Gå til innhold

Top Model Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ei hurpe!

Anonymous poster hash: f593d...a52

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rachana var virkelig nydelig. :) Både kropp og ansikt. Tror hun kommer langt.

Den dommeren som liksom er "bitchen" i panelet virker veldig påtatt.

Anonymous poster hash: 70d6d...200
Skrevet

Ikke noe godt inntrykk av denne sesongen! Har sett en del på de amerikanske og de britiske og de norske er så tamme og kjedelige. Veldig nue selvopptatte modeller som virker standard A4!

Skrevet

Hun indiske jenta er helt klart den nydeligste, etter min mening. De andre - tamme.

Anonymous poster hash: 8765d...bc5
  • Liker 1
Skrevet

Digger at de er så strenge, men ho dama var jo beintøff da. No mercy! Men bransjen er tøff. Bare bra at de forbreder jentene:-)

Siri virker mye bedre enn mona

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
  • Liker 1
Skrevet

Merkelig at hun Siri har gjort det så bra som modell. Hun er jo helt ordinær. Donna virker ganske bitchy..

Anonymous poster hash: 93d2b...2de
  • Liker 1
Skrevet

Merkelig at hun Siri har gjort det så bra som modell. Hun er jo helt ordinær. Donna virker ganske bitchy..

Hva? Siri er jo fantastisk nydelig. :) Utrolig fotogen.

• Liker 10
Skrevet (endret)

-

Endret av Samaysa
  • Liker 1
Skrevet

Hva? Siri er jo fantastisk nydelig. :) Utrolig fotogen.

Fins et tonn med jenter som ser ut som ho, da. Helt ordinær.

• Liker 3
Skrevet

Herregud, jentene virker helt blåst og det virker ikke som de har særlig forståelse for hvor mye det kreves av dem. Og de fleste er ikke særlig pene engang, de er helt vanlige norske jenter.

• Liker 5
Skrevet

Modeller fleste er det og Siri er et godt eksempel, ikke noe spesielt før de har sminke og flink fotograf!

Skrevet

Modeller fleste er det og Siri er et godt eksempel, ikke noe spesielt før de har sminke og flink fotograf!

Absolutt! Med en flink stylist og frisør kan nesten alle se smashing ut :) Jeg må le av ho kristne jenta "Gud er med meg"

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Samaysa
Skrevet

Sjempe-sjipt å måtte dra hjem ass..

• Liker 7
Skrevet

"Er jo schempeschipt da!"

Har de oversatt det Tyra sier, og gitt det til Siri? Er jo klin likt. Og det virker som de prøver å få hun Donna til å være Norges svar på Janice Dickinson.

• Liker 4
Skrevet

Hjelp, det var kjedelig. Kommer til og fortsette å se på, fordi jeg liker konseptet, men det kan ikke måle seg med ANTM og Britains next top model som er min favoritt.

Skrevet

Du trenger ikke å være smellvakker for å være en god modell, det har med hvordan du ser ut på bilder og hvordan du ser ut og går på catwalken. Siri Tollerød er vakker, høy og tynn, i tillegg til å være fotogen. Du må ha litt flaks også..

Tenker at Siri trenger litt tid på seg, men synes manuskriptet er litt platt. Tenker at flere av jentene har potensiale. Det er absolutt ikke de vakreste jentene fra ulike ntm-sesonger som har gjort størst suksess som modeller. Og det er forresten ikke amerikanske eller de britiske, men de australske.

Skrevet

Jeg synes denne sesongen virker lovende! Det er alltid kleint å se på sitt eget folk på realtiy-tv, derfor tror jeg at det alltid er noen som mener det blir for dumt, tamt eller pinlig. Det er så mye lettere å se på den amerikanske eller den britiske fordi det er liksom litt mer fjernt.

Jeg likte dommerne og jeg fikk et svært godt førsteinntrykk av episoden! :)

Jeg synes Rochana virker spennende og at hun er absolutt nydelig. Ellers var det mange andre flotte jenter som også er med.

Det flaueste øyeblikket i denne episoden var vel uten tvil da Malin skulle gi sine beste poses. Da døde jeg litt :P

• Liker 1
Skrevet

Og enig i at det er ganske kleint at Siri sier ordrett det Tyra sier, bare på norsk. PINLIG!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...