AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #1 Skrevet 12. september 2013 Før jeg traff min nåværende samboer hadde jeg vært singel i mange år og jeg var ganske fornøyd med livet mitt. Jeg hadde hatt noen kjærester men aldri noe seriøst og hadde aldri bodd sammen med en mann. Jeg trivdes ganske godt og nøt friheten min. Men så møtte jeg min nåværende samboer. Vi hadde vært sammen i ca 1 år før vi flyttet sammen. Jeg hadde egentlig ikke lyst til å flytte sammen, men det var han som maste om det. Problemet er at etter å ha bodd sammen med han i ca 1 år er jeg ganske lei av forholdet og mannen generelt. Jeg har lyst til å gjøre det slutt og bli singel igjen. Men han kommer til å bli ganske såret og det er det som stopper meg. Hva skal jeg gjøre? Jeg må også tilføye at vi har felles venner, i tillegg er han venn til et familiemedlem så det vil si at jeg i tillegg er nødt til å se han ofte selv om det blir slutt mellom oss, og da blir det enda verre for han. Han er en fantastisk og snill mann, og jeg kommer sikkert til å få høre det av venner/familien hvis jeg gjør det slutt. Anonymous poster hash: 92672...c08
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #2 Skrevet 12. september 2013 Ikke sløs bort tiden hans og din. Få det overstått. Jo lenger du venter jo verre blir det.Anonymous poster hash: 12ef4...0d3 2
Gjest Nordavind Skrevet 12. september 2013 #3 Skrevet 12. september 2013 Sånt er ikke lett. Men når du selv sier at du har lyst å gjøre det slutt og bli singel igjen så spørsmålet blir: hva er vitsen med å fortsette å være i et sånt forhold?
Gjest singeldame Skrevet 12. september 2013 #4 Skrevet 12. september 2013 Det er mest rett av deg å gå ut av det, hvis du lengter etter å være singel.... Husker selv at jeg var i et 8 måneders langt forhold der jeg var dønn ulykkelig, ble bare mer og mer ulykkelig og savnet singellivet , så jeg kjenner meg godt igjen. Når en er singel savner en av og til det motsatte - et skikkelig forhold.... men samtidig så må jeg si: jeg nyter å bo alene og være singel egentlig også... Det er deilig til tider. En kan gjøre akkurat som en vil, og nyte friheten . Men det er kjekt å ha en å bli gammel med også, men da må man trives i forholdet mener jeg. Men husk: gresset er ikke alltid grønnere og bedre på andre siden av gjerdet...... Kjenn på hvilke følelser og hvor glad du er i han du bor med..... tenk deg om før du gjør det....
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #5 Skrevet 12. september 2013 er flere par, også gifte, som er særboere og ikke samboere, for ikke å få sjansen av å gå lei av hverandre, eller fordi en jobber på forskjellige steder, men samtidig passer på å få tid til hverandre hadde det kunne vært noe for deg Anonymous poster hash: ce869...1e7 1
Gjest Daenerys Skrevet 23. september 2013 #6 Skrevet 23. september 2013 Tråden er ryddet for innlegg skrevet på dialekt og personhets. Daenerys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå