Gå til innhold

"Store" fluer inne

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har det kommet en titalls fluer inne på både kjøkken og i stue. De er ikke like små som bananfluer men av veldig gjennomsnittlig størrelse. Far i huset sier det kan være vanlig om høsten at fluer trekker inn. Jeg spør heller: hva skal vi gjøre? De begynner å bli utrolig irriterende og er lite appetittvekkende..ø

Anonymous poster hash: 09795...ad8

Skrevet (endret)

her er det jeg pleier å gjøre når jeg ser jeg har fått mange "husfluer" :fnise:

Kjøp en boks med hermetisk søt frukt, f esk ananas i lake.. skru av lokket, fjerne mesteparten av innholdet i boksen, men la en bit eller to ligge igjen. Dekk boksen med gladpakk. Stikk små hull i plastikken med en tannpirker. Sett boksen på kjøkkenbenken. Etter ca et døgn vil den være full av fluer og du kaster den søpla. og VIPS - problem solved :takke:

Endret av iGirl
  • Liker 2
Skrevet

her er det jeg pleier å gjøre når jeg ser jeg har fått mange "husfluer" :fnise:

Kjøp en boks med hermetisk søt frukt, f esk ananas i lake.. skru av lokket, fjerne mesteparten av innholdet i boksen, men la en bit eller to ligge igjen. Dekk boksen med gladpakk. Stikk små hull i plastikken med en tannpirker. Sett boksen på kjøkkenbenken. Etter ca et døgn vil den være full av fluer og du kaster den søpla. og VIPS - problem solved :takke:

Hey! Dette er genialt, det skal vi prøve!!! Tusen takk!

Anonymous poster hash: f407b...d5f

Skrevet

Er også plaget med fluer inne, håpløst å ha vinduer oppe...Lei av å smekke til dem, så tipset over tror jeg jammen er verdt å prøve! :D

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...