Pearl2.0 Skrevet 23. september 2013 #81 Skrevet 23. september 2013 Tipper tvillingene var redde for å faktisk bli slått ut av de uerfarne tidlig i konkurransen. Det hadde ikke sett bra ut for deres del i så tilfelle 5
Gjest Sunshine23 Skrevet 23. september 2013 #82 Skrevet 23. september 2013 Omg for liten unge Sunniva er. Veldig bra han frisøren sa ifra tror jeg hadde kasta ho ut. Shut up eller gå 2
pinar Skrevet 23. september 2013 #83 Skrevet 23. september 2013 Skjønner reaksjonen hennes.. Hun hadde det lange fine håret, og ble ikke så fin etterpå.. Syns jeg. 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #84 Skrevet 23. september 2013 Hører Andrej Pejic er gjestedommer? Herlighet, jeg er så misunnelig! Hadde jeg bare vært litt høyere, altså... Ekstra surt hvor dårlig enkelte av dem oppfører seg i så tilfelle... Anonymous poster hash: 6323f...a21
Lady Lovelylocks Skrevet 23. september 2013 #85 Skrevet 23. september 2013 Jeg syns heller ikke hun ble så veldig fin... 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #86 Skrevet 23. september 2013 Jeg syns heller ikke hun ble så veldig fin... Og? Modeller skal ikke nødvendigvis være fine å se på, de skal selge et produkt og/eller lage kunst. Jeg synes ikke de er særlig pene med kullsorte Legokloss-øyenbryn eller med en kjole laget av aluminiumsfolie, men herlighet for noen bilder man kan ta med slike! Anonymous poster hash: 6323f...a21 8
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #87 Skrevet 23. september 2013 De skulle bare ha kasta hun sunniva på hue og ræva ut av hele serien når hun reagerte sånn... Anonymous poster hash: b8c61...a58 1
Rosewood Skrevet 23. september 2013 #88 Skrevet 23. september 2013 Bra at Sunniva gikk ut. Hun var uprofesjonell og drittunge-aktig 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #89 Skrevet 23. september 2013 "Welcome to Mr. Norway" var teksten når de var på Moods of Norway... Ok. Sunniva ble mindre pen med den nye frisyren, men så var hun jo mindre pen på innsiden også da... Greit at hun gikk ut. Men jeg klarer absolutt ikke å skille mellom alle de blonde! Anonymous poster hash: 70d6d...200 4
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #90 Skrevet 23. september 2013 Enig. Tyra er kjempesprudlende, full av liv, bobler av humor og finurligheter, og greier å balansere det hele med å være profesjonell, skarp og dyktig i det hun gjør. Veldig flott og genuin dame, er inntrykket jeg sitter igjen med. Siri virker koselig, joda, men hadde hun og Tyra vært i samme rom hadde jeg ikke lagt merke til henne overhodet. Anonymous poster hash: 6323f...a21 Jeg synes faktisk ikke at Siri virker koselig... Virker litt falsk - og kjedelig. Anonymous poster hash: e60b2...6d6 1
Lady Lovelylocks Skrevet 23. september 2013 #91 Skrevet 23. september 2013 Og? Modeller skal ikke nødvendigvis være fine å se på, de skal selge et produkt og/eller lage kunst. Jeg synes ikke de er særlig pene med kullsorte Legokloss-øyenbryn eller med en kjole laget av aluminiumsfolie, men herlighet for noen bilder man kan ta med slike! Anonymous poster hash: 6323f...a21 Hvor har jeg skrevet at hun ikke kan ta fine bilder?
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #92 Skrevet 23. september 2013 Hvor har jeg skrevet at hun ikke kan ta fine bilder? Har aldri påstått at hun kan ta fine bilder - personlig synes jeg ikke hun gjorde seg som modell overhodet. Det var det at du skrev hun ikke så pen ut som jeg reagerte på, og da i et bredere perspektiv enn bare om Sunniva. Beklager om det ble rotete. Anonymous poster hash: 6323f...a21 1
Gjest Wilhelmine Skrevet 23. september 2013 #93 Skrevet 23. september 2013 Jeg synes Sunniva ble fin etter makeoveren jeg. Ikke min favoritt-makeover, men helt ok. Synes hvertfall ikke det var så stor krise som hun selv synes. Synes veldig mange av jentene var veldig like før makeoveren, pene, normale jenter med langt pent hår. Fint nok det, men for å være modeller må de jo skille seg fra mengden. Det ble mer forskjell, mer edge og spenst med de nye frisyrene. Også Sunnivas. Liker fortsatt Frida godt, også likte jeg også hun andre som fikk veldig kort hår. Jeg synes kort hår er veldig stilig! Ble forresten imponert over de som var livredd slangen, men som likevel greide å ta gode bilder! Uansett da, veldig glad for at Sunniva røk ut! Heldigvis er hun vekk. Irriterende attitude på henne (bare sjekk den introvideoen på tv3.no; "Hvis du ikke har gjør det noe bedre sjøl, så skal du hvertfall ikke snakke til meg! ... Jeg er ikke her for å få venner lizzom"),og ikke minst, utrolig uprofesjonell! Sitte der å snakke om at stylisten har ødelagt livet hennes og greier... For et drama At hun ikke synes det ble noe fint er jo så sin sak, det må hun jo få mene (hun hater pannelugg intenst tydeligvis), men hun burde jo vite at skal hun få til en modellkarriere, så må hun faktisk takle å bli klipt guttekort, skinna, få hanekam, blått hår, svart hår, bleket hår eller hva det nå måtte være arbeidsgiver synes vil være spennende og skille seg ut i mengden... I den virkelige modellverdenen blir man kastet på hodet og ræva ut dersom man driver å klager og sutrer. Så ja, jeg ble litt glad når hun ble sendt hjem
anora Skrevet 23. september 2013 #94 Skrevet 23. september 2013 Fy flate Siri Tollerød er så vakker, herre jesus for en kvinne. Hvilken planet er hun fra??? 4
Gjest Carmen. Skrevet 23. september 2013 #95 Skrevet 23. september 2013 Fy flate Siri Tollerød er så vakker, herre jesus for en kvinne. Hvilken planet er hun fra??? Synes du? Synes at hun er pen, men kan fort se at hun er fra jorda
anora Skrevet 23. september 2013 #96 Skrevet 23. september 2013 Synes du? Synes at hun er pen, men kan fort se at hun er fra jorda Synes hun har et unikt utseende. Mange av top model deltagerne er rett og slett bare kjedelige, ingen særpreg. 2
#Sunrise Skrevet 23. september 2013 #97 Skrevet 23. september 2013 Syns hun Sunniva var fin på håret, men når man ikke er fornøyd og lager grimaser som hun gjorde, så ser det ikke bra ut:P hu ene der skremmer meg hu ser jo ut som et lik:S di øya er så creepy og hva skjer med at norge og svergie har så mye naken bilder? har dem det i usa? kan ikke huske det
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #98 Skrevet 23. september 2013 og hva skjer med at norge og svergie har så mye naken bilder? har dem det i usa? kan ikke huske det Just tossin' it out there: Mon tro om ikke han der sleske dommeren har en finger med i spillet? "Hey giiiiirls! Looking good, kjeier! ...in tha nuuuude, liksom!" Anonymous poster hash: 6323f...a21 1
pinar Skrevet 23. september 2013 #99 Skrevet 23. september 2013 Fy flate Siri Tollerød er så vakker, herre jesus for en kvinne. Hvilken planet er hun fra??? Enig. Hun er langt over gjennomsnittet.
neon_sun Skrevet 23. september 2013 #100 Skrevet 23. september 2013 Synes Sunniva var utrolig respektløs ovenfor frisøren med all den æsjingen sin... Og fokuset når hun ble stemt ut belkrefter bare at valget var riktig ("jeg skal hjem med denne sveisen liksom"). Har sjeldent følt meg så gammel som når jeg har sett disse episodene... var jeg virkelig så umoden for 5/10 år siden? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå