Jeg vil ikke at kollegaene våre skal merke noe, og ihvertfall ikke at han skal få mer mistanke enn det jeg allerede tror han har.. Jeg trenger ikke hjelp til å komme over ham for det håper og tror jeg vil skje etterhvert uansett. Men hvordan skal jeg klare å skjule følelsene mine? Jeg pleier å være veldig gjennomsiktig på dette området og trenger virkelig hjelp. :(

Anonymous poster hash: 8843f...c2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ikke send lange blikk i hvert fall! Når du merker blikkene så stopper du. Samme med tankene.

Endret av Arbeider
Skrevet

Hm... Kan du ikke prøve å unngå han?

Det gjorde jeg på min tidligere jobb. Det fungerte ganske godt, det eneste er: Ikke stress for da kan du ende opp med å dunke hodet i døra, eller et eller annet på veien i det du har kommet til deg selv.

Anonymous poster hash: 3d09c...531
Skrevet

Enkelt. Hold deg unna, han er opptatt. Det er ett ikke tema!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...