Lillemeg25 Skrevet 3. desember 2013 #581 Skrevet 3. desember 2013 Herregud da folk, dere må da skjønne at alt ble oversatt og forklart for Tyra! Trodde dere at det var direkte-TV, eller? Det er jo klippet, da! Dere tror ikke seriøst at Tyra satt der som et spørsmålstegn og ikke skjønte noen ting av hva hun var med på? Jojo, men synes de kunne snakke engelsk uansett, Mye lettere det enn å måtte forklare alt man sier.
Sol79 Skrevet 3. desember 2013 #582 Skrevet 3. desember 2013 (endret) De skryter jo hele tiden av det internasjonale miljøet de tilhører, så da hadde de sikkert klart å prate engelsk med fremmedspråklige til stede. Det er så respektløs. For ikke å snakke om hvor krampe hun Donna høres ut som prater engelsk innimellom. Akkurat som hun ikke finner de norske ordene. .. Og ja, Siri er gørrkjedelig og totalt uttrykksløs. Endret 3. desember 2013 av Sol79 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #583 Skrevet 3. desember 2013 De skryter jo hele tiden av det internasjonale miljøet de tilhører, så da hadde de sikkert klart å prate engelsk med fremmedspråklige til stede. Det er så respektløs. For ikke å snakke om hvor krampe hun Donna høres ut som prater engelsk innimellom. Akkurat som hun ikke finner de norske ordene. .. Og ja, Siri er gørrkjedelig og totalt uttrykksløs. Må si meg enig med deg! Anonymous poster hash: fd64c...2e3
SoftKitty Skrevet 3. desember 2013 #584 Skrevet 3. desember 2013 De snakker såklart norsk for at alle 11åringene som sitter hjemme i Norge og ser på skal forstå. 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #586 Skrevet 3. desember 2013 Jeg hørte på podcast for fem uker siden at det var Frida som mest sannsynlig vant. Pga hvordan de klippet programmet og henne helt fra starten. Nesten så jeg vil se alt på nytt bare for å få det med meg hvor oblivious det var Anonymous poster hash: 88ab6...96e 1
heiduderborte Skrevet 3. desember 2013 #587 Skrevet 3. desember 2013 Så fornøyd med at Frida vant! heiet på henne nesten fra starten av Jeg liker at hun skiller seg litt ut, og ikke minst har hun er fantastisk kropp!
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #588 Skrevet 4. desember 2013 For det første, Siri Tollerød er den desidert dårligste topmodelprogramledern jeg har sett. Virket som hun hadde nistirret på x antall topmodel america episoder før de satte igang og bare oversatt det ti norsk. Går faktisk an å variere litt, istedetfor å si "6 nyyydelige jenter står foran mæh". "Så hvem får bli? :glare:"" (notorisk utrykksløst blikk hele tiden) Og louise og ingebjørg fortjente så mye mer å vinne enn frida. frida har ikke gjort annet enn å klage på teite challenger og lurt på hvorfor hun fremdeles er med, mens de andre har tatt alle utfordringer på strak arm og vært fokuserte. Anonymous poster hash: 0b526...79a 3
Lillemeg25 Skrevet 4. desember 2013 #589 Skrevet 4. desember 2013 Siri er akkurat som en robot som snakker. Tyra er jo så herlig iforhold. Hun burde lære litt av Tyra. Rart Siri i det hele tatt er modell som ikke har noen personlighet,
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #590 Skrevet 4. desember 2013 Skuffet jeg også -men har trua på Ingebjørg (og Louise) videre likevel, på egne bein. Og synes det var utrolig dårlig at vi ikke fikk noen som helst begrunnelse for at L gikk ut. Man så jo at Donna hvisket noe i øret på henne da hun klemte henne, kan godt være hun ønsket henne videre etter serien. Anonymous poster hash: 0c6ca...ace 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #591 Skrevet 4. desember 2013 Står litt om tidligere vinnere i VG (nett) i dag. Anonymous poster hash: ae50d...584
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #592 Skrevet 5. desember 2013 Har møtt hun Donna/"æ æ åsså desingååårh" irl, hun er ei orgentlig umoden gneldrefitte. Stakkars Frida. Anonymous poster hash: b37c0...30f
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #593 Skrevet 5. desember 2013 Siri er akkurat som en robot som snakker. Tyra er jo så herlig iforhold. Hun burde lære litt av Tyra. Rart Siri i det hele tatt er modell som ikke har noen personlighet, Nå er jo Siri helt fersk som programleder og Tyra Banks har holdt på i mange år, både med serien og eget TV show. Dessuten er TopModel Tyras eget konsept. Klart hun er mye mer dreven enn Siri. Synes Siri har klart seg bra, jeg. Med all jobbingen for kjente designere har hun nok mer enn nok personlighet som modell. Hun hadde ikke fått alle de jobbene om hun ikke var dyktig nok. Flott dame. Glad Frida vant, forresten. Var henne jeg håpet på. Anonymous poster hash: ae50d...584
Sol79 Skrevet 5. desember 2013 #594 Skrevet 5. desember 2013 Men ta Siri da hun pratet med Zac Posen (eller hva han nå heter). Hun var helt platt og intetsigende til tross for at hun visstnok kjente han fra før. Hun er så stakato når hun prater. Viker helt programmert.
Kassiopeia Skrevet 5. desember 2013 #595 Skrevet 5. desember 2013 Nå er jo Siri helt fersk som programleder og Tyra Banks har holdt på i mange år, både med serien og eget TV show. Dessuten er TopModel Tyras eget konsept. Klart hun er mye mer dreven enn Siri. Synes Siri har klart seg bra, jeg. Med all jobbingen for kjente designere har hun nok mer enn nok personlighet som modell. Hun hadde ikke fått alle de jobbene om hun ikke var dyktig nok. Flott dame. Glad Frida vant, forresten. Var henne jeg håpet på. Anonymous poster hash: ae50d...584 Det er ingen unnskyldning at hun er helt fersk som programleder, hun har ingen innlevelse eller uttrykk når hun snakker så det virker som hun leser fra et manus hele tiden og blir fortalt i hver minste detalj hva hun må gjøre. Det mangler også en spennende personlighet, det var ganske tydelig i siste episode når hun snakket med Zac Posen. Det er ikke mange sesonger siden Elle "The Body" var helt fersk som programleder i Britains next top model også, lurer på om det er to sesonger siden nå. Men hun har hatt masse sjarm siden dag en uten at det virker falskt eller at hun leser hele konseptet fra et manus. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå