AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #63 Skrevet 23. september 2013 Jeg flyttet ut som 28-åring da jeg ble gift og kjøpte egen leilighet. Mange som sikkert synes det er sent, men er ikke etnisk norsk og i vår kultur er det helt vanlig å flytte ut senere. :-)Anonymous poster hash: f7c07...a07
Gjest Daenerys Skrevet 23. september 2013 #64 Skrevet 23. september 2013 17, flytta til leilighet med kjæresten, nå forloveden. Leide. Fikk penger fra stipend og en del deltidsjobbing
Gjest Skrevet 23. september 2013 #65 Skrevet 23. september 2013 19, året jeg fylte 20. Leier leilighet alene
belle_ Skrevet 23. september 2013 #66 Skrevet 23. september 2013 Jeg var 19 år da jeg flyttet hjemmefra til hovedstaden. Bodde første året med en bekjent, vi leide. Så leide jeg for meg selv etterhvert
Gjest caramiacaramella Skrevet 24. september 2013 #69 Skrevet 24. september 2013 Jeg var 18. Flyttet til utlandet for å jobbe frivillig.
Jolene Skrevet 24. september 2013 #71 Skrevet 24. september 2013 Hvor gammel var du da du flyttet hjemmefra? 18 Flyttet du alene/sammen med noen? Flyttet sammen med min daværende kjæreste Leide eller kjøpte? Leide
missdior Skrevet 24. september 2013 #72 Skrevet 24. september 2013 Var akkurat fylt 16 år da jeg flyttet til "faren" min som jeg ikke hadde kontakt med, kun for å gå på videregående. Leide et rom i kjelleren, så jeg bodde alene. Flyttet helthelt ut da jeg var 18, og da flyttet jeg sammen med samboeren min, og vi eier
Anglofil Skrevet 24. september 2013 #73 Skrevet 24. september 2013 (endret) 22 år (strengt tatt 21 år siden jeg pendlet ukentlig til mannen min fra jeg var 21 år), flyttet 6 timer unna foreldrene mine. Leide sammen med mannen min (studentleilighet). Flyttet inn igjen til mine foreldre i juni pga ny jobb, men tenker å flytte ut igjen om ca ett års tid (er 26 år). Mvh Yvonne Endret 24. september 2013 av Yvonne
Meridian Skrevet 24. september 2013 #74 Skrevet 24. september 2013 (endret) Oi, dere var ung! Jeg er 19..burde vel kommet meg ut fra redet jeg også Du flytter når det passer for deg. Ikke stress fordi andre flyttet før de ble 19. Man må ikke sammenligne seg med andre, fordi ingen er lik og man har forskjellige grunner for å flytte eller ikke! Noen måtte flytte tidlig - enten mot sin vilje eller frivillig. Andre ønsker å flytte tidlig, mens andre igjen ønsker å bo hjemme lengst mulig. Jeg dro på folkehøgskole rett etter vgs, og da var jeg 19. Da jeg var ferdig på fhs var jeg 20 og jeg flyttet hjem igjen. Bodde hjemme 1 år og jobbet, og da jeg ble 21 flyttet jeg hjemmefra for godt for å studere. Da jeg flyttet hjemmefra som 21 åring leide jeg en leilighet med en venninne. Etter det har jeg alltid leid, og har alltid bodd med venner. Endret 24. september 2013 av Bølle
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #75 Skrevet 24. september 2013 Jeg flyttet rett etter videregående skole, rakk akkurat å fylle 19 år. Da reiste jeg til en by på en annen kant av landet for å studere på universitetet. Dette var relativt vanlig å gjøre, men en del av venninnene mine tok seg et friår, eller et jobbeår, og flyttet hjemmefra etter dette, altså da de var rundt 20. Noen måtte også ha litt betenkningstid angående hva de ville studere, og isåfall hvor. Nå var den videregående skolen min i samme by, så da fortsatte jeg å bo hjemme. Men litt krangling ble det, så dersom jeg hadde bodd på bygda og videregående skole lå langt unna, så hadde nok jeg også blitt en av de som flyttet på hybel allerede som 16-17 åring - og kunne ha trivdes veldig med dette. Søsteren min bodde for øvrig hjemme helt til hun var 24 år - hun valgte å studere på en linje på høgskolen i samme by, og ble derfor bare boende hjemme frem til hun hadde tatt en bachelor. Hun sparte seg jo for å ta opp studielån, slapp å betale husleie, og hadde fint råd til bil når hun jobbet litt ved siden av skolen. Men jeg hadde aldri orket å bo hjemme så lenge miljømessig - vi passet ikke SÅ godt sammen at jeg ville fortsatt å bodd hos dem som i et kollektiv. Får grøsninger av tanken på å komme hjem full om kvelden, ha kjæreste osv som 23 åring i samme hus som dem. Virker unaturlig og rart. Uselvstendig er det og. Anonymous poster hash: 8676d...00c
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #76 Skrevet 24. september 2013 flytta hjemmefra når jeg var nettopp blitt 17, med min 7mnd gamle baby, leide. Anonymous poster hash: 2a501...920
Meridian Skrevet 24. september 2013 #77 Skrevet 24. september 2013 Jeg flyttet rett etter videregående skole, rakk akkurat å fylle 19 år. Da reiste jeg til en by på en annen kant av landet for å studere på universitetet. Dette var relativt vanlig å gjøre, men en del av venninnene mine tok seg et friår, eller et jobbeår, og flyttet hjemmefra etter dette, altså da de var rundt 20. Noen måtte også ha litt betenkningstid angående hva de ville studere, og isåfall hvor. Nå var den videregående skolen min i samme by, så da fortsatte jeg å bo hjemme. Men litt krangling ble det, så dersom jeg hadde bodd på bygda og videregående skole lå langt unna, så hadde nok jeg også blitt en av de som flyttet på hybel allerede som 16-17 åring - og kunne ha trivdes veldig med dette. Søsteren min bodde for øvrig hjemme helt til hun var 24 år - hun valgte å studere på en linje på høgskolen i samme by, og ble derfor bare boende hjemme frem til hun hadde tatt en bachelor. Hun sparte seg jo for å ta opp studielån, slapp å betale husleie, og hadde fint råd til bil når hun jobbet litt ved siden av skolen. Men jeg hadde aldri orket å bo hjemme så lenge miljømessig - vi passet ikke SÅ godt sammen at jeg ville fortsatt å bodd hos dem som i et kollektiv. Får grøsninger av tanken på å komme hjem full om kvelden, ha kjæreste osv som 23 åring i samme hus som dem. Virker unaturlig og rart. Uselvstendig er det og. Anonymous poster hash: 8676d...00c Det er ikke uselvstendig å bo hjemme etter man er ferdig på vgs. Det er mange grunner til det og noen mens noen ønsker å flytte hjemmefra, så ønsker andre å bo hjemme. Folk er forskjellig. Så lenge man klarer å ta vare på seg selv og å ordne seg selv, så kan man være ganske så selvstendig selv om man bor hjemme.
Gjest oreokaka Skrevet 24. september 2013 #78 Skrevet 24. september 2013 Jeg var 16 år gammel når jeg flyttet hjemmefra, alene og leide
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #79 Skrevet 24. september 2013 flytta hjemmefra når jeg var nettopp blitt 17, med min 7mnd gamle baby, leide. Anonymous poster hash: 2a501...920 Så du var 15 år og 8 mnd når du ble gravid? Og fødte når du var 16 år og 5 mnd? Ingenting vondt ment, brifer bare med mattekunnskapene mine Anonymous poster hash: c4eba...901
Gjest Propelly Skrevet 24. september 2013 #80 Skrevet 24. september 2013 Jeg var 16, året jeg fylte 17. Flyttet da sammen med kjæresten min, i en leid leilighet. Måtte likevel flytte for å gå skole, så å flytte sammen med kjæresten var en fin start. Nå er jeg 20, sammen med samme mannen og nå bor vi i vår egen leilighet sammen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå