AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #561 Skrevet 2. desember 2013 Virkelig ufortjent seier. Hvis hun får modelljobber er det mest sannsynlig i Nytt & nyttig-katalogen, ikke Vogue.Anonymous poster hash: 60a21...8b4 Anonymous poster hash: df8b6...c5c
skyflakes Skrevet 2. desember 2013 #562 Skrevet 2. desember 2013 Vant Frida?? Jeg syns ikke det er noe modellaktig ved Frida.. Greit hun har tatt noen bra bilder, men hun ser ikke ut som en modell i mine øyne. NEI dette ble for dumt Anonymous poster hash: df8b6...c5c Hun har ETT ansiktsutrykk, og på de fleste bilder tatt i denne konkurransen ser det ikke så veldig bra ut.......
Gjest Sunshine23 Skrevet 2. desember 2013 #563 Skrevet 2. desember 2013 Vant Frida?? Hun har ETT ansiktsutrykk, og på de fleste bilder tatt i denne konkurransen ser det ikke så veldig bra ut....... Ja Veldig skuffende må jeg si
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #564 Skrevet 2. desember 2013 Tusvik og Tønne avslørte for lenge siden at Frida kom til å vinne, så det var ikke noen overraskelse. Synes dog likevel ikke det var fortjent. I grunn var vel ingen av finalebildene særlig bra, men jeg har mer tro på Ingebjørg enn Frida. Men igjen, ingen av vinnerne blir jo noe stort uansett. Anonymous poster hash: 28fe6...9a3 1
Gjest Sunshine23 Skrevet 2. desember 2013 #565 Skrevet 2. desember 2013 Lovise ble behandlet skikkelig dårlig,syns jeg. Ingen begrunnelse for hvorfor hun ikke kunne bli med til New York!? Amatørmessig! Signerer. Hun fortjente i allefall en begrunnelse da. Utrolig dårlige greier.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #566 Skrevet 2. desember 2013 http://www.kjendis.no/2013/12/02/kjendis/mote/frida_borli_solaker/top_model_norge/top_model/30580117/ Anonymous poster hash: e21c9...c8d
Gjest Belle Gunnes Skrevet 2. desember 2013 #567 Skrevet 2. desember 2013 Den der så jeg ikke komme. Blir spennende å se om det blir noen modellkariere på henne. Hun virka jo nesten litt tvilende selv i artikkelen i Dagbladet.
Rosewood Skrevet 2. desember 2013 #568 Skrevet 2. desember 2013 (endret) Frida? Virkelig? Hun er jo dønnkjedelig! Jeg blir mer underholdt av å se på brødsmulene mine Endret 2. desember 2013 av Rosewood
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #569 Skrevet 2. desember 2013 Arg! Har ikke sett episoden, men var innom nettsiden til dagbladet, og jada, der har de vinneren av top model på forsiden. Usj. Skal uansett se finalen nå. Dritt dagbladet. Anonymous poster hash: 82b94...f35
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #570 Skrevet 2. desember 2013 Syns ikke Frida er noe modellmateriale. Føler de valgte henne kun fordi hun var annerledes + lesbisk. Ingebjørg er jo nydelig, rene VS-engelen. Kan ikke skjønne at de ikke ser det selv. Syns dessuten Frida er litt for stor, hun har jo former som "oss andre". Modeller skal jo være skikkelig tynne. Jeg syns hun har fin kropp, men ikke catwalk-i-Milano-kropp. Skuffet! Anonymous poster hash: be418...42a
Gjest earthquake Skrevet 3. desember 2013 #571 Skrevet 3. desember 2013 Jaaaa, Frida!!! Har heiet på henne siden dag 1
Tigerstaden Skrevet 3. desember 2013 #572 Skrevet 3. desember 2013 yej, frida vaaaant! Dette er sjukt god stemning *feirer*
Gjest hulderjenta Skrevet 3. desember 2013 #573 Skrevet 3. desember 2013 Skuffet jeg også -men har trua på Ingebjørg (og Louise) videre likevel, på egne bein. Og synes det var utrolig dårlig at vi ikke fikk noen som helst begrunnelse for at L gikk ut.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #575 Skrevet 3. desember 2013 Frida fortjente ikke å vinne! Å hvorfor snakker de norsk foran selveste Tyra Banks? Flaut. Ja, dette har jeg irritert meg over hele sesongen, at de snakker norsk foran amerikanske "jurymedlemmer" og andre engelskspråklige. Det er skikkelig respektløst. De er jo veldig glade i å slenge rundt seg med engelske ord og uttrykk hele tiden, så hvorfor ikke bare snakke engelsk? Synd at Frida vant. Synes fortsatt hun har et ufotogent ansikt. Skjønner ikke helt hvordan hun skal fronte Maybelline. Anonymous poster hash: 70d6d...200 5
Lillemeg25 Skrevet 3. desember 2013 #576 Skrevet 3. desember 2013 Dette har jeg å lurt på. Hvorfor snakker de norsk når det er Engelsktalende mennesker i juryen? Veldig teit for da skjønner jo ikke de alt som blir sagt. Også når F og I skulle forklare hvorfor de ville vinne, så snakker de norsk foran Tyra Banks! Hallo i luken. Tyra er så mye mer livlig og sprudlende i forhold til Siri. Siri er jo gørr kjedelig i forhold til Tyra.. 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #577 Skrevet 3. desember 2013 Tyra dro opp hele episoden! Herlige damen Men altså - det er jo faktisk normal folkeskikk å snakke et språk som alle forstår, så langt det lar seg gjøre. Særlig når det som blir sagt er såpass viktig at alle (i dette tilfellet dommerne) må få det med seg! Anonymous poster hash: 9f314...192 1
Gjest Morgun Skrevet 3. desember 2013 #578 Skrevet 3. desember 2013 Herregud da folk, dere må da skjønne at alt ble oversatt og forklart for Tyra! Trodde dere at det var direkte-TV, eller? Det er jo klippet, da! Dere tror ikke seriøst at Tyra satt der som et spørsmålstegn og ikke skjønte noen ting av hva hun var med på? 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #579 Skrevet 3. desember 2013 Herregud da folk, dere må da skjønne at alt ble oversatt og forklart for Tyra! Trodde dere at det var direkte-TV, eller? Det er jo klippet, da! Dere tror ikke seriøst at Tyra satt der som et spørsmålstegn og ikke skjønte noen ting av hva hun var med på? Selvsagt. Det er likevel normal folkeskikk å snakke et språk alle forstår i en slik situasjon. Det er ingen grunn til hvorfor de skulle snakke norsk - alle var i stand til å både snakke og å forstå. Anonymous poster hash: 9f314...192 4
The Kitten Skrevet 3. desember 2013 #580 Skrevet 3. desember 2013 (endret) Herregud da folk, dere må da skjønne at alt ble oversatt og forklart for Tyra! Trodde dere at det var direkte-TV, eller? Det er jo klippet, da! Dere tror ikke seriøst at Tyra satt der som et spørsmålstegn og ikke skjønte noen ting av hva hun var med på? What???!!! Var ikke finalen direktesendt? Glemte Endret 3. desember 2013 av The Kitten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå