Gå til innhold

Jeg tror mannen min har ligget med hybelboeren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forleden dag brukte jeg mannen min sin bærbar, og fant en folder som lå på desktopen. Hjertet mitt begynte å slå allerede før jeg forstod hva det var. Inni var det noen bilder av hybelboeren på badet vårt. Hun sitter på doen og smiler mot kameraet, og har på seg kun en bluse og ingenting nedentil. Hele settingen luktet av sex.

Det er tydelig at de har brukt anledningen til å ha seg i huset mens jeg var borte. På en måte er det jo smått imponerende at han får til å legge ned ungjenter på den måten, men samtidig er det utroskap hvor han med vitende og vilje har gått bak ryggen min. Det hadde vært mye bedre om han hadde vært utro i fylla. Nå har han vist at han synes det er verdt å få seg yngre vare andre steder. Jeg har ikke merket noen forandring i sexlivet vårt, som alltid har vært relativt velfungerende. En del av meg er rede til å tilgi ham, men det krever at han innrømmer skyld, angrer, og sørger for at det ikke skjer igjen. Og det betyr at den lille tøsen skal ut av huset. Hvordan går jeg frem for å konfrontere ham med dette?

Anonymous poster hash: 27fbf...115
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Svaret på dette tror jeg du vet selv. Det henger jo sammen med hvilket resultat du går for....

Lykke til, dette kan bli tøft for deg.

Endret av Rotemor
  • Liker 5
Skrevet

Selv om du syns utroskap er greit burde du dumpe han som er såpass idiot som legger en slik mappe synlig på skrivebordet.

Anonymous poster hash: d234f...27e
  • Liker 35
Skrevet

Forleden dag brukte jeg mannen min sin bærbar, og fant en folder som lå på desktopen. Hjertet mitt begynte å slå allerede før jeg forstod hva det var. Inni var det noen bilder av hybelboeren på badet vårt. Hun sitter på doen og smiler mot kameraet, og har på seg kun en bluse og ingenting nedentil. Hele settingen luktet av sex.

Det er tydelig at de har brukt anledningen til å ha seg i huset mens jeg var borte. På en måte er det jo smått imponerende at han får til å legge ned ungjenter på den måten, men samtidig er det utroskap hvor han med vitende og vilje har gått bak ryggen min. Det hadde vært mye bedre om han hadde vært utro i fylla. Nå har han vist at han synes det er verdt å få seg yngre vare andre steder. Jeg har ikke merket noen forandring i sexlivet vårt, som alltid har vært relativt velfungerende. En del av meg er rede til å tilgi ham, men det krever at han innrømmer skyld, angrer, og sørger for at det ikke skjer igjen. Og det betyr at den lille tøsen skal ut av huset. Hvordan går jeg frem for å konfrontere ham med dette?

Vist hun er tøs hva er då din mann?? Og hive leieboeren ut høres kjempe bra ut. Så beholder du utro mannen, skjønner ikke hva du tenker med. Eller andre som ser så lett på det
Skrevet

Hvorfor skal du tilgi han? Drittsekk, kast ham ut.

• Liker 29
Skrevet

Det enkleste er å være ærlig, og ekke han det, bør du si det til han... Lykke te uansett utfall!

Anonymous poster hash: 64606...cf5
Skrevet

Jeg er svært overrasket over at du faktisk ønsker å tilgi mannen din. Han har jo sviket deg, og selv om du skulle finne på og kaste henne ut, så kan jo de allikevel holde kontakten i det skjule, eller at han finner seg en annen en.. Du fortjener virkelig bedre enn som så.

• Liker 10
Skrevet

Folk er så BILLIGE idag! Hvor finner jeg en mann med ryggrad? Tips tas imot med takk!

TS: hvordan skal du klare å stole på mannen din etter dette? Du tar imot han med åone armer, når du vet at han har hatt seg med hybelboeren???

Skrevet

TS: hvordan skal du klare å stole på mannen din etter dette? Du tar imot han med åone armer, når du vet at han har hatt seg med hybelboeren???

Ja TS: What the hell?? Fyren er åpenbart en dritt!

• Liker 16
Skrevet (endret)

Når skal du konfrontere ham? La ham snakke, se hva han har å si. Se om han bryr seg om deres forhold i det hele tatt. Kanskje han venter på å bli kastet ut?

Endret av vivana
Skrevet

Folk er så BILLIGE idag! Hvor finner jeg en mann med ryggrad? Tips tas imot med takk!

Er mann og har ryggrad :-D er tragisk hvor lett folk ser på utroskap. Er forskjell på ons og et forhold bak ryggen,det er gale nok en gang. Men og bevvist gå bak ryggen på din partner i lang tid så er det ikke håp. Alle er jo utro virker det som, og alle blir tilgitt. Blitt sykt hele greien. Er jo logisk når folk er utro at de ikke bryr seg om sin partner. Alle hqr sine prob men kan ikke gå og stikke pikken i en annen fordi det går gale på hjemmefronten. Nei, er bedre og ta seg til takke med og være aleine og slippe dette drite her
Skrevet

Imponert, faktisk. Håper du kødder.

Anonymous poster hash: bb564...ab4

• Liker 19
Skrevet

Man tilgir da ikke utroskap. 99% av alle menn er utro svin, ved å tilgi sier man på en måte at det er greit at man blir behandlet som dritt! Konfronter drittsekken og pælm han på huet og ræva ut. Jeg hadde kappa av han tissen med hekkesaksa og, men det er en annen sak..

Anonymous poster hash: 16c46...7a9
  • Liker 10
Gjest Badebuksa
Skrevet

Kanskje han la mappa såpass synlig i håp om at du skulle finne den? Feig måte å gjøre det slutt på.

• Liker 6
Skrevet

Vi har nok ulike forståelser av hva tilgivelse innebærer her. Men du kan ikke annet enn å vise fyren hva du har funnet ut og spørre videre.

• Liker 3
Skrevet

Man tilgir da ikke utroskap. 99% av alle menn er utro svin, ved å tilgi sier man på en måte at det er greit at man blir behandlet som dritt! Konfronter drittsekken og pælm han på huet og ræva ut. Jeg hadde kappa av han tissen med hekkesaksa og, men det er en annen sak..

Ja, dette var ikke særlig generaliserende.

Må være den ene prosenten jeg da :)

• Liker 7
Gjest Nordavind
Skrevet

Man tilgir da ikke utroskap. 99% av alle menn er utro svin Anonymous poster hash: 16c46...7a9

...og 99% av alle kvinner er manipulerende bitches.

Skrevet

Du starter med å ta vare på det du har funnet, sørg for å oppevare det slik at han ikke får slettet alle bevis. Så får du spørre han rett ut om han driver med noen bak din rygg. Vent å la han fortelle. Nekter han, spør du ham om hybelboeren. Forteller han fortsatt eventyr kan du fortelle han om mappa du fant på pcen..

• Liker 9
Gjest Eric of Hlathir
Skrevet

Vel...kvinner er like ofte utro - om ikke oftere.

• Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

Ja, dette var ikke særlig generaliserende.

Må være den ene prosenten jeg da :)

:blomst:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...