Gå til innhold

Sex med noen som er 16 når man er 25.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kommet i en litt rar situasjon, for ett par-tre måneder siden ble jeg kjent med ei jente på 16. Hun er en litt typisk loner, og veldig slik som jeg var på den alderen selv. Så jeg sa til henne at om hun noensinne trengte litt selskap eller noen å snakke med så kunne hun bare si i fra, når som helst.

Ett tilbud som hun i veldig stor grad har takket ja til, og nå kommer hun gjerne på besøk en 3-4 ganger i uka. Sitter og snakker, ser en film, lager noe mat. I det store og hele trives vi veldig godt i sammen.

Hele tiden så har vi flørtet litt på tøys, men på grunn av aldersforskjellen så har noe forhold eller liknende aldri egentlig vert ett tema (det hadde det garantert vert om hun var 2-3 år eldre). Sitter i armkroken når hun ser en film, dulter litt borti hverandre, litt småting hele tiden. Og sist uke endte det opp med et kyss. Kort fortalt, jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre her.

Jeg vet jo at dersom jeg vil kan jeg dra det litt lengre, men er usikker på om det i det hele tatt er forsvarlig? For samtidig som det går litt følelser begge veier er jeg jo nesten blitt litt både storebror og bestevenn her. Samtidig er det jo slik at jeg er ganske sikker på at hun hadde blitt veldig såret dersom jeg flørter eller har sex med noen andre...

Noen råd?

Anonymous poster hash: d0e1c...23e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva venter du på? Kjør på!

Om noen få år kan du ikke gjøre dette gratis.

Anonymous poster hash: 72bcc...e26
  • Liker 5
Skrevet

Nei, ikke kjør på. Vent hvertfall 1-2 år med sex. Da vil hun være 18 og det vil være langt mer akseptabelt, og alle vil være trygge på at du ikke utnytter en sårbar alt for ung jente. Aldersforskjellen blir mindre med årene.

Du kan sikkert klare å forklare henne at du er glad i henne men vil gå litt langsomt frem.

Anonymous poster hash: 61947...a45
  • Liker 3
Skrevet

hun er nok hodestups forelsket i deg, kjør på, du kommer til å knuse hjertet hennes uansett.

Anonymous poster hash: 2a332...d09
  • Liker 3
Skrevet

Noen flere?

Skrevet

Det er ikke alderen som er problemet, men at du har plukket opp en loner. Tror du heller bør nedeskalere tingrne. For tror du dette vil ende godt for henne?

• Liker 2
Skrevet

Omg. Bare 16åringer bør ha seg med 16åringer.

Anonymous poster hash: 57268...c85
  • Liker 12
Skrevet

Forkastelig! Hun er bare 16, fortsatt en ung tenåring, mens du er halvveis til 30. Det at du kaller henne en "loner" viser at hun er en litt ensom jente som kanskje ikke er så veldig moden og har funnet sinn plass på førsteåret Vgs, og du gir henne handa og sier hun alltid kan komme til deg hvis hun føler for å snakke og være sammen med noen, og alt du tenker på er å hoppe på henne og utnytte denne litt ensomme jenta...... La henne være!

Pokkers grakaller som bare tenker med det nedre hodet..

• Liker 5
Skrevet

Det er ikke alderen som er problemet, men at du har plukket opp en loner. Tror du heller bør nedeskalere tingrne. For tror du dette vil ende godt for henne?

Jeg skjønner godt hva du sier... Men de 3 siste månedene har hun sannsynligvis hatt det bedre enn hun noensinne har hatt det før. Jeg kunne selvfølgelig ha valgt å ikke strekke ut en hånd til henne i det hele tatt, men alt som hadde skjedd da er at hun hadde fortsatt livet sitt venneløs og deprimert noen år til?

Skrevet

En 25 åring burde ikke ha sex med en 16 åring. En 16 åring er en tenåring i en svært sårbar tid av livet sitt og vil garantert ta brudd mye hardere enn det du gjør. Vi snakker muligens scared for life. Når hun blir eldre vil hun nok også tenke på deg som en som utnyttet henne når hun var i en sårbar posisjon. Så i tillegg til at du vil bli dømt nord og ned av alle dine bekjente som får greie på dette så vil du nok også muligens følge en kvinne som ett vondt minne resten av livet. I denne situasjonen er det DU som er voksen og det er DU som har ansvaret.

Anonymous poster hash: e50bc...3e8
  • Liker 9
Skrevet

Jeg skjønner godt hva du sier... Men de 3 siste månedene har hun sannsynligvis hatt det bedre enn hun noensinne har hatt det før. Jeg kunne selvfølgelig ha valgt å ikke strekke ut en hånd til henne i det hele tatt, men alt som hadde skjedd da er at hun hadde fortsatt livet sitt venneløs og deprimert noen år til?

I denne situasjonen burde du være den voksne og ikke tenke med underlivet, det hun trenger er tydeligvis en venn og ikke en voksen mann som elsker i en svært sårbar tid i livet hennes. Ta deg sammen mann!

• Liker 6
Skrevet

Jeg skjønner godt hva du sier... Men de 3 siste månedene har hun sannsynligvis hatt det bedre enn hun noensinne har hatt det før. Jeg kunne selvfølgelig ha valgt å ikke strekke ut en hånd til henne i det hele tatt, men alt som hadde skjedd da er at hun hadde fortsatt livet sitt venneløs og deprimert noen år til? Anonymous poster hash: d0e1c...23e

Men er det bare om dere har sex du er villig til å hjelpe henne? Det går fint an å hjelpe henne uten at du flørter. Og om det ikke går så er det kanskje greit å kutte ut hele greia. Be henne melde seg inn i en ungdomsklubb eller noe.

Jeg ønsker ikke å værr dømmende om du faktisk tror hun får det bedre om hun forelsker seg i deg og derr har sex så kjør på. Men tror du virkelig ikke at dette kommer tol å skjærr seg og st du ikke utnytter hennes situasjon? Hun er 16 og loner. Dere stiller ikke likt du må tenke på hennes beste ikke ditt eget

• Liker 5
Skrevet

Men er det bare om dere har sex du er villig til å hjelpe henne? Det går fint an å hjelpe henne uten at du flørter. Og om det ikke går så er det kanskje greit å kutte ut hele greia. Be henne melde seg inn i en ungdomsklubb eller noe.

Jeg ønsker ikke å værr dømmende om du faktisk tror hun får det bedre om hun forelsker seg i deg og derr har sex så kjør på. Men tror du virkelig ikke at dette kommer tol å skjærr seg og st du ikke utnytter hennes situasjon? Hun er 16 og loner. Dere stiller ikke likt du må tenke på hennes beste ikke ditt eget

I know, derfor jeg spør i det hele tatt. Virker bare som om samtlige valg er feil på 10 forskjellige måter.

Skrevet

Uff slutt å hør på de kjerringhelvetene her. Hun blir såret uansett om du kutter ut med henne nå, men hun vil ikke føle sorg av å bli ligget med samtidig som du blir. Anonymous poster hash: a109f...574

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville tenkt meg om. Grundig.

Var selv rett over 17 og følte jeg var en gammel jomfru da jeg gikk med på at en mye eldre mann fikk take my cherry.

Angrer på det. Angrer på at jeg ikke klarte å si nei. 'Forholdet' falt i fisk etter det og jeg hadde et veldig usunt forhold til sex en stund etter det.

• Liker 3
Skrevet

Denne jenta trenger kjepp :)

Hvis jeg var deg ville jeg tatt henne hardt.

Skrevet

Jeg ville tenkt meg om. Grundig.

Var selv rett over 17 og følte jeg var en gammel jomfru da jeg gikk med på at en mye eldre mann fikk take my cherry.

Angrer på det. Angrer på at jeg ikke klarte å si nei. 'Forholdet' falt i fisk etter det og jeg hadde et veldig usunt forhold til sex en stund etter det.

TS: Du må ikke høre på dette.

Damer vil alltid skylde på menn, uansett hvilket problem de har. Du må gripe sjansen mens du har den.

Menn som ikke gjør det får seg aldri noe. Dette er noe kvinner ikke evner å innse, selv om de innerst inne vet at det er slik.

• Liker 2
Skrevet

TS: Du må ikke høre på dette.

Damer vil alltid skylde på menn, uansett hvilket problem de har. Du må gripe sjansen mens du har den.

Menn som ikke gjør det får seg aldri noe. Dette er noe kvinner ikke evner å innse, selv om de innerst inne vet at det er slik.

Fy faen for en egoistisk tankegang

Anonymous poster hash: e8757...c1d

• Liker 4
Skrevet

Fy faen for en egoistisk tankegang

Anonymous poster hash: e8757...c1d

Menn som ikke er egoistiske får seg sjelden noe.

TS: Du må smi mens jernet er varmt.

• Liker 1
Skrevet

Oh my gad... Liker dere hverandre så kjør på! Det er vel ingen regel på hva som er greit og ikke greit, så lenge dere begge er over den seksuelle lavalderen. Leser ofte om mennesker som har en aldersforskjell som er helt på tryne, men de puler fordi om. :P

Anonymous poster hash: 61ad2...bb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...