AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #1 Skrevet 12. september 2013 Det er et eller annet om "Your device is full.. og et eller annet om at den derfor ikke kan legge inn flere sanger på Spotifyen. Men nå har jeg slettet alle bildene mine og all musikken og likevel så går det ikke? Og det var mange bilder det var snakk om så det burde absolutt være plass nå.. Noen som vil hjelpe? :) Anonymous poster hash: 7749f...f1d
-Jiinxs- Skrevet 12. september 2013 #2 Skrevet 12. september 2013 Er det en mobil som har internminne + minnekort? Tror Spotify lagrer tempfilene på den internminnen. Det er snakk om at du vil lagre sanger som offline? Hvilken mobil er det du har?
Vulcan Skrevet 13. september 2013 #3 Skrevet 13. september 2013 Kan du koble den til en datamaskin? Da kan du sjekke minnekortet for filer du ikke har funnet enda, og slette dem der. Samme med internminnet.
TN-># Skrevet 13. september 2013 #4 Skrevet 13. september 2013 (endret) Filene til Spotify er ganske godt gjemt på mobilen, og av hva jeg forstår sletter ikke Spotify de nedlasta filene selv om man fjerner de fra "download" spillelister. Dette var hva jeg gjorde. 1. Slettet minnet som var benyttet av Spotify via App Manager 2. Slettet Spotify 3. Reinstallerte Spotify 4. Lastet ned Spillelister på nytt. Edit. Pass på at du ikke har over 1000 sanger nedlastet. Endret 13. september 2013 av TN->#
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #5 Skrevet 13. september 2013 Er det en mobil som har internminne + minnekort? Tror Spotify lagrer tempfilene på den internminnen. Det er snakk om at du vil lagre sanger som offline? Hvilken mobil er det du har? Jeg har Samsung Galaxy S2. Mener det skal være nok plass på internminnet også. Kan du koble den til en datamaskin? Da kan du sjekke minnekortet for filer du ikke har funnet enda, og slette dem der. Samme med internminnet. Jeg har koblet den til pcn da jeg overførte bildene og videoene. Har slettet flere apper også. Filene til Spotify er ganske godt gjemt på mobilen, og av hva jeg forstår sletter ikke Spotify de nedlasta filene selv om man fjerner de fra "download" spillelister. Dette var hva jeg gjorde. 1. Slettet minnet som var benyttet av Spotify via App Manager 2. Slettet Spotify 3. Reinstallerte Spotify 4. Lastet ned Spillelister på nytt. Edit. Pass på at du ikke har over 1000 sanger nedlastet. Kan man ikke ha over tusen sanger? Anonymous poster hash: 7749f...f1d
-Jiinxs- Skrevet 13. september 2013 #6 Skrevet 13. september 2013 Trenger du virkelig "tusen" sanger tilgjengelig i offline? Online streamer jo så den bruker vel ikke noe nevneverdig med lagringsplass?
TN-># Skrevet 13. september 2013 #7 Skrevet 13. september 2013 Jeg har Samsung Galaxy S2. Mener det skal være nok plass på internminnet også. Jeg har koblet den til pcn da jeg overførte bildene og videoene. Har slettet flere apper også. Kan man ikke ha over tusen sanger?Anonymous poster hash: 7749f...f1d Spotify har lagt inn en begrensning på hvor mange sanger du kan ha "offline" trodde det var 1000 men viser seg å være 3333. Lite sannsynlig at du har det vil jeg tro, men vet jo aldri.
Vulcan Skrevet 13. september 2013 #8 Skrevet 13. september 2013 S2 samme som meg, veldig bra men jeg bruker ikke spotify så hvis det ikke er et kapasitetsproblem er jeg ute
-Jiinxs- Skrevet 13. september 2013 #9 Skrevet 13. september 2013 Kan også sjekke lagringsplassen uten å måtte koble den til pcen. Men jeg antar at det vet TS og andre om fra før av...
Vulcan Skrevet 13. september 2013 #10 Skrevet 13. september 2013 Kan også sjekke lagringsplassen uten å måtte koble den til pcen. Men jeg antar at det vet TS og andre om fra før av... Klart det, men enklere å forklare hvordan ved å si "koble til pc". Mange som ikke vet hvordan de sjekker hele mobilinnholdet sitt, så hvis en fil ligge en annen plass en "musikk" eller "galleri" er de lost.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #11 Skrevet 13. september 2013 Ja her flere enn 1000, men mye mindre enn 3333 sanger. Det skal som sagt være plass på mobilen. Skjønner det ikke Anonymous poster hash: 7749f...f1d
Mireille Skrevet 13. september 2013 #12 Skrevet 13. september 2013 Om du har fått en melding om "device limit" så er det at du kun kan ha 3 ting med offline spillelister, altså 3 pc'er/mobiler/tablet osv totalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå