frkhegee Skrevet 12. september 2013 #1 Skrevet 12. september 2013 Noen som kan hjelpe meg? Sluttet på p-piller 5 juni da gikk det to måneder før jeg fikk mensen tilbake altså 1 august. Hadde det akuratt en uke så den ble borte den 8 august. Skulle egentlig ha den tilbake den 5 september, men den kom ikke da å ikke kom den i dag heller. Hadde magesmerter hele forrige uke å vonde brystvorter, å brystvortene er fortsatt vonde. Hadde ubeskyttet sex søndagkveld, der det kom nens han var inni meg. Kan jeg være gravid? Å npr kan jeg teste meg?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #2 Skrevet 12. september 2013 Når har du hatt sex ellers? Hvis du ikke har hatt sex på flere uker og nå søndag var første siden sist mens så var du neppe gravid, men kan ha blitt gravid på søndag. Da må du vente med å teste deg til om ca to uker. Men om du har hatt sex etter forrige mens og før nå søndag så kan du teste deg nå. MEN når man slutter på pillen så kan syklusen bli veldig koko, så det kan hende at mensen din bare er veldig sen. Eller at du er gravid. Lykke til! Anonymous poster hash: 8d6e8...237
frkhegee Skrevet 12. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2013 Var kun søndag som var ubeskyttet. De andre gangene var med kondom. Så jeg kan ikke ta test i morgen altså?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #4 Skrevet 12. september 2013 Var kun søndag som var ubeskyttet. De andre gangene var med kondom. Så jeg kan ikke ta test i morgen altså? Om sexen du hadde nå søndag har ført til graviditet, er det for tidlig å teste. Ca 14 dager etter eggløsning kan man forvente et pålitelig svar på graviditetstest. Anonymous poster hash: e620e...163
frkhegee Skrevet 12. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2013 Okay:-) tusen takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå