Lady Lovelylocks Skrevet 24. september 2013 #121 Skrevet 24. september 2013 Jeg visste ikke hvem som var faren før jeg leste det på VG.
Gjest Wilhelmine Skrevet 24. september 2013 #122 Skrevet 24. september 2013 Synes i alle fall ikke hun skal klage på at hun ble fremstilt som en "kjendisdatter", for det nevnte de vel ikke i det hele tatt? Anonymous poster hash: 8f95d...241 Ikke på tv tror jeg, men det er et ganske stort poeng i den introduksjonsvideoen hennes på tv3.no. Selv om jeg merket meg bedre den litt bitchy attituden der hun sier at hun ikke er med for å få venner og at hun bare tar råd fra de som er flinke og har bevist at de er bedre enn henne, hvis ikke ville hun ikke høre hva de har å si (eller noe i den retningen). Blir spennende å se hva som skjer videre. Jeg, som ikke er så opptatt av det med å "være modell", synes det er fint når de som er uproffe eller bitchy ryker ut, så jeg håper hun neste ut er hun der som sa at hun elsker drama og "jeg bare elsker at folk er sure på meg". Det spiller ingen rolle om vedkommende tar gode bilder eller ikke (jeg husker ikke bildene hennes, skal jeg være ærlig), men hvis man ikke er litt sympatisk, så unner jeg dem ikke seier. Jeg skjønner det blir god tv av sånne dramaqueens, men jeg kan ikke fordra det.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #123 Skrevet 24. september 2013 Jeg synes det er usympatisk og har aldri vært med på liknende. Jeg føler det er rart at de velger å gjøre slike ting, som å klippe vekk alt håret. Hvem er det som tror det blir god TV av det? Jeg synes det er tøft å se på og synes juryen er veldig hard. Jeg ble sint når jeg så hvordan de oppførte seg mot jentene. Det er bare jenter som vil ha drømmen sin oppfylt, og så møter de folk fra en produksjon og en jury som bare er kyniske. Det er trist." Ehm, hallo? Velkommen til modellbransjen. De har ikke meldt seg på Paradise hotel likson, det er ikke bare reality tv dette her går ut på. Modellbransjen ER hard, og de ER kyniske. Det er ikke for hvem som helst. Man skal være beinhard og tåle en god del. Og det å klippe håret i en sveis man ikke liker er jo bare en liiiten del av det man må tåle. Hvis det ble for hardt for henne, tough luck. Da er ikke modellbransjen noe for henne. Her burde jo både Sunniva og faren ha lest seg mer opp, forberedt seg på hva det faktisk vil si å være modell. Nei, det er ikke bare å se fin ut og gå på en catwalk. Man kommer til å møte mye mer motstand enn det hun har sett til nå.Anonymous poster hash: f0492...7f0
smalls Skrevet 24. september 2013 #124 Skrevet 24. september 2013 Jeg foreslår at folk leser intervjuene Sunniva har gjort de siste dagene, før dere hakker så mye. Um jeg har sett intervjuene og endrer ikke mening om oppførselen hennes! Synd at hun er syk, men ærlig talt. Det er ingen unnskyldning for å være SÅ himmla uproff og sutrete. Man sitter da virkelig ikke (selv om hun pratet norsk og de ikke forstå hva hun sa) i en så fancy og dyr salong å klager og æsjer seg. Det at hun som bare er 18 mener hun vet bedre og kan klippe bedre enn de er latterlig. Det er som Siri sa. Ikke alle passer for modellbransjen og Sunnvia gjør ikke det. 7
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #125 Skrevet 24. september 2013 Sunniva er under gjennomsnittet pen i tillegg til frekk og barnslig. Anonymous poster hash: 1d248...38f 4
Mipputa Skrevet 24. september 2013 #126 Skrevet 24. september 2013 Personer som jeg kjenner og er syke, klager faktisk mindre og har ofte enn mer positiv innstilling til ting, enn oss friske. De er flinkere til å se de små positive tingene, kanskje fordi de faktisk vet hvor kjipt ting kan være. Ettersom denne Sunniva faktisk også er/var syk, burde hun iallfall vite at hårfrisyrer ikke er viktig, men en overfladisk ting som egentlig ikke spiller noen rolle. Og en av de kommentarene som kom med fra henne var "pappa kommer sikkert til å late som jeg er adoptert med det håret her". I say whaaaaaaaaat? 4
Lillemeg25 Skrevet 24. september 2013 #127 Skrevet 24. september 2013 "Nå er livet mitt ødelagt" Å giiid. Veldig bra at hun røyk ut. Jeg synes ikke hun fortjente å være der med en slik holdning. Det er bare hår. Det vokser ut igjen. Jeg liker Frøydis jeg Hun skulle jo få helt svart hår og tok det på en veldig bra måte. Alle kan være skuffet og misfornøyde med makeoveren sin, men du holder da kjeft om det!!
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #128 Skrevet 24. september 2013 Sunniva... Det er sjeldent jeg reagerer med direkte avsky ovenfor mennesker jeg ikke har møtt, men denne dama imponerte virkelig ikke. Jeg forstår at produksjonsselskapet vil lage TV og derfor ofte fokuserer på ting som ikke alltid er like flatterende for personen selv, men hun kan virkelig ikke forsøke å sette seg selv i offerrollen når det var hun, ene og alene, som begynte å brøle og sutre og gråte ovenfor en høyt profilert stylist, og attpåtil dro inn rasistiske bemerkninger i suppa (ref. kineser-kommentarene hennes). Nei, å fremstille seg som usympatisk og frekk klarte hun utmerket godt selv; hun kan være så snill og vennlig hun bare vil ellers, personer med holdninger hun utviser gjør meg sint. Jeg synes ikke klippen hennes var særlig kledelig og jeg ville blitt skuffet selv, men det får da være måte på hvor mye drama man skal lage! Som modell er man nødt til å kunne tilpasse seg og å gå gjennom tøffe situasjoner med hodet hevet, uten å lage et voldsomt styr over det. Jeg er også temmelig målløs over hvor korttenkte mange av deltakerne i show som dette virker. En serie som Top Model kan være et springbrett for ens fremtidige karriere... eller den kan slå tilbake på deg fordi du oppfører deg som en ufyselig drittunge. Det burde da alle vite? Det er helt greit å være menneskelig, for all del!; men det er mange som oppfører seg som om de var med på Paradise Hotel eller et lignende tøyseprogram. Top Model er reality-TV, det er korrekt, men det kan også være grunnsteinen for en modellkarriere dersom man bruker den med visdom, noe som ser ut til å ha gått svært mange hus forbi. Fremtidige potensielle arbeidsgivere ser det; da tenker man seg om to ganger før man aktivt fremstiller seg selv som en umoden, lite samarbeidsvillig og rent uprofesjonell snørrunge. Jeg må si jeg er overrasket over hvordan mange oppfører seg generelt i Top Model-programmene, og ikke bare med hensyn til fremtidig karriere. Dette er voksne mennesker og selv om de er unge, har de da levd lenge nok til å fremtre på en litt mer seriøs måte enn "ehhhh, lizzooom!"-stadiet? Jeg er sytten og enkeltes fremtreden i slike programmer får meg til å undres hvor eldgammel sjelen min egentlig er. Forøvrig: Frøydis visste jeg ikke at hadde vært med i Top Model før, men jeg har fulgt med på bloggen hennes en stund. Hun virker veldig flott, synes jeg, både som modell og som person. Hun balanserer profesjonalitet og kreativitet med ydmykhet på en veldig god måte, virker det som. Jeg har ikke sett programmet hun var med i, men ut ifra bloggen hennes har jeg virkelig sansen for henne. Anonymous poster hash: 6323f...a21 6
Kassiopeia Skrevet 24. september 2013 #129 Skrevet 24. september 2013 Jeg foreslår at folk leser intervjuene Sunniva har gjort de siste dagene, før dere hakker så mye. Hvorfor det? Det forandrer jo ikke den ufordragelige oppførselen hennes, jeg ser ikke noen steder i intervjuene at hun beklager eller angrer på hvordan hun håndterte situasjon. Hun bare peker fingeren på alle andre, finner unnskyldninger og fremstiller seg som et offer. Jeg får faktisk et dårligere inntrykk av henne etter å ha lest intervjuene. 8
Lillemeg25 Skrevet 24. september 2013 #130 Skrevet 24. september 2013 Hvorfor det? Det forandrer jo ikke den ufordragelige oppførselen hennes, jeg ser ikke noen steder i intervjuene at hun beklager eller angrer på hvordan hun håndterte situasjon. Hun bare peker fingeren på alle andre, finner unnskyldninger og fremstiller seg som et offer. Jeg får faktisk et dårligere inntrykk av henne etter å ha lest intervjuene. Signerer. Hadde hun unnskyldt seg eller noe, så hadde jeg endret mening. 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #131 Skrevet 24. september 2013 Jeg fikk faktisk litt mer sympati for Sunniva når hun røk ut, med tanke på hvordan hun håndterte det - jeg hadde forventet gråting, sutring og kanskje endatil litt bitching, men så tok hun det med et smil og en klem og skikkelig oppførsel. Og så, BAM, kommer hun og utbasunerer at nå må hun hjem med DET håret og greier, og poff, så er hun like ufordragelig igjen. Anonymous poster hash: 6323f...a21 1
Version 2.0 Skrevet 24. september 2013 Forfatter #132 Skrevet 24. september 2013 Enig. Hun er langt over gjennomsnittet. Synes hun ser kjedelig ut på tv, men på bilder er hun jo utenomjordisk vakker. Ligner litt på Kate Moss, bare mye penere.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #133 Skrevet 24. september 2013 Jeg liker Frøydis jeg Hun skulle jo få helt svart hår og tok det på en veldig bra måte. Alle kan være skuffet og misfornøyde med makeoveren sin, men du holder da kjeft om det!! Du mener Frida? Anonymous poster hash: ae50d...584
Pearl2.0 Skrevet 24. september 2013 #134 Skrevet 24. september 2013 Når (nesten) samtlige her inne synes en deltaker er usmakelig og oppfører seg som en drittunge er det kanskje på tide for deltakeren å gå litt i seg selv? Hun gjorde for øvrig ingen god figur på TV nei, minnet meg om en bortskjemt unge. 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #135 Skrevet 24. september 2013 Jeg synes Sunniva lignet på Pia Tjelta med den nye looken Anonymous poster hash: 8f95d...241
Version 2.0 Skrevet 24. september 2013 Forfatter #136 Skrevet 24. september 2013 Jeg synes Sunniva lignet på Pia Tjelta med den nye looken Anonymous poster hash: 8f95d...241 Pia Tjelta er rene Grace Kelly i forhold. Leste for øvrig for noen dager siden at Sunniva visstnok var syk under oppholdet når de spilte inn episodene som blir vist på tv. Hun hadde dog veldig diffuse svar på hva det egentlig var som feilet henne. En unnskyldning for hennes bedritne oppførsel?? http://www.kjendis.no/2013/09/23/kjendis/mote/top_model/tv_og_medier/tv3/29374502/ 1
skyflakes Skrevet 25. september 2013 #137 Skrevet 25. september 2013 http://www.kjendis.no/2013/09/23/kjendis/mote/top_model/tv_og_medier/tv3/29374502/ - Nå har hun lyst til å satse på skuespillerkarrieren. Der krever de også fysiske forandringer, får håpe hun har lært av denne erfaringen.
#Sunrise Skrevet 25. september 2013 #138 Skrevet 25. september 2013 http://www.kjendis.no/2013/09/23/kjendis/mote/top_model/tv_og_medier/tv3/29374502/ - Nå har hun lyst til å satse på skuespillerkarrieren. Der krever de også fysiske forandringer, får håpe hun har lært av denne erfaringen. i en avis sa hun fra at hun var syk og ble filma masse, og i en annen avis sa hun det ikke i det hele tatt:s
smalls Skrevet 25. september 2013 #139 Skrevet 25. september 2013 Uhm det er vel ikke noe bedre å bli skuespiller da. Da må du også være villig til å endre looken din for en rolle.
#Sunrise Skrevet 25. september 2013 #140 Skrevet 25. september 2013 Noen som vet om det er Sunniva som skal på ettermidagen? er en som skal snakke om feilklipping av reality tv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå