AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #1 Skrevet 12. september 2013 Det syns jeg. De få som ikke er kriminelle, vel og merke. Mexicanere i cowboyhatt er dritsexy Derfor jeg liker tv-serien The Bridge, masse hunks der. Skulle gjerne hatt meg en mexicaner, har hørt de har store tissemenn og. Hva med dere, girls? Anonymous poster hash: eb5b3...99d
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #2 Skrevet 13. september 2013 Ingen..? Bare jeg som syns de er heite? Anonymous poster hash: eb5b3...99d
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #3 Skrevet 13. september 2013 Er nordmenn sexy? Er tyskere sexy? Er italienere sexy? Er dansker sexy? Og så videre og så videre. Svar: Det kommer an på personen! Anonymous poster hash: ef616...57d
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #4 Skrevet 13. september 2013 Neh. Vanlige meksikanere er små og puslete og bruker altfor mye hårprodukter. Anonymous poster hash: 910d8...6fa 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #5 Skrevet 13. september 2013 Er nordmenn sexy? Er tyskere sexy? Er italienere sexy? Er dansker sexy? Og så videre og så videre. Svar: Det kommer an på personen! Anonymous poster hash: ef616...57d Men man kan jo uttale seg generelt da Jeg digger mexicanske menn med bart. SEXY! Ikke de lave da. Det finnes desverre ikke mange mexicanere som er høyere enn meg, og jeg er 1.74. Anonymous poster hash: eb5b3...99d
frøkna Skrevet 17. september 2013 #6 Skrevet 17. september 2013 Vet ikke om han er meksikaner i virkeligheten, men han som spiller Guillermo i Weeds.. Mm, han kan godt få lov å kalle meg Blanca for å si det sånn!
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 17. september 2013 #7 Skrevet 17. september 2013 Vet ikke om han er meksikaner i virkeligheten, men han som spiller Guillermo i Weeds.. Mm, han kan godt få lov å kalle meg Blanca for å si det sånn! Måtte bare Google for han syns jeg også er passe heit. Men han er født i USA og foreldrene er fra Cuba. Så ingen meksikaner altså 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå