Gjest Belle Gunnes Skrevet 26. november 2013 #501 Skrevet 26. november 2013 Ingebjørg og Frida får vel dra til NY tipper jeg. Tipper også at Ingebjørg vinner. Hun tar gode bilder hele tiden og vel aldri havna i bunn 2. Er med deg på denne. Jeg liker Lovise som person. Hun er som en skjør liten fugleunge man vil passe på. Men som modell, synes jeg hun har for små øyne. Noe som gjør henne litt "lukket" på bilder.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #502 Skrevet 26. november 2013 Hørte på en podcast for tre uker siden som "avslørte" vinneren. Om hvordan og måten TV3 helt fra starten klippet programmet og deltagerne, som avslørte tidlig i programmet hvem som vinner. Og den personen er nå topp 3 Spent på om de faktisk har rett. Anonymous poster hash: 88ab6...96e
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #503 Skrevet 26. november 2013 Hørte på en podcast for tre uker siden som "avslørte" vinneren. Om hvordan og måten TV3 helt fra starten klippet programmet og deltagerne, som avslørte tidlig i programmet hvem som vinner. Og den personen er nå topp 3 Spent på om de faktisk har rett.Anonymous poster hash: 88ab6...96e Hæ?!! Skriv hvem!! I spoiler, så klart.. :D Anonymous poster hash: 9f314...192
heiduderborte Skrevet 26. november 2013 #504 Skrevet 26. november 2013 Jeg håper Frida vinner. Jeg trodde hun ville gå ut først, men skiftet raskt mening, virkelig ei god jente og har en enestående personlighet! 2
Gjest iGirl Skrevet 26. november 2013 #505 Skrevet 26. november 2013 Jeg håper Frida vinner. Jeg trodde hun ville gå ut først, men skiftet raskt mening, virkelig ei god jente og har en enestående personlighet! Helt enig. Frida virker snill og god - og hun har bein i nesa Håper hun vinner! 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #506 Skrevet 26. november 2013 Frida! Anonymous poster hash: 7032d...ba2 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #507 Skrevet 26. november 2013 Noen som ser på Top Model Sverige? Episoder ligger ute på viaplay, veldig gøy Anonymous poster hash: 20a9f...476
Gjest Belle Gunnes Skrevet 26. november 2013 #508 Skrevet 26. november 2013 Noen som ser på Top Model Sverige? Episoder ligger ute på viaplay, veldig gøy Anonymous poster hash: 20a9f...476 Er det en ny sesong? Eller er det der hun ene jenta blir valgt vekk første kvelden, men som allikevel kommer tilbake? 1
Gjest Tekola Skrevet 28. november 2013 #509 Skrevet 28. november 2013 Jeg heier på Ingebjørg! Det føles så eviglenge å vente på finalen siden jeg har ligget en uke forran med Viaplay hele tiden
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #510 Skrevet 28. november 2013 Etter forrige episode begynte jeg å like Tone Damli Aaberge. Ikke fordi hun er så fantastisk, men fordi hun sammenlignet med våre kjære modellaspiranter fremstår som Einstein og Frøyas forsvunnede barn. Anonymous poster hash: 9f314...192
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #511 Skrevet 28. november 2013 Etter forrige episode begynte jeg å like Tone Damli Aaberge. Ikke fordi hun er så fantastisk, men fordi hun sammenlignet med våre kjære modellaspiranter fremstår som Einstein og Frøyas forsvunnede barn. Anonymous poster hash: 9f314...192 Tenker du da at modeller generelt er dumme eller mener du deltakerne i Top Model? Anonymous poster hash: ae50d...584
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #512 Skrevet 28. november 2013 Tenker du da at modeller generelt er dumme eller mener du deltakerne i Top Model? Anonymous poster hash: ae50d...584 Jeg tenker ikke at noen er dumme. Jeg tenker derimot at det at Tone klarte å formulere en hel setning uten å avbryte seg selv eller å supplere med "liksom" og "syyyyykt," stilte seg i en heller varmende kontrast til den sedvanlige hviningen og det meningsløse babbelet. Anonymous poster hash: 9f314...192 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #513 Skrevet 28. november 2013 Håper ikke Frida vinner. Den "Jeg er lesbisk" greia hennes, har jeg ikke sansen for. Hvor mange ganger skal hun nevne det?! Det er vel ingenting spessielt med å være lesbisk? I tillegg skal hun virke så tøff og selvsikker. Heier på Ingebjørg! Anonymous poster hash: 82d9c...e20 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #514 Skrevet 28. november 2013 Jeg liker ikke Ingebjørg - hun er alt for selvgod for min smak. Lovise er gørr kjedelig. Ergo heier jeg på Frida. Men jeg tror dessverre at Ingebjørg vinner. Anonymous poster hash: e60b2...6d6 3
super-s Skrevet 29. november 2013 #515 Skrevet 29. november 2013 Jeg heiet på Frida fra første episode, men jeg ble etterhvert litt lei av henne. Men av de som er igjen er det vel hun jeg liker best. Hun tar ikke de beste bildene, men det er hun som har mest edge og personlighet. Ingebjørg har jeg ikke lagt merke til før nå på slutten, og det er fordi det bare er tre stk. igjen. Lovise er søt og har en god personlighet, men hun virker litt skjør. Hvis jeg må velge noen jeg heier på, så må det bli Frida. 1
Version 2.0 Skrevet 29. november 2013 Forfatter #516 Skrevet 29. november 2013 Jeg tror ikke Ingebjørg vinner. Hun er altfor kjedelig i personlighet og har heller ikke et særlig interessant utseendet. Ansiktet hennes er ikke veldig spesielt eller modellaktig, det eneste hun har er en lang hals, noe Tyra Banks sikkert ville elsket. Frida har et særegent ansikt som er et perfekt lerret til å kunne forvandle henne til utallige forskjellige stiler. Hun har også personlighet, er kul og sikkert gøy å jobbe sammen med. I tillegg har hun en flott kropp. Heier på henne! Lovise har et veldig spesielt ansikt, men hennes ansikt er et slikt ansikt man ikke kan forvandle så veldig mye, siden hun har såpass karakteristiske trekk. Hun vil mest sannsynlig alltid se likedan ut, og ha mye av de samme uttrykkene. Synes for øvrig sveisen hun fikk i Top Model er helt for jævlig. I tillegg virker hun litt svak og underdanig, samt er altfor tynn. Er bare til å se litt på Facebook også for å se hvilke deltakere som er best likt av folket. Frida har nærmere 400 følgere, Ingebjørg har bare 30. Lovise har ingen, eller har ikke skrudd på innstillingen slik at folk kan følge henne. 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #517 Skrevet 29. november 2013 Liker ikke Frida. Det må da være slitsomt å definere seg selv kun ut i fra hvilken legning man har. Jeg synes heller ikke hun har et fotogent ansikt. Håper Ingebjørg vinner.Anonymous poster hash: 70d6d...200 3
Gjest Funky Punk Skrevet 29. november 2013 #518 Skrevet 29. november 2013 Frida er kul når det gjelder utseendet, men er så lei av dette evige pjattet om legningen og furtingen de gangene hun må se en mann. Lovise er vakker som modell. Tror hun kunne gjort det stort i f.eks Italiensk vouge eller lignende. Ingebjørg er den jeg heier på. Tror hun kan gjøre det bra både i high fashion og i litt mer komersielle jobber
Version 2.0 Skrevet 29. november 2013 Forfatter #519 Skrevet 29. november 2013 Jeg er enig i at Frida er litt vel opptatt av å konstatere sin lesbiske legning, men det er viktig å huske på at hun er veldig ung og for alt vi vet kan det være at hun har bodd i skapet hele sitt liv, og ganske nylig turt å komme ut. Da er man som oftest opptatt av å søke oppmerksomhet fordi man er stolt av den man er. Når hun blir litt eldre så vil nok også hun innse at det kanskje var litt tåpelig å nevne legningen sin i annenhver setning. Men som sagt, hun er ung, og derfor er hun unnskyldt i mine øyne. 1
Skilpadden Skrevet 29. november 2013 #520 Skrevet 29. november 2013 Noen som ser på Top Model Sverige? Episoder ligger ute på viaplay, veldig gøy Anonymous poster hash: 20a9f...476 Er det en ny sesong? Eller er det der hun ene jenta blir valgt vekk første kvelden, men som allikevel kommer tilbake? MÅ være den irakiske jenta som gikk ut første kvelden og kom tilbake igjen! Fulgt med der også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå