AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #1 Skrevet 12. september 2013 Pappa har nettopp laget seg vinkjeller og holder nå på med å lagre diverse viner. Han ønsker seg selvfølgelig derfor lagringsviner, men jeg lurte på om det er noen som har noen tips til annet enn vin som kan gis til en vinelsker eller en med vinkjeller? Anonymous poster hash: 1677a...e2b
Gjest Skrevet 13. september 2013 #2 Skrevet 13. september 2013 Gavekort på vinsmaking/vinkurs med deg om du er gammel nok? Opplevelser med barna er vel noe alle foreldre setter pris på uansett alder og her får han med vin og. 1
skruf Skrevet 13. september 2013 #3 Skrevet 13. september 2013 Hva med vinskap? De er dyre, men kanskje dere er flere søsken som kan spleise på? http://www.lefdal.com/product/hvitevarer/vinskap/SWC32B11E/sandstrom-vinskap-swc32b11e-87-cm
juliane Skrevet 13. september 2013 #4 Skrevet 13. september 2013 Han trenger vel ikke vinskap når han har laget vinkjeller.... Det finnes mange fine vinbøker. Regner med han har basiskunnskapen siden han er såpass interessert, men hva med å kjøpe en utfyllende bok fra favorittdistriktet hans? Hvis du ikke vet hva han liker vil jeg tippe en bok om Burgund eller Bordeaux er veldig safe. Ellers er jo gode vinglass en ide, men det er jo gjerne sånt han har fra før? Hvis ikke er det Riedel eller Zalto som gjelder for de som er interesserte i vin!
skruf Skrevet 13. september 2013 #5 Skrevet 13. september 2013 Han trenger vel ikke vinskap når han har laget vinkjeller.... Det finnes mange fine vinbøker. Regner med han har basiskunnskapen siden han er såpass interessert, men hva med å kjøpe en utfyllende bok fra favorittdistriktet hans? Hvis du ikke vet hva han liker vil jeg tippe en bok om Burgund eller Bordeaux er veldig safe. Ellers er jo gode vinglass en ide, men det er jo gjerne sånt han har fra før? Hvis ikke er det Riedel eller Zalto som gjelder for de som er interesserte i vin! Vi har vinkjeller, likevel har vi vinskap. Veldig greit å oppbevare hvitvin der, så har en alltid avkjølt hvitvin tilgjengelig:)
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 14. september 2013 #6 Skrevet 14. september 2013 (endret) Enklere Liv har en del: http://www.enklereliv.no/catalogsearch/result/?q=vin#page=0&top=1& Blant annet en sak man kan feste vinglass til oppvaskmaskinen med slik at det er mindre fare for at vinglassene knuses der. Jeg er ikke sikker på om akkurat det jeg nevnte kom frem i søkelista jeg linka til her, men jeg er ganske sikker på at de skal ha det. Kan hende de kaller det for noe som ikke har ordet vin i seg.. Endret 14. september 2013 av Mrs. Random Nick
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå