AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #401 Skrevet 12. november 2013 Har ikke lagt merke til Bare jeg som reagerer litt på at dommerne er SÅ beinharde når det gjelder vekt - har du to kilo for mye får du høre det i hver episode, mens det ikke har blitt trekt fram noe særlig som et drawback med anklene til Marlen? Det må da være et mye større problem i bransjen å ikke kunne gå på høye hæler enn å være litt stor eller liten (noe man kan gjøre noe med). Synes alt fokuset har vært på vekt, og lite på andre ting som kan hindre modellene i å få jobb. Det har vel blitt nevnt av dommerne, men jeg synes det er rart at andre får høre at de "vagger som kuer" og "ser gravide ut", mens når Marlen sjangler seg gjennom photoshooten, så får hun bare høre at "du hadde det vanskelig, men du gjorde ditt beste". Hyggelig at de for en gangs skyld var hyggelige, men det virker litt rart. Hadde de vært litt i balanse så hadde de vel sagt at dette bare ikke er forenlig med å være modell. Hvem gir jobben til ei som bare klarer en brøkdel av poseringene? Å kunne gå i høye hæler er vel et must som modell. Ikke engang når hun ble sendt hjem var det et tema. Ingen sa et fnugg kritisk om henne for at hun sjangla seg gjennom photoshooten. Mens i andre sammenhenger får modellene så busta fyker... Kjapt svar. Det er føttene og ikke anklene. Og noen sko går helt fint mens enkelte sko suger balle. Hadde disse designerskoa hatt litt kvalitet så hadde de vært bedre å gå med. Hun går helt fint i en god del sko men noen få funker ikke. Og som jeg sier - dårlige føtter er ikke forenlig med et yrke som catwalkmodell men for kommersielle oppdrag så går det nok helt fint. Anonymous poster hash: b3dfa...d84
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #402 Skrevet 12. november 2013 Var det Rachana som vant den kampanjen til MISS JOY eller hva han heter? Siden hun ikke beste bilde? De nevnte jo ikke det en gang... Anonymous poster hash: f6420...b39
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #403 Skrevet 12. november 2013 Det var Rachna som vant, ja. Han heter Jonas Hallberg, merket heter Stars tror jeg? Anonymous poster hash: 8f95d...241 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #404 Skrevet 13. november 2013 Heier på Frida! Anonymous poster hash: 74c68...4f2 3
Skilpadden Skrevet 13. november 2013 #405 Skrevet 13. november 2013 Er jeg faktisk den eneste her som ikke syns at Rachana har noe modellpotensiale? Hun har et vakkert ansikt, og vakkert hår, jagreit. Men kroppen hennes!!! kropp proporsjonene er helt feil. ser ut som overdelen hennes er 30 cm, også har hun 2 meter lange bein. Og måten hun står på! Hun har alltid hodet hevet ned. Som om hun har en nakkeskade og ikke kan ha hodet hevet høyt og stå med rett rygg. Det irriterer meg skikkelig! Og det at hun ALDRI smiler. Jeg syns nesten synd på jenta, hun er jo så streng og hard mot seg selv. Og attiduen hennes ..... alt ved henne irriterer meg. 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #406 Skrevet 13. november 2013 Er jeg faktisk den eneste her som ikke syns at Rachana har noe modellpotensiale? Hun har et vakkert ansikt, og vakkert hår, jagreit. Men kroppen hennes!!! kropp proporsjonene er helt feil. ser ut som overdelen hennes er 30 cm, også har hun 2 meter lange bein. Og måten hun står på! Hun har alltid hodet hevet ned. Som om hun har en nakkeskade og ikke kan ha hodet hevet høyt og stå med rett rygg. Det irriterer meg skikkelig! Og det at hun ALDRI smiler. Jeg syns nesten synd på jenta, hun er jo så streng og hard mot seg selv. Og attiduen hennes ..... alt ved henne irriterer meg. Helt enig! Får helt fnatt av å se på, hun er så irriterende. Hadde hun bare vært pen, flink OG irriterende, men hun er kjedelig og ikke særlig flink.. Anonymous poster hash: 8f95d...241 3
magicpie Skrevet 13. november 2013 #407 Skrevet 13. november 2013 Er jeg faktisk den eneste her som ikke syns at Rachana har noe modellpotensiale? Hun har et vakkert ansikt, og vakkert hår, jagreit. Men kroppen hennes!!! kropp proporsjonene er helt feil. ser ut som overdelen hennes er 30 cm, også har hun 2 meter lange bein. Og måten hun står på! Hun har alltid hodet hevet ned. Som om hun har en nakkeskade og ikke kan ha hodet hevet høyt og stå med rett rygg. Det irriterer meg skikkelig! Og det at hun ALDRI smiler. Jeg syns nesten synd på jenta, hun er jo så streng og hard mot seg selv. Og attiduen hennes ..... alt ved henne irriterer meg. Når du sier det, så tror jeg faktisk ikke at jeg har sett henne smile.. 2
Gjest Wilhelmine Skrevet 13. november 2013 #408 Skrevet 13. november 2013 Kjapt svar. Det er føttene og ikke anklene. Og noen sko går helt fint mens enkelte sko suger balle. Hadde disse designerskoa hatt litt kvalitet så hadde de vært bedre å gå med. Hun går helt fint i en god del sko men noen få funker ikke. Og som jeg sier - dårlige føtter er ikke forenlig med et yrke som catwalkmodell men for kommersielle oppdrag så går det nok helt fint.Anonymous poster hash: b3dfa...d84 Så bra at det ikke er helt krise da, jeg kan ikke noe om det, bra for henne at hun kan bruke endel sko hvertfall. Jeg leste på kjendis.no tror jeg, at Marlen jobber fulltid som modell nå. Good for her! Selv om jeg ikke heiet på henne i konkurransen, så er det jo ikke sånn at jeg håper hun skal mislykkes med det hun ønsker å holde på med. I alle slike konkurranser, så er det jo ikke alltid de som gjør det best i konkurransen som gjør det best etterpå (Idol har jo mange eksempler på dette). Så det er jo flott om hun får det til, på tross av beina! Likevel mener jeg - at i en konkurranse som Top Model - er det rart at de kan slaktes for det utroligste ("du må gå ned to kilo"), men at beina til Marlen ble veldig lite kommentert. Akkurat som en modell som har pittelitt for mye kan miste oppdrag på grunn av det, så kan en modell med slike bein sannsynligvis miste oppdrag på grunn av det. Man kan jo si at Marlen ikke kan noe for det, men det er jo ikke sånn at man nødvendigvis kan noe for kroppsfasongen sin heller. Mye kan man endre, men hun Amalie vil kanskje aldri ha kropp som Lovise f.eks. Så jeg synes det er rart at andre får høre de ser gravide ut eller hva det nå er, mens Marlen, med hennes problem bare får "stakkars deg, vi så du hadde det vanskelig, men du gjorde ditt beste, og vi er så fornøyd med deg". Man bør jo se en helhet der. Ikke bare henge seg opp i vekt og lengde på beina, men hvem som all over kan egne seg som modell. I en konkurranse der man skal finne en toppmodel, så er det klart at man bør lete etter den med størst potensiale i et bredest mulig spekter. Det ville være synd om vinneren av top model er en som aldri kan gå catwalk, liksom.
Wonders Skrevet 13. november 2013 #409 Skrevet 13. november 2013 så langt er jeg enig med jurien jeg. Merkelig nok.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #410 Skrevet 13. november 2013 Jeg synes å det er utrolig rart at Marlen kun fikk litt tilsnakk under photoshoota ang at hun ikke kan gå på høye hæler. Det så jo ut som hun gikk på stylter noen ganger. Veldig rart det ikke ble tatt opp under utstemmingen. Føler de fokuserer ALT for mye på dette med vekt. Donna sier Louise må gå opp en halv eller en kg, men vil det gjøre noen forskjell egentlig? Du må opp to kg og du må ned to kg osv. Skal man bli modell er det vel mer viktig å kunne å på høye sko enn å slanke seg to kg. Anonymous poster hash: fd64c...2e3 3
Skilpadden Skrevet 13. november 2013 #411 Skrevet 13. november 2013 Jeg synes å det er utrolig rart at Marlen kun fikk litt tilsnakk under photoshoota ang at hun ikke kan gå på høye hæler. Det så jo ut som hun gikk på stylter noen ganger. Veldig rart det ikke ble tatt opp under utstemmingen. Føler de fokuserer ALT for mye på dette med vekt. Donna sier Louise må gå opp en halv eller en kg, men vil det gjøre noen forskjell egentlig? Du må opp to kg og du må ned to kg osv. Skal man bli modell er det vel mer viktig å kunne å på høye sko enn å slanke seg to kg. Anonymous poster hash: fd64c...2e3 Men hun var virkelig den fineste jenta der, altså Marlen! Jeg syns hun var så nydelig! Og personligheten hennes gjorde henne bare enda finere. Hun var så rar, så sprudlende, så positiv. Så jeg ble lei meg når hun røyk ut. Men hun kan jo ikke gå, så hun hadde ikke noe fremtid der ... 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #412 Skrevet 13. november 2013 Jeg synes å det er utrolig rart at Marlen kun fikk litt tilsnakk under photoshoota ang at hun ikke kan gå på høye hæler. Det så jo ut som hun gikk på stylter noen ganger. Veldig rart det ikke ble tatt opp under utstemmingen. Føler de fokuserer ALT for mye på dette med vekt. Donna sier Louise må gå opp en halv eller en kg, men vil det gjøre noen forskjell egentlig? Du må opp to kg og du må ned to kg osv. Skal man bli modell er det vel mer viktig å kunne å på høye sko enn å slanke seg to kg. Anonymous poster hash: fd64c...2e3 Donna virker lettere schizofreni når hun først ber Lovise legge på seg, for deretter å si hun ser gravid ut. Altså, hallo, er det noen hjemme der?Anonymous poster hash: 24d68...d04 1
Skilpadden Skrevet 13. november 2013 #413 Skrevet 13. november 2013 Donna virker lettere schizofreni når hun først ber Lovise legge på seg, for deretter å si hun ser gravid ut. Altså, hallo, er det noen hjemme der?Anonymous poster hash: 24d68...d04 Hun sa jo det om poseringen. Måten hun poserte på. Med magen ut sånn. 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #414 Skrevet 13. november 2013 Donna virker lettere schizofreni når hun først ber Lovise legge på seg, for deretter å si hun ser gravid ut. Altså, hallo, er det noen hjemme der?Anonymous poster hash: 24d68...d04 Skjønner ikke hva dette har med shcizofreni å gjøre? Men uansett, hun kan være for tynn men likevel ha blitt fotografert i en uheldig vinkel. Jeg er enig i at hun så gravid ut på bildet. Anonymous poster hash: 8f95d...241 1
smalls Skrevet 13. november 2013 #415 Skrevet 13. november 2013 Lovise så jo faktisk gravid ut på bilde 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #416 Skrevet 13. november 2013 Skjønner ikke hva dette har med shcizofreni å gjøre? Men uansett, hun kan være for tynn men likevel ha blitt fotografert i en uheldig vinkel. Jeg er enig i at hun så gravid ut på bildet. Anonymous poster hash: 8f95d...241 Selv om Lovise er veldig veldig tynn og mager, så virker det som om hun har en høy fettprosent. Hun er ikke tynnfeit, men beina hennes er ekstremt smale. Har også ei venninne som ser utrolig tynn ut pga beinbygningen, men hun har masse valpefett på magen. Anonymous poster hash: 568d0...185
Salamandria Skrevet 13. november 2013 #417 Skrevet 13. november 2013 Hva var egentlig poenget med han sushi-mannen? Var det bare for å skremme Frida? 10
smalls Skrevet 14. november 2013 #418 Skrevet 14. november 2013 Hva var egentlig poenget med han sushi-mannen? Var det bare for å skremme Frida? Samme lurer jeg på
Skilpadden Skrevet 14. november 2013 #419 Skrevet 14. november 2013 Samme lurer jeg på Hvilken sushi-mann? Er det jeg som har gått glipp av noe??
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #420 Skrevet 14. november 2013 Hvilken sushi-mann? Er det jeg som har gått glipp av noe?? I forrige episode lå det en (nesten) naken mann på et bord i leiligheten deres, dekket av sushi. Jentene spise, Frida klaget over hvor lite hun likte sushi OG menn (men spiste sushi av mannen likevel). Men det var liksom ikke noe mer enn det. Anonymous poster hash: 8f95d...241
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå