AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #1 Skrevet 12. september 2013 Har møtt to fyrer på byen. Ble med begge hjem, men hadde kun sex med en av de. Begge har vært først på å ta kontakt og begge har antydet at de vil treffes for en slags date. Men når jeg slenger ut et forslag til tidspunkt får jeg enten ikke svar eller de unngår spørsmålet mitt. Greit nok, men hvorfor fortsetter begge å ta kontakt om dagligdagse ting, med en undertone av flørt??? Skjønner ingenting...SÅNT gidder jeg ikke, men blir gal over at jeg ikke forstår hvorfor de gidder ta kontakt når de tydeligvis ikke vil møtes... Noen som vet hvilken type oppførsel dette er???Anonymous poster hash: 52836...080 1
Nettinettet Skrevet 13. september 2013 #2 Skrevet 13. september 2013 Oppmerksomhetsbehov som vi alle har, det har også de. Så derfor tar de kontakt for å se at du har interesse. Slutt å svar dem og gå videre med livet ditt, og neste gang du treffer en fyr ikke vær så tilgjenngelig for han. (siden det tydeligvis er den typen menn du treffer.... )
Gjest .-L-. Skrevet 14. september 2013 #3 Skrevet 14. september 2013 Enig med netti, synes du skal dumpe dem. Første jeg tenker er at de holder kontakten så de kan booty calle. 1
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2013 #4 Skrevet 14. september 2013 Kontakter de deg sent på kvelden så er det en booty call, som det kalles på godt norsk.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #5 Skrevet 14. september 2013 Har nylig vært borti en slik en selv, i form av en kollega. Flørtete oppførsel, hinting, blikk og masse vage forespørsler fra hans side. Skulle tro han var forelsket eller kjempekåt på meg eller noe. Han så bra ut, og oppmerksomheten smigret meg, så jeg fulgte opp med å foreslå noe konkret (vi var aldri fysiske eller datet eller noe). Dette møtte null respons. Han forsatte imidlertid med denne semiflørtete, rare oppførselen, i lang tid. Plutselig var det som om ham "ga opp", og nå ignorerer han meg helt. Jeg tror enkelte mennesker rett og slett liker å flørte, evt å tukle litt med andre folks sinn. Kanskje de ser på det som en slags sport. Når de ikke følger opp invitasjoner fra en selv, synes jeg det er rimelig å anta at det ikke er sex de er ute etter ihvertfall. Kanskje de bare vil få folk til å bli nysgjerrige på dem, eller kanskje de er slike "pick up artists", som øver seg på tilfeldige stakkarer! Artige skruer ihvertfall, så lenge man selv ikke faller for dem. Anonymous poster hash: 87b70...177 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #6 Skrevet 15. september 2013 Har nylig vært borti en slik en selv, i form av en kollega. Flørtete oppførsel, hinting, blikk og masse vage forespørsler fra hans side. Skulle tro han var forelsket eller kjempekåt på meg eller noe. Han så bra ut, og oppmerksomheten smigret meg, så jeg fulgte opp med å foreslå noe konkret (vi var aldri fysiske eller datet eller noe). Dette møtte null respons. Han forsatte imidlertid med denne semiflørtete, rare oppførselen, i lang tid. Plutselig var det som om ham "ga opp", og nå ignorerer han meg helt. Jeg tror enkelte mennesker rett og slett liker å flørte, evt å tukle litt med andre folks sinn. Kanskje de ser på det som en slags sport. Når de ikke følger opp invitasjoner fra en selv, synes jeg det er rimelig å anta at det ikke er sex de er ute etter ihvertfall. Kanskje de bare vil få folk til å bli nysgjerrige på dem, eller kanskje de er slike "pick up artists", som øver seg på tilfeldige stakkarer! Artige skruer ihvertfall, så lenge man selv ikke faller for dem. Anonymous poster hash: 87b70...177 Har vi samme kollega? De liker å være vage så de skal kunne ha alle muligheter åpne. Ofte store egoister som tror alle andre er til for dem. Anonymous poster hash: f32cf...542 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #7 Skrevet 15. september 2013 Kjenner den typen ja Har en som er 40 år gammel og holder på sånn.Har vært slik i over 1 år nå og det blir ikke bedre,tro meg. Like greit å kutte dem ut ts. De driver mest sannsynlig og leker med deg. Og når de ser du reagerer gjør de det enda mer. Been there done that Anonymous poster hash: 3191e...3e7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå