Gjest iGirl Skrevet 28. september 2013 #161 Skrevet 28. september 2013 Eller kanskje Tyra velger kjæreste ut i fra hvem som har en god personlighet.. Nå er han jo ikke akkurat stygg, og når ble det en regel at vakre mennesker må ha en like vakker kjæreste? Barnslig Anonymous poster hash: 141ad...2cc Du, det var bare tull fra min side. Det er ikke sånn jeg tenker.. Jeg er ikke så overfladisk. For alt vi vet er han jo verdens snilleste. 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 28. september 2013 #162 Skrevet 28. september 2013 Hvilken fotograf er det snakk om?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #163 Skrevet 28. september 2013 Hvilken fotograf er det snakk om? Han som er fotograf i programmet vel. Anonymous poster hash: fd64c...2e3
Gjest Belle Gunnes Skrevet 28. september 2013 #164 Skrevet 28. september 2013 Han norske duden?? Jøsses.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #165 Skrevet 28. september 2013 Han norske duden?? Jøsses. Haha ja Anonymous poster hash: fd64c...2e3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #166 Skrevet 28. september 2013 "Jeg ser lesbisk ut!" "Så klart, inspirasjonen var jo Frida!" Der lo jeg litt. Frida <3 Anonymous poster hash: 6323f...a21 1
Kassiopeia Skrevet 30. september 2013 #168 Skrevet 30. september 2013 Jeg må bare si noe om siste episoden som ble lagt ut på Viaplay, altså episode fire. Nå kom det faktisk noe som var verd å diskutere Syns veldig synd i Amalie når hun gråt etter photoshooten. Føler de er alt for harde mot henne når det gjelder vekten hennes. Det har blitt vanlig med pluss size modeller, men så mange kg for mye har hun jo absolutt ikke. Produksjon visste hvor "stor" hun var når de tok henne med på programmet, så hvorfor klage gang på gang at hun må gå ned i vekt? Når de klagde på at kjolene ikke passet og at det var uakseptabelt ble jeg lei meg på hennes vegne. I andre Top model program hvor det har vært med større kvinner, har ikke de måtte bruke samme klær som de andre mindre jentene. Slik er det jo i den ekte bransjen og, så jeg skjønner ikke hvorfor det ikke blir tilrettelagt her da. 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #169 Skrevet 30. september 2013 Ny episode i dag! Gleder meg, TM er min guilty pleasure Syns veldig synd i Amalie når hun gråt etter photoshooten. Føler de er alt for harde mot henne når det gjelder vekten hennes. Det har blitt vanlig med pluss size modeller, men så mange kg for mye har hun jo absolutt ikke. Produksjon visste hvor "stor" hun var når de tok henne med på programmet, så hvorfor klage gang på gang at hun må gå ned i vekt? Når de klagde på at kjolene ikke passet og at det var uakseptabelt ble jeg lei meg på hennes vegne. I andre Top model program hvor det har vært med større kvinner, har ikke de måtte bruke samme klær som de andre mindre jentene. Slik er det jo i den ekte bransjen og, så jeg skjønner ikke hvorfor det ikke blir tilrettelagt her da. Jeg har ikke sett episoden, men sånn generelt er jeg veldig enig med deg. Det virker som om Top Model Norge-folka vil vise veldig hvor hard og tøff modellbransjen er, uten å nyansere det overhodet. Den virkelige verden er jo faktisk ikke svart-hvitt, selv innen modellbransjen. Anonymous poster hash: 6323f...a21 1
smalls Skrevet 30. september 2013 #170 Skrevet 30. september 2013 Jeg må bare si noe om siste episoden som ble lagt ut på Viaplay, altså episode fire. Nå kom det faktisk noe som var verd å diskutere Syns veldig synd i Amalie når hun gråt etter photoshooten. Føler de er alt for harde mot henne når det gjelder vekten hennes. Det har blitt vanlig med pluss size modeller, men så mange kg for mye har hun jo absolutt ikke. Produksjon visste hvor "stor" hun var når de tok henne med på programmet, så hvorfor klage gang på gang at hun må gå ned i vekt? Når de klagde på at kjolene ikke passet og at det var uakseptabelt ble jeg lei meg på hennes vegne. I andre Top model program hvor det har vært med større kvinner, har ikke de måtte bruke samme klær som de andre mindre jentene. Slik er det jo i den ekte bransjen og, så jeg skjønner ikke hvorfor det ikke blir tilrettelagt her da. Signerer det du sier. Tyra Banks er den perfekte programlederen for Top Model synes nå jeg. Ikke for streng og heller ikke for snill Jeg liker ikke Donna. Også den fæle dialekten da
Rosewood Skrevet 30. september 2013 #171 Skrevet 30. september 2013 Åh, det renner sjalusi av hun Malin.. At hun kan si hun ikke tror de kommer til å få bra bilder, selv om de har fått en fordel, hallo? Hvem var det som røk ut, fikk en ny sjanse og tok enda et crappy bilde? 3
missdior Skrevet 30. september 2013 #172 Skrevet 30. september 2013 For et drama,.,. og herreguuud så falskt det "anfallet" så ut, men det var jo sikkert ekte
smalls Skrevet 30. september 2013 #173 Skrevet 30. september 2013 For et drama,.,. og herreguuud så falskt det "anfallet" så ut, men det var jo sikkert ekte Ja, men jeg skjønner ikke hvorfor hun skulle fake det?
Gjest Wilhelmine Skrevet 30. september 2013 #174 Skrevet 30. september 2013 Åh, det renner sjalusi av hun Malin.. At hun kan si hun ikke tror de kommer til å få bra bilder, selv om de har fått en fordel, hallo? Hvem var det som røk ut, fikk en ny sjanse og tok enda et crappy bilde? Enig. Hun høres bare smålig og misunnelig ut. Hun prøver å kamuflere det som bitchy attitude og god selvtillit, men det fungerer ikke. Hun virker rett og slett skikkelig usympatisk. Hva var greia med det dramaet mellom Ayla og Marlen? Det er jo åpenbart at Marlen stjal pose'en til Ayla, de satt jo å snakket om det, tror ikke helt på at Marlen ikke hadde fått det med seg (på en annen side, hvis du ikke vil gi andre tips, så hold kjeft!) Men det rareste var jo etterpå, først står Ayla og forteller alle hvor slem Marlen har vært ("jeg trodde ikke hun var sånn"), også etterpå når de sitter i sofaen etter anfallet til Ayla så er det heeelt "ja, det var jo ikke jeg som lagde noe ut av det, typisk de andre at de skulle overdrive det, jeg trodde jo ikke at du hadde stjålet ideen min for å være slem, typisk de andre å skulle sette oss opp mot hverandre"... Falskt
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #175 Skrevet 30. september 2013 Jeg vet at modelbransjen er tøff, men jeg synes flere i denne bransjen (altså fotografer, designere osv) kan være utrolig slemme og bitchy.. Greit nok at de bestemmer, men det må da kunne gå ann å være litt mer snill og ikke sååå streng? Jeg har sett ALLE sesongene av ANTM og den Engelske versjonen. Mange strenger folk med. Den aller verste jeg har sett på tv må være hun Kelly Cotrune eller åssen man skriver det. Hun er tøff. Hadde virkelig ikke taklet å hatt en så hard og streng sjef. Jeeeeses. Anonymous poster hash: 543a4...48a
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #176 Skrevet 30. september 2013 Enig med Wilhelmine, reagerte på det samme selv. Ungdomsskoledrama. Jeg synes Top Model Norge virker veldig useriøst. Noen av dommerne er veldig oppsatt på å vise dem hvor sinnsykt tøff og brutal og kynisk og hard bransjen er, men det hele virker som en parodi. Jeg har lite tro på at man skal kunne bruke det der som et springbrett for videre karriere, og især den norske versjonen går mer i retning av et realityshow enn av noe som kan relateres til modellbransjen i det virkelige liv. De amerikanske og britiske er litt flinkere når det kommer til dette; i det minste er ikke fotoseansene som tatt ut ifra en MK-elevs facebookprofil, og jentene tenker litt mer over hvordan de fremstår i henhold til videre karriere. For altså, hvem vil ansette en jente som brukte sin sjanse til å vise seg frem på å sutre, bitche og gjøre apestreker? Forøvrig la jeg virkelig merke til Lovise i denne episoden. Ikke prestasjonene hennes, men for en vakker jente! Hun skiller seg ut, synes jeg, og er mer på nivå med de britiske og amerikanske Top Model-jentene utseendemessig. De andre er nokså ordinære. Krysser fingrene for at hun utfolder seg mer videre. Ayla virker som en dramaqueen på meg. Ikke kun pga. anfallet, det var antakelig høyst reelt, men oppførselen hennes rundt det og ikke minst hvordan hun fremstår ellers. Hun virker veldig umoden. Smilende og blid når hun får skryt og alt er bra, men ikke særlig genuin, og bitchy og sutrete når ting går imot henne. Jeg reagerte også på jentenes oppførsel når de møtte skuespillerinnen i begynnelsen. Man kan ikke begynne å gråte fordi en castingdirektør kommer med litt kritikk. Hun som fikk beskjed om at hun var søt (husker ikke navnet) virket helt blåst. Når de vil vite hvordan personligheten ens sier det seg selv at de vil vite hvordan en fremstiller seg selv, hvilken utstråling man har - ikke hvilke nykker som ligger gjemt inni en og som alle andre har. Måten hun reagerte på når hun sa hun var søt var også tåpelig. På rekrutteringer er det inntrykket man gir av seg selv som teller; vil du ikke fremstå som søt, gjør noe med det. Hjelper ikke å grine etterpå fordi bransjen er tøff. Anonymous poster hash: 6323f...a21
#Sunrise Skrevet 30. september 2013 #177 Skrevet 30. september 2013 Hvorfor er dem så opptatt av hvem som har sagt hva? det virker ikke som ting kan gå inn det ene øret og ut det andre:P går det inn gjennom øret, så går det ut av kjeften:P
smalls Skrevet 30. september 2013 #178 Skrevet 30. september 2013 Jeg synes de amerikanse jentene tåler kritikk MYE bedre enn de noske. Hvor mange i Top Model USA begynner å grine hver gang de får litt kritikk liksom?
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #179 Skrevet 30. september 2013 Jeg synes de amerikanse jentene tåler kritikk MYE bedre enn de noske. Hvor mange i Top Model USA begynner å grine hver gang de får litt kritikk liksom? "Jeg skjønner ikke hvorfor hun var så slem, hallo, man kan ikke siiiii sånt?!!!!" Hm, jo, man kan faktisk si ifra når en modell ikke passer inn i klærne. Det er det man er modell for, ikke å oppfylle sine egne drømmer og ønsker. Gah. Anonymous poster hash: 6323f...a21
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #180 Skrevet 30. september 2013 Jeg synes de amerikanse jentene tåler kritikk MYE bedre enn de noske. Hvor mange i Top Model USA begynner å grine hver gang de får litt kritikk liksom? Sikkert ikke så rart med tanke på hvor uhøflige amerikanerne kan være mot hverandre. De er nok mer vant med det så det preller mer av. Se på Hells Kitchen og andre amerikanske realityserier hvor de omtrent er oppi ansiktet til hverandre hele tiden f.eks. Her i Norge så blir vi opplært til å være snille med hverandre og hvis man ikke har noe pent å si så trenger man ikke å si det. Det er derfor vi baksnakker hverandre mer fremfor å si det direkte til noen. For så å late som det var en stor misforståelse om vi blir konfrontert med det. Anonymous poster hash: 4139c...7bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå