Gå til innhold

Han prater ikke med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten min i snart ett år, vi er begge 25. Vi har det igrunn bra sammen, hans beste egenskap er at han er veldig lojal og jeg vet at han aldri hadde gjort noe dumt mot meg. På andre siden er han veldig dårlig til å prate og til å vise følelser. Han unngår alt av konflikter og setter seg heller og ser på tv når han merker at vi heller burde pratet sammen (selv om han vet at jeg hater det),

I løpet av det her året har han aldri sagt at han elsker meg. Han har kanskje sagt at han er glad i meg og at jeg betyr mye for han 3 ganger. Han har aldri bedt meg ut på en romantisk kveld, eller på noe som helst annet igrunn - jeg har alltid måttet ta initiativ til ting. Han vil helst bare sitte og se på tven og skifte kanal hvert femte sekund. Aldri fått blomster av han, eller noenting annet romantisk.

Jeg vet at han er glad i meg, men følelsene mine dabber av mer og mer når han ikke klarer å uttrykke seg. Vi har pratet en del om dette og han sier at han ska åpne seg mer og vise mer følelser, men han glemmer det fort. Jeg trenger en som får meg til å føle meg spesiell og som elsker meg over alt på jord. Han lever i nuet (sier han) og jeg ser derfor ingen fremtid med han. Jeg elsker han og vil ikke gjøre det slutt for det kommer til å såre begge. Er det vanlig at menn er så uttrykksløse? Noen råd?

Anonymous poster hash: 809f9...7e1
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanlig at mennesker har mer interessant å ta til seg enn å forgude et annet menneske å bli en gjenstand for mating at av egoet deres ja. Så beklager at vi menn syns det er uinteressant å være en menneskelig hund som gjør triks for dere for å drepe kjedsomheten deres dere er så ute av stand til å gjøre noe med selv. Anonymous poster hash: 75471...1df

Skrevet

Det er vanlig at mennesker har mer interessant å ta til seg enn å forgude et annet menneske å bli en gjenstand for mating at av egoet deres ja. Så beklager at vi menn syns det er uinteressant å være en menneskelig hund som gjør triks for dere for å drepe kjedsomheten deres dere er så ute av stand til å gjøre noe med selv.

Anonymous poster hash: 75471...1df

Jeg har hatt to andre forhold med menn som har klart å uttrykke følelser og ha andre interesser samtidig? Ditt argument henger ikke helt på greip..

• Liker 6
Skrevet

Huff, dette var trist lesning. Og det er vanskelig å svare deg, men siden du spør så gjør jeg det likevel. Det er ingen myte at man ikke bør forandre partneren sin til noe h*n ikke er. Han er jo ingen åpen person, og strør ikke rundt seg med komplimenter og det lille ekstra. Jeg vil ikke råde deg til å hverken bli eller gjøre det slutt, du er nødt til å kjenne etter om du blir i forholdet fordi du vil være sammen med ham...eller om du blir fordi...?

Uansett lykke til, og nei, MIN mening er at ikke alle menn er så utrykksløse. Jeg har ikke opplevd det før, nesten tvert imot :P

• Liker 2
Skrevet

Det er vanlig at mennesker har mer interessant å ta til seg enn å forgude et annet menneske å bli en gjenstand for mating at av egoet deres ja. Så beklager at vi menn syns det er uinteressant å være en menneskelig hund som gjør triks for dere for å drepe kjedsomheten deres dere er så ute av stand til å gjøre noe med selv.

Anonymous poster hash: 75471...1df [/acron

Herregud så tåpelig svar !

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt to andre forhold med menn som har klart å uttrykke følelser og ha andre interesser samtidig? Ditt argument henger ikke helt på greip..

Spør deg selv hvorfor du ikke er sammen med dem da. Enten ble de lei, sluttet å gjøre det og du dumpa dem, eller så ble de lei og dumpa deg.

Slutt og pes typen din for at han ikke later som. sett deg heller å se tv med han.

Anonymous poster hash: 75471...1df

Skrevet

Vel. Det er kanskje ikke så mye dumping i bilde som en kanskje får inntrykk av til begynne med, som oftest.

Men ofte er det greit å gå litt i seg selv uansett og se om det ikke noe man burde forandre på eventuelt, hvis en ønsker å gjøre noe bedre hos den neste evt.

Skrevet

Selv er jeg egentlig slik TS beskriver, men siden jeg elsker samboeren og jeg vet at hun tenker slik TS gjør må jeg bare bite tennene sammen og gulpe opp noe kvalmt "romatiskt" bullshit her og der. jeg sier jeg elsker henne hver dag, og det gjør jeg med glede, men det er alt det andre "hvorfor elsker du meg?" "si noe fint om meg" osv. sånne typsike dame ting når dere kjeder dere. Ville mye heller bare sittet på PCen, men man må ofre litt i et forhold har jeg blitt fortalt så...

"Hvorfor elsker du meg?"

"Fordi du tar klesvasken, rydder, vasker og lar meg ha sex med deg elskling. "

Anonymous poster hash: 64dfa...17b
Skrevet

Selv er jeg egentlig slik TS beskriver, men siden jeg elsker samboeren og jeg vet at hun tenker slik TS gjør må jeg bare bite tennene sammen og gulpe opp noe kvalmt "romatiskt" bullshit her og der. jeg sier jeg elsker henne hver dag, og det gjør jeg med glede, men det er alt det andre "hvorfor elsker du meg?" "si noe fint om meg" osv. sånne typsike dame ting når dere kjeder dere. Ville mye heller bare sittet på PCen, men man må ofre litt i et forhold har jeg blitt fortalt så...

"Hvorfor elsker du meg?"

"Fordi du tar klesvasken, rydder, vasker og lar meg ha sex med deg elskling. "

Anonymous poster hash: 64dfa...17b

Ts her! Jeg som ikke har fått noe i dette forholdet trenger ikke mer enn at min kjæreste vil vise meg at han elsker meg og vil finnes der for meg i tykt og tynt. Og jeg har dessverre ikke fått føle den tryggheten med at jeg har han uansett - fordi han elsker meg. Så lenge jeg er trygg på hans følelser for meg, og det blir jeg hvis han påminner meg om dem, så trenger jeg ikke alt det andre dilldall. Jeg hadde gjerne sett at kjæresten min ofret litt han også, for å gjøre meg glad og lykkelig, og ikke minst trygg på oss.

Skrevet

Ja, det er kjekt å bli påminnet av den andre om hvordan ståa er i blant.

• 3 uker senere...
Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for hets.

Daenerys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...