philippa starck Skrevet 27. april 2004 #1 Skrevet 27. april 2004 Jeg skal i 30-årsdag på fredag, og har en hvit dress med svake beige striper i. Fin den, men jeg har lyst til å KNALLe til den dagen med et stilig antrekk. Hva er kuult å bruke til en sånn dress - sko, hatt, smykker osv. Trenger noen gode ideer....
Gjest Ethereal Skrevet 27. april 2004 #2 Skrevet 27. april 2004 Hvis jakken er ganske ettersittende, ville jeg droppet topp (unntatt BH og/eller singlet), og vist litt hud. Ellers ville jeg brukt høye hæler, gjerne sandaler, og store øreringer. Kanskje ikke mer, men synes selv det er stilig.
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2004 #3 Skrevet 27. april 2004 Høye hæler er ett must! Du må ha samme farge på sko, topp og veske. Turkis passer fint til din hvite dress. Du kan også droppe toppen og vise litt hud, da kan du kanskje finne en fin turkis BH som kan synes litt.... Lykke til!
Gjest Ethereal Skrevet 27. april 2004 #4 Skrevet 27. april 2004 Høye hæler er ett must! Du må ha samme farge på sko, topp og veske.Turkis passer fint til din hvite dress. Du kan også droppe toppen og vise litt hud, da kan du kanskje finne en fin turkis BH som kan synes litt.... Lykke til! Men hun sa at dressen hadde tynne, beige striper, og da er ikke turkis så tøft? Kanskje tilbehør i gull, hvis du er litt brun?
Gjest Lady-M Skrevet 27. april 2004 #5 Skrevet 27. april 2004 Jeg har en hvit dress med pinstripes og til den kan jeg bruke hatt, type "gangster" som er hvit med sort bånd og sort slikeslips som henger litt løst. Kun bh under eller veldig utringet topp. Og høyhelte sko. Som Ethereal skriver, tror jeg gull hadde vært kult til dressen din.. Hvit dress er tingen i vår/sommer! :-) Jeg var ikke alene om å ha hvit dress på byen på lørdag, og da gjelder det å skille seg litt ut med stilig tilbehør.
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2004 #6 Skrevet 27. april 2004 Men hun sa at dressen hadde tynne, beige striper, og da er ikke turkis så tøft? Kanskje tilbehør i gull, hvis du er litt brun? Turkis kan være kjempefint til dress med tynne, beige striper...Jeg synes faktisk det er kjempefint...fordi jeg har sett det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå