Gå til innhold

er jeg gammel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 26 år.

Føler meg så gammel av en eller annen grunn.. Jeg har så lyst på barn og familie.. jeg føler at klokken begynner å tikke for meg.. livet går og det er ingenting som skjer. jeg har på følelse at jeg aldri får meg en kjæreste/mann som har lyst på barn sammen med meg :/

Anonymous poster hash: c808d...850
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjerp deg, du er bare barnet enda! Tenk på meg da, straks 32 om noen uker og singel. jeg kommer hvertfall aldri til å møte noen mann. Ser lysere ut for deg.

Anonymous poster hash: ec6a7...7a6
Skrevet

Jeg har også disse tankene til tider,og er på samme alder som deg.. Men det er jo bare tull! :)

Vi har maaange år å danne familie og barn på enda,det blir bare ikke i den alderen mange andre velger å gjøre slikt.

Selv er jeg ganske sikker på at jeg vil passere 30 og over det før jeg får mitt første barn,men tenker at slik blir mitt liv,og så lenge jeg er fornøyd er det ikke så viktig hva andre mener :)

Skrevet

Jeg skjønner deg jeg, for jeg følte meg som deg når jeg var på din alder. Jeg ble mamma når jeg var 24 år, og følte meg ekstremt moden og voksen og etablert. Nå 12 år etter kjenner jeg meg nesten litt yngre enn jeg gjorde på den tiden. Mer moden og bevisst men mindre bekymringsfull og mer avslappet.

Så det er normalt å føle det som du gjør, og det blir bare bedre ;)

Skrevet

Jeg er 26 år.

Føler meg så gammel av en eller annen grunn.. Jeg har så lyst på barn og familie.. jeg føler at klokken begynner å tikke for meg.. livet går og det er ingenting som skjer. jeg har på følelse at jeg aldri får meg en kjæreste/mann som har lyst på barn sammen med meg :/

Jeg er snart 26 og tenker litt på samme viset. Jeg tenker at heck, nå er jeg så voksen at jeg skulle hatt utdanning i boks(nettopp begynt på den), og skulle begynt å tenke på barn(jeg er ikke sikker på om jeg vil HA barn enda!). Tenker jeg burde slutte å se tegnefim(serio, jeg ser My little pony - friendship is magic! Sett Symbiotic titans, Avatar the last airbender, Oban star racers osv. Elsker det! Kan ikke for det:P). Dog har jeg funnet meg mann da. Og han er egentlig ganskel likens, og han er 33 :fnise:

Men tror dette hastverket med hus, hund, to barn og stasjonsvogn er litt opphausa, man har god tid:)

Anonymous poster hash: 9fca9...34e

Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

Vel om du hadde vært en hund så ville du vært kjempe gammel.

• Liker 1
Skrevet

jeg kan begynne med å si at jeg er en voksen dame. 40+. Jeg jobber mye med unge mennesker, og dere har et voldsomt press/stress på dere! Jeg håper av hele mitt hjerte at dere fortsetter med å være unge og nyte det som denne unge voksentiden har å by på. 25 er en fantastisk og magisk alder, og du skal leve, lære og utforske. Ikkke tenke på pensjonspoeng og føle deg mislykket om du ikke har mann, barn, stasjonsvogn og plettfritt hjem. Slapp av. Nyt! Livet er her og nå, og dyrk dine interesser og utvikle ditt særpreg. Det kommer til å ordne seg. Lover!

• Liker 1
Skrevet

ahh tusen takk alle dere!

håper virkelig det ordner seg for meg og for alle andre snille jenter her på kg :)

Hilsen

ts

• Liker 1
Skrevet

Du er ung og lovende endå. Er 27 år og tenker som du i perioder. Tenker ofte er redd jeg går glipp av det og få barn. Men de sier jo når du minst venter det :-) men det vanskligste er jo og finne den rette, tiden går jo så fort. Ordner seg vel for de snille guttene og jentene :-)

• Liker 1
Skrevet

Er 26år selv jeg, singel,bor alene i en leid leilighet,har en ok jobb....men samme tanker dukker opp hos meg,spesielt når flere og flere rundt meg etablerer seg med mann og barn og det hjelper ikke å vite at jeg nærmer meg 30 og kanskje befinner meg i samme situasjon.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...