Gå til innhold

Fersking på treningsstudioet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 26 år som for en månedstid siden spanderte på meg PT-timer og begynte å trene styrke. Jeg har aldri vært en veldig aktiv person og har vel aldri trent regelmessig før. Jeg har alikevel en ganske normal kropp og er vel av den "heldige" typen.

Nå når jeg har startet med styrketreningen så innser jeg hvor utrolig dårlig form jeg er i, det er skremmende å se hvor støl og ødelagt jeg blir. Samt hvor få kg jeg klarer å løfte og lignende. Dette er til tider demotiverende og jeg merker jeg er inne i en periode nå hvor jeg er føler veien er lang til å bli i god form. Jeg trenger derfor inspirasjon, er det noen der ute med bilder, blogger eller lignende av folk som har vært i samme situasjon som meg - begynt helt på bånn og virkelig sett endringer både i utseende og utholdenhet etterhvert?

Jeg kunne virkelig trengt noe sånt for å se at det faktisk er mulig...til og med for meg ;)

Anonymous poster hash: 62fe9...6c5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet hvordan du har det. Jente 20 her, og har nettopp begynt med styrketrening. Har lyst på mer markerte muskler, så det er derfor jeg trener, og ikke for å slanke meg! Veier 49 kg og er 164 cm høy.

Begynte på treningsstudio for rundt 2 uker siden, og jeg merker allerede resultater. Kanskje ikke på utseende enda, men jeg er blitt sterkere, absolutt. Før var det kjempetungt å løfte 5 kg's vekter, men nå merker jeg at det nesten blir litt for lett.

I starten var jeg så utrolig støl, og det kunne være vondt i 3 dager fremover. Men nå kommer det seg, og jeg er ikke så støl lengre. Har desverre ingen bloggtips til deg, men denne siden kan kanskje være en motivasjon. Stå mye rart der. :)http://rippedandfit.tumblr.com/

Anonymous poster hash: 19077...151
Skrevet

Jeg har også akkurat begynt, for å stramme opp. Og jeg føler at jeg har bedre teknikk i øvelsene nå, og dermed kan yte enda mer. Og det er en herlig følelse! Trent på studio i en mnd., og merker iallefall forskjell selv, da i styrke og teknikk. Kroppsmessig kommer nok resultatene snart - håper jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...