Gå til innhold

Top Model Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virkelig ufortjent seier. Hvis hun får modelljobber er det mest sannsynlig i Nytt & nyttig-katalogen, ikke Vogue.

Anonymous poster hash: 60a21...8b4

:hoho:

Anonymous poster hash: df8b6...c5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vant Frida??

Jeg syns ikke det er noe modellaktig ved Frida.. Greit hun har tatt noen bra bilder, men hun ser ikke ut som en modell i mine øyne. NEI dette ble for dumt

Anonymous poster hash: df8b6...c5c

Hun har ETT ansiktsutrykk, og på de fleste bilder tatt i denne konkurransen ser det ikke så veldig bra ut.......

Gjest Sunshine23
Skrevet

Vant Frida??

Hun har ETT ansiktsutrykk, og på de fleste bilder tatt i denne konkurransen ser det ikke så veldig bra ut.......

Ja

Veldig skuffende må jeg si :dry:

Skrevet

Tusvik og Tønne avslørte for lenge siden at Frida kom til å vinne, så det var ikke noen overraskelse. Synes dog likevel ikke det var fortjent. I grunn var vel ingen av finalebildene særlig bra, men jeg har mer tro på Ingebjørg enn Frida. Men igjen, ingen av vinnerne blir jo noe stort uansett.

Anonymous poster hash: 28fe6...9a3
  • Liker 1
Gjest Sunshine23
Skrevet

Lovise ble behandlet skikkelig dårlig,syns jeg. Ingen begrunnelse for hvorfor hun ikke kunne bli med til New York!? Amatørmessig!

Signerer.

Hun fortjente i allefall en begrunnelse da. Utrolig dårlige greier.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Den der så jeg ikke komme.

Blir spennende å se om det blir noen modellkariere på henne. Hun virka jo nesten litt tvilende selv i artikkelen i Dagbladet.

Skrevet (endret)

Frida? Virkelig? Hun er jo dønnkjedelig! Jeg blir mer underholdt av å se på brødsmulene mine

Endret av Rosewood
Skrevet

Arg! Har ikke sett episoden, men var innom nettsiden til dagbladet, og jada, der har de vinneren av top model på forsiden. Usj.

Skal uansett se finalen nå. Dritt dagbladet.

Anonymous poster hash: 82b94...f35
Skrevet

Syns ikke Frida er noe modellmateriale. Føler de valgte henne kun fordi hun var annerledes + lesbisk. Ingebjørg er jo nydelig, rene VS-engelen. Kan ikke skjønne at de ikke ser det selv. Syns dessuten Frida er litt for stor, hun har jo former som "oss andre". Modeller skal jo være skikkelig tynne. Jeg syns hun har fin kropp, men ikke catwalk-i-Milano-kropp.

Skuffet!

Anonymous poster hash: be418...42a
Gjest earthquake
Skrevet

Jaaaa, Frida!!! :laugh: Har heiet på henne siden dag 1

Skrevet

yej, frida vaaaant! Dette er sjukt god stemning *feirer*

Gjest hulderjenta
Skrevet

Skuffet jeg også -men har trua på Ingebjørg (og Louise) videre likevel, på egne bein. :)

Og synes det var utrolig dårlig at vi ikke fikk noen som helst begrunnelse for at L gikk ut.

Skrevet

Jaaaa! Frida vant!!

• Liker 2
Skrevet

Frida fortjente ikke å vinne!

Å hvorfor snakker de norsk foran selveste Tyra Banks? Flaut.

Ja, dette har jeg irritert meg over hele sesongen, at de snakker norsk foran amerikanske "jurymedlemmer" og andre engelskspråklige. Det er skikkelig respektløst. De er jo veldig glade i å slenge rundt seg med engelske ord og uttrykk hele tiden, så hvorfor ikke bare snakke engelsk?

Synd at Frida vant. Synes fortsatt hun har et ufotogent ansikt. Skjønner ikke helt hvordan hun skal fronte Maybelline.

Anonymous poster hash: 70d6d...200

• Liker 5
Skrevet

Dette har jeg å lurt på. Hvorfor snakker de norsk når det er Engelsktalende mennesker i juryen? Veldig teit for da skjønner jo ikke de alt som blir sagt.

Også når F og I skulle forklare hvorfor de ville vinne, så snakker de norsk foran Tyra Banks! Hallo i luken.

Tyra er så mye mer livlig og sprudlende i forhold til Siri. Siri er jo gørr kjedelig i forhold til Tyra..

• Liker 3
Skrevet

Tyra dro opp hele episoden! Herlige damen :fnise:

Men altså - det er jo faktisk normal folkeskikk å snakke et språk som alle forstår, så langt det lar seg gjøre. Særlig når det som blir sagt er såpass viktig at alle (i dette tilfellet dommerne) må få det med seg!

Anonymous poster hash: 9f314...192
  • Liker 1
Skrevet

Herregud da folk, dere må da skjønne at alt ble oversatt og forklart for Tyra! Trodde dere at det var direkte-TV, eller? Det er jo klippet, da! Dere tror ikke seriøst at Tyra satt der som et spørsmålstegn og ikke skjønte noen ting av hva hun var med på? :skratte:

• Liker 3
Skrevet

Herregud da folk, dere må da skjønne at alt ble oversatt og forklart for Tyra! Trodde dere at det var direkte-TV, eller? Det er jo klippet, da! Dere tror ikke seriøst at Tyra satt der som et spørsmålstegn og ikke skjønte noen ting av hva hun var med på? :skratte:

Selvsagt. Det er likevel normal folkeskikk å snakke et språk alle forstår i en slik situasjon. Det er ingen grunn til hvorfor de skulle snakke norsk - alle var i stand til å både snakke og å forstå.

Anonymous poster hash: 9f314...192

• Liker 4
Skrevet (endret)

What???!!! Var ikke finalen direktesendt? :sjokkert:

Glemte :ironi:

Endret av The Kitten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...