Gjest iGirl Skrevet 18. september 2013 #61 Skrevet 18. september 2013 Siri minner meg om Tyra....... er det bare meg eller er de litt like i ansiktet og femtoningen?
Version 2.0 Skrevet 19. september 2013 Forfatter #62 Skrevet 19. september 2013 Siri minner meg om Tyra....... er det bare meg eller er de litt like i ansiktet og femtoningen? Jeg ser ikke så mange likheter mellom de to, hverken utseendet eller personligheten. Tyra er mye mer sprudlende og høylytt, mens Siri er litt mer tilbakeholden og klarer ikke å være like genuint sprudlende. Men hun virker jo sympatisk og grei nok altså. Synes bare Tyra er mye morsommere og mer ekte, sort of.. 3
Gjest Wilhelmine Skrevet 19. september 2013 #63 Skrevet 19. september 2013 Er egentlig ikke så glad i Top Model men ble nå sittende å se på se på det på mandag. Gleder meg til neste gang, da de skal ha make-over Jeg fatter ikke hvordan de skal bli modeller hvis de ikke takler å få nye frisyrer, hårfarger osv. Det er jo en stor del av jobben - bli stylet med forskjellige stiler, klær, frisyrer, sminke... Tror du er i feil bransje hvis du blir rabiat av tanken på å få pannelugg. Blir underholdende, håper jeg Jeg synes hun Frida (hun med det korte håret) er den som skiller seg mest ut, foreløpig. Ellers synes jeg mange av dem var veldig like?
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 19. september 2013 #64 Skrevet 19. september 2013 (endret) "Er jo schempeschipt da!" Har de oversatt det Tyra sier, og gitt det til Siri? Er jo klin likt. Og det virker som de prøver å få hun Donna til å være Norges svar på Janice Dickinson. "9 vakre jenter står foran meg, men jeg har bare 8 bilder i hånden. De representer de jentene som får være med videre i konkurransen. Den jenta som jeg ikke har et bilde til må umiddelbart forlate oss, dra tilbake til huset, pakke kofferten og dra.." Bla, bla, bla. Endret 19. september 2013 av Mrs. Random Nick
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #65 Skrevet 19. september 2013 HVAAAAAAAAA er greia med at de suddenly starts speaking ENGELSK?! Det er NOT COOL AT ALL! Det er ikke morsomt, det er just fucking pathetic!!!! Noen som see what I did there, eller? Det er bare so darn annoying!!!!! MÅ DE? It hurts my eeeears, herregud! Skulle gjerne skrevet et looong and meaningful post om det, liksom, men føler dette illustrerer mer what I really mean... Hvor fuckings vanskelig er det egentlig å fremstå som litt mer professional, if it's so fucking important å høres ut som en shy little middle school girl som verken kan talk for herself eller si en hel setning på norsk, eventuelt å ligne på the internationaaals, KAN DE IKKE BARE SNAKKE FAENS ENGELSK HELE TIDEN???? Språkhjertet mitt blør og jeg vurderte å knuse TVen i protest. Det er ille nok at voksne jenter ikke kan formulere en hel setning uten "æææh" og "liksooom" og fnis og fjas, det gjør direkte vondt når de plutselig slår om til schnøvle-engelsk midt i en setning... Avsporing: I dag var jeg og mamma i butikken og en av damene som jobbet der, hilste på oss med "Hey giiiirls! Kan jeg hjelpe dere med noe?" Den butikken er herved på boikott-lista... Anonymous poster hash: 6323f...a21 10
smalls Skrevet 19. september 2013 #66 Skrevet 19. september 2013 Jeg ser ikke så mange likheter mellom de to, hverken utseendet eller personligheten. Tyra er mye mer sprudlende og høylytt, mens Siri er litt mer tilbakeholden og klarer ikke å være like genuint sprudlende. Men hun virker jo sympatisk og grei nok altså. Synes bare Tyra er mye morsommere og mer ekte, sort of.. Siri er jo kjempe kjedelig i forhold til Tyra Synes (som du sier) Tyra virker mer ekte. Ikke ligner de mye på hverandre heller.
#Sunrise Skrevet 19. september 2013 #67 Skrevet 19. september 2013 HVAAAAAAAAA er greia med at de suddenly starts speaking ENGELSK?! Det er NOT COOL AT ALL! Det er ikke morsomt, det er just fucking pathetic!!!! Noen som see what I did there, eller? Det er bare so darn annoying!!!!! MÅ DE? It hurts my eeeears, herregud! Skulle gjerne skrevet et looong and meaningful post om det, liksom, men føler dette illustrerer mer what I really mean... Hvor fuckings vanskelig er det egentlig å fremstå som litt mer professional, if it's so fucking important å høres ut som en shy little middle school girl som verken kan talk for herself eller si en hel setning på norsk, eventuelt å ligne på the internationaaals, KAN DE IKKE BARE SNAKKE FAENS ENGELSK HELE TIDEN???? Språkhjertet mitt blør og jeg vurderte å knuse TVen i protest. Det er ille nok at voksne jenter ikke kan formulere en hel setning uten "æææh" og "liksooom" og fnis og fjas, det gjør direkte vondt når de plutselig slår om til schnøvle-engelsk midt i en setning... Avsporing: I dag var jeg og mamma i butikken og en av damene som jobbet der, hilste på oss med "Hey giiiirls! Kan jeg hjelpe dere med noe?" Den butikken er herved på boikott-lista... Anonymous poster hash: 6323f...a21 den der var bra, jeg er selv irritert på sånn engelsk norsk:P
Gjest Sunshine23 Skrevet 20. september 2013 #68 Skrevet 20. september 2013 Han mentoren (jonas?) blir litt too much. 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #69 Skrevet 20. september 2013 Jonas MÅ vel være gay?? Jippi gleder meg sykt til mandag. Makover time Anonymous poster hash: 7685d...307
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #70 Skrevet 20. september 2013 Siri er jo kjempe kjedelig i forhold til Tyra Synes (som du sier) Tyra virker mer ekte. Ikke ligner de mye på hverandre heller. Enig. Tyra er kjempesprudlende, full av liv, bobler av humor og finurligheter, og greier å balansere det hele med å være profesjonell, skarp og dyktig i det hun gjør. Veldig flott og genuin dame, er inntrykket jeg sitter igjen med. Siri virker koselig, joda, men hadde hun og Tyra vært i samme rom hadde jeg ikke lagt merke til henne overhodet. Anonymous poster hash: 6323f...a21 1
smalls Skrevet 23. september 2013 #71 Skrevet 23. september 2013 Makeover i kveld! Yeah. Det gøyeste med hele programmet Lurer på hvor mange av jentene som griner i kveld da 1
Version 2.0 Skrevet 23. september 2013 Forfatter #72 Skrevet 23. september 2013 Makeover i kveld! Yeah. Det gøyeste med hele programmet Lurer på hvor mange av jentene som griner i kveld da Burde grue deg. Er direkte flaut å se på hvordan hun ene reagerer. Helt forkastelig. 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #73 Skrevet 23. september 2013 Burde grue deg. Er direkte flaut å se på hvordan hun ene reagerer. Helt forkastelig. La meg gjette - Sunniva? Anonymous poster hash: 6323f...a21
Version 2.0 Skrevet 23. september 2013 Forfatter #74 Skrevet 23. september 2013 La meg gjette - Sunniva? Anonymous poster hash: 6323f...a21
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #75 Skrevet 23. september 2013 Hun virker bare vanvittig slitsom, ikke morsom, ironisk eller edgy som hun antakelig prøver å fremstå som... Som modell begynner man bare ikke å brøle når man må klippe håret, det sier litt seg selv. Sånt burde man da vite når man SKAL bli modell Anonymous poster hash: 6323f...a21
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #77 Skrevet 23. september 2013 Man burde da virkelig lese seg godt opp før man begir seg ut i en modellkarriere.. Når man sitter og brøler og skriker fordi man ikke vil klippe en pannelugg, da er man ikke dedikert nok altså. Hadde hun oppført seg slik i Paris, Milano, New York eller hvor som helst i modellverdenen, så hadde hun bare blitt kasta ut med en gang. De gidder jo ikke å bruke tid og penger på sånn syting.Anonymous poster hash: f0492...7f0
pandabear Skrevet 23. september 2013 #78 Skrevet 23. september 2013 Enig i at Sunniva oppførte seg som en liten drittunge, men jeg syns faktisk ikke hun ble så fin på håret heller. Litt utdatert frisyre. Liker Amalie Henden best til nå, synes hun er så søt 2
smalls Skrevet 23. september 2013 #79 Skrevet 23. september 2013 Mange tror vel at det å være modell er sååå glamorøst og fantastisk. At det bare er å posere foran kamraet liksom. No big deal. Vel det kreves mer av deg enn det. Du MÅ kunne godta å endre looken din. Farge håret i en helt ny hårfarge eller klippe deg kort. Nekter du, så er det lett for de å bytte ut modell. Ingen gidder å høre på din sutring og du bestemmer ikke åssen look du skal ha. Å krever desngeren at du går med bind for øya på catwalken og at du går med gjennomsiktig kjole, så gjør du det. Sutring og klaging takler de fint lite i modellbransjen. Det er også vanlig at man må gå med sko som enten er for store eller små. 1
Gjest Funky Punk Skrevet 23. september 2013 #80 Skrevet 23. september 2013 Fins et tonn med jenter som ser ut som ho, da. Helt ordinær. Anonymous poster hash: 93d2b...2de Men de færreste ville tatt like bra bilder Man kan fint sette tvillinger til å være modeller, men oppleve at den ene ikke tar seg så bra på film som den andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå