Gå til innhold

Top Model Norge

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mye minedre enn 90-60-90, iallfall! Kanskje 75-60-75 elns?

Anonymous poster hash: b4fab...239
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor Marlen er der dersom hun fysisk ikke greier gå eller stå i hæler, da kan hun jo ikke jobbe som modell?

Anonymous poster hash: 42279...bf0

• Liker 7
Skrevet

Han fotografen i dag virker kjempekoselig :fnise: Men mange kjipe bilder.. Eneste jeg likte hittil var faktisk Rachana sitt

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor Marlen er der dersom hun fysisk ikke greier gå eller stå i hæler, da kan hun jo ikke jobbe som modell?

Anonymous poster hash: 42279...bf0

Samme her. Hun burde jo gå med hæler konstant der inne for å trene seg opp. Hvis hun ikke klarer å posere fordi hun har på hæler så kan hun faktisk ikke utføre jobben sin.

Anonymous poster hash: 3d4ad...d65

Skrevet

Samme her. Hun burde jo gå med hæler konstant der inne for å trene seg opp. Hvis hun ikke klarer å posere fordi hun har på hæler så kan hun faktisk ikke utføre jobben sin.

Anonymous poster hash: 3d4ad...d65

Man kan trene seg opp på andre måter også, kanskje lurt å starte i det små. Mon tro om hun har slakke leddbånd i anklene? Tror iallefall det er mulig å gjøre noe med det, dersom hun ønsker å satse videre.

Skrevet

Har bare sett programmet ved en tilfeldighet et par ganger, og hadde uansett ikke orket å følge med pga hun Donna.

Gjest Wilhelmine
Skrevet

Jeg synes det var på sin plass at Marlen røyk ut i dag. Hun har ikke gjort noe særlig godt inntrykk, har tatt middelmådige bilder og hun har jo et stort problem hvis hun ikke kan gå på hæler. Det har jo vært et problem på flere photoshoots. Bra for henne om det går an å trene det opp, men slik hun er i dag (mtp høye hæler) så blir det rett og slett for mye hinder. Dessuten irriterer hun meg litt med måten hun er på og snakker på, uten at jeg helt kan sette fingeren på hvorfor.

Jeg håper neste ut er Rachana. Hun tar gode bilder innimellom, som i dagens episode, men personligheten og attituden irriterer vettet av meg. Det blir for mye arroganse og skryt over hvor bra hun er og hvor mye erfaring hun har. Har jo ikke imponert så mye tidligere i konkurransen, og hun har dårlig holdning... Hun nailet bildet i dag, og jeg skjønner jo at det viktigste er bildene, men jeg klarer ikke "heie" på noen som er så skrytete. Som en over her sa, selvtillit er bra, men selvinnsikt er like viktig. Og ikke minst ydmykhet!

Jeg heier på Frida (selv om jeg er litt lei av at hun må poengtere det i hver eneste episode at hun er lesbisk, jeg synes ikke folk skal definere hele sin person ut fra legning - man er jo mye mer enn det, det er jo en detalj). Synes Frida er utrolig kul med det håret, synes hun tar seg godt ut på bildene og hun er ei sympatisk og jordnær jente. I tillegg heier jeg på Lovise, tror jeg, synes, hun har så spesielt og flott utseende, synes jeg. Hun virker også sympatisk, og det gir en stor stjerne i min bok.

Ingebjørg og Ine synes jeg er litt anonyme. Jeg husker ikke hvem som er hvem engang, men det er kanskje fordi jeg er ekstremt dårlig på å huske ansikter. Har ikke noe dårlig inntrykk av dem, men ikke noe overveldende bra heller.

Jeg er nå uansett fornøyd med at de fleste jeg synes hadde irriterende og dårlig attitude er ute! Blir spennende å se hvem som vinner til slutt.

Og ja, jeg er lei av det voldsomme vektmaset. Ja, jeg skjønner jo at det er viktig med kropp og vekt i bransjen, men ærlig talt. "Du må ta av en kilo", "du må ta av tre kilo" og "du må legge på deg to kilo". En kilo synes da ikke så forbannet godt. At man må opp eller ned er nå så, men vekt er vel ingen eksakt vitenskap der "fasiten" er å legge på seg 1,24 kilo for å bli perfekt. Men hva vet vel jeg, jeg er ikke modell (heldigvis)

Skrevet

Jeg håper neste ut er Rachana. Hun tar gode bilder innimellom, som i dagens episode, men personligheten og attituden irriterer vettet av meg. Det blir for mye arroganse og skryt over hvor bra hun er og hvor mye erfaring hun har.

Jeg har vel sagt det før, men de som virker minst sympatiske blir som regel nummer to. Mye klipping for å bygge opp dramatikken.

Anonymous poster hash: 2004f...02b

Gjest Sunshine23
Skrevet

Ut med Rachana.!! Jeg blir faktisk irritert når hun tar gode bilder :fnise: Ikke at det er så ofte men.

Kroppsholdningen hennes er jo helt grusom. Rett deg opp kvinne og ikke heng så med hodet da. Det blir litt for mye skryting synes jeg. Det spiller ingen rolle om du har modellerfaring fra før når du suger på nesten alle photoshoots.

• Liker 4
Gjest Wilhelmine
Skrevet

Jeg har vel sagt det før, men de som virker minst sympatiske blir som regel nummer to. Mye klipping for å bygge opp dramatikken.

Anonymous poster hash: 2004f...02b

Ikke usannsynlig det, men jeg håper likevel Rachana forsvinner neste gang :P

Av og til mistenker jeg dem for å ikke velge det beste bildet, men heller velge et de mener er "representativt". Som closeup-bildet til Marlen i dagens episode. Det var jo helt krise! De har sikkert rett i at hun ikke klarer ta kontroll over fjeset og alt det der, og det er godt mulig det var hun som var svakest i dag - men at det ikke var et bilde i den bunken som var mer flatterende, det tror jeg faktisk ikke på...

Skrevet

Hvorfor i **** har Marlen kommet så langt? De ser vel at hun ikke kan brukes på bilder eller til catwalk, pga føttene.

Anonymous poster hash: 82d9c...e20
Skrevet

Jeg heier på Frida (selv om jeg er litt lei av at hun må poengtere det i hver eneste episode at hun er lesbisk, jeg synes ikke folk skal definere hele sin person ut fra legning - man er jo mye mer enn det, det er jo en detalj). Synes Frida er utrolig kul med det håret, synes hun tar seg godt ut på bildene og hun er ei sympatisk og jordnær jente. I tillegg heier jeg på Lovise, tror jeg, synes, hun har så spesielt og flott utseende, synes jeg. Hun virker også sympatisk, og det gir en stor stjerne i min bok.

Heia Frida og Lovise! Frida irriterer meg litt, hun har alltid en veldig "ja, og så var det MEG da, traktorlesba fra Nord-Norge, hehehe, jordnær jeg altså..."-holdning, men i det minste klarer hun å formulere seg uten knis og fnis, og hun tar ikke alt så veldig høytidelig (unntatt når hun må se på en mann, da). Lovise er litt anonym, men ikke på samme måte som Ingebjørg og Ine; hun er mer rolig, mild og sympatisk i væremåte, og så ser hun virkelig flott ut. Hun ser ut som en modell, synes jeg. Som du sier, spesielt utseende, og det er positivt i min bok.

Anonymous poster hash: b4fab...239

• Liker 2
Skrevet

Jeg har samme type føtter som Marlen. Skyhøy fotbue og tverrhulfot (hun fortalte dette i en tidligere episode) og tro meg, det er ingen ting som kan trenes bort - det er fysisk umulig å trene bort skjelettfasong :P Og det gjør satans vondt innimellom også. Så vondt at jeg har både svimt av og spydd pga smerter. Noen sko går helt fint å gå med, mens andre er helt døden for føttene. Hun gikk faktisk på høye heler under utstemmingen ;) Så jeg har all sympati med henne for å ha virkelig vondt. Men det er dessverre ikke forenlig med et modellyrke med catwalk. Jeg har selv en del begrensninger i min hverdag pga føttene. Så ikke si at hun må trene mer. Det funker ikke.

Tilbake til topic - jeg heier på Ingebjørg. Mange sier hun er anonym. Jeg ser bare en veldig fokusert jente, som jobber beinhardt og som ikke tar noe for gitt (noe en viss Rachna gjør) og som ikke bruker tiden på fjas. Hun er der for å jobbe - punktum. Så hun er min soleklare favoritt.

Anonymous poster hash: b3dfa...d84
  • Liker 3
Skrevet

Jeg har skaffet meg viaplay og har sååååå lyst til å spoile :fnise: Jeg begynner å bli så lei av Ine. Hun er veldig søt og virker hyggelig, men ingen modell.

• Liker 1
Skrevet

Var det bare jeg som reagerte på at munnen til Marlen er helt utrolig skeiv?

Ser ut som tennene er kortere på den ene siden eller noe.

Jeg ble alltid ekstremt distrahert av dette under intervjuene, og symmetri er vel noe av det viktigste for en modell.

Anonymous poster hash: e7ad7...aae
  • Liker 3
Gjest Wilhelmine
Skrevet

Har ikke lagt merke til

Jeg har samme type føtter som Marlen. Skyhøy fotbue og tverrhulfot (hun fortalte dette i en tidligere episode) og tro meg, det er ingen ting som kan trenes bort - det er fysisk umulig å trene bort skjelettfasong :P Og det gjør satans vondt innimellom også. Så vondt at jeg har både svimt av og spydd pga smerter. Noen sko går helt fint å gå med, mens andre er helt døden for føttene. Hun gikk faktisk på høye heler under utstemmingen ;) Så jeg har all sympati med henne for å ha virkelig vondt. Men det er dessverre ikke forenlig med et modellyrke med catwalk. Jeg har selv en del begrensninger i min hverdag pga føttene. Så ikke si at hun må trene mer. Det funker ikke.

Anonymous poster hash: b3dfa...d84

Bare jeg som reagerer litt på at dommerne er SÅ beinharde når det gjelder vekt - har du to kilo for mye får du høre det i hver episode, mens det ikke har blitt trekt fram noe særlig som et drawback med anklene til Marlen? Det må da være et mye større problem i bransjen å ikke kunne gå på høye hæler enn å være litt stor eller liten (noe man kan gjøre noe med). Synes alt fokuset har vært på vekt, og lite på andre ting som kan hindre modellene i å få jobb.

Det har vel blitt nevnt av dommerne, men jeg synes det er rart at andre får høre at de "vagger som kuer" og "ser gravide ut", mens når Marlen sjangler seg gjennom photoshooten, så får hun bare høre at "du hadde det vanskelig, men du gjorde ditt beste". Hyggelig at de for en gangs skyld var hyggelige, men det virker litt rart. Hadde de vært litt i balanse så hadde de vel sagt at dette bare ikke er forenlig med å være modell. Hvem gir jobben til ei som bare klarer en brøkdel av poseringene?

Å kunne gå i høye hæler er vel et must som modell. Ikke engang når hun ble sendt hjem var det et tema. Ingen sa et fnugg kritisk om henne for at hun sjangla seg gjennom photoshooten. Mens i andre sammenhenger får modellene så busta fyker...

Skrevet (endret)

Så at Marlene jobber som modell i se og hør:P

Endret av lovedrug
Skrevet

Det er helt ok for meg at Marlen røk i dag. Jeg liker henne ikke særlig godt, hun er pen, men alt for umoden og tar ikke spesielt gode bilder. Håper Rachna ryker neste gang, hun er så ufattelig arrogant at det skulle ikke vært lov.

Jeg liker Lovise sin holdning og vesen, men jeg klarer ikke å like utseendet hennes. Min favoritt er Ingebjørg, både utenpå og inni. Skjønner ikke at dommerne sier at hun ikke har personlighet?

Anonymous poster hash: 8f95d...241
  • Liker 1
Skrevet

frida :hjerte:

Anonymous poster hash: 7032d...ba2
  • Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing og svar til dette.

Irrlys, moderator.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...