Gå til innhold

Top Model Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hender seg at neste ukes episode blir lagt ut før dagens episode går på tv:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lol digger at Rachna havnet på bunn 2 :fnise: Hun tror jo at hun er såå mye bedre enn de andre. Det var til pass for henne ;)

• Liker 1
Gjest Wilhelmine
Skrevet

Sitter og ser på nå, men synes ikke jentene imponerte særlig på den castingen. Ble mye intetsigende pjatt. "Jeg elsker å være modell" - javel, men hva har du å tilføre i denne kampanjen? Virket ikke som de hadde tenkt noe særlig på hvordan de skulle selge seg selv, men mulig det var nervene og engelskkunnskapene som bremset dem. Det blir jo som et jobbintervju, og jeg synes ikke det vi så i dag var så veldig selvselgende.

Kult at Frida vant, jeg synes det var greit at de valgte henne over hun som rev i stykker bildet sitt. Var ikke det hun som det stod mellom? Jeg blander noen av jentene innimellom.

Trakk også litt på smilebåndet da Rachna ikke gjorde det så bra i dag. Hun har en veldig innbilsk og skrytete holdning, og trekker ofte fram hvor flink hun er og hvor mye erfaring hun har. Det har vel ikke skint så veldig igjennom foreløpig, spør du meg. Hun er jo ikke den som får best kommentarer, og da tror jeg hun hadde tjent på å dysse ned sin egen erfaring. Hva er imponerende med at hun har et tonn mer erfaring enn de andre, og likevel gjør det helt midt på treet? Da er det bedre å være litt beskjeden, og heller imponere.

Jeg synes hvertfall det er mye mer sjarmerende med litt ydmykhet enn med arroganse og skryt. Det er bra og ha god selvtillit, men det er da ikke unisont med å skryte uhemmet av seg selv. "Vet du at du er flink og har god selvtillit, så trenger du ikke skryte", på en måte...

Skrevet

Syns det er mange dårlig bilder. Flere av jentene så helt rare ut i ansiktet.

Skrevet

Jeg har ikke sagt at de er store, jeg har sagt at de var større enn jeg trodde, og at jeg trodde de måtte være tynnere for å jobbe som modell. Lovise er tynn ja, det er sånn jeg trodde modeller skulle se ut. Men det er jo bare bra om jeg tar feil, men hadde jeg skullet gjette hadde jeg gjettet at de andre var for store. Kanskje jeg har feil inntrykk av modellbransjen..?

Anonymous poster hash: 8f95d...241

Anonymous poster hash: f6420...b39

Skrevet

Du over her: du må huske at tvskjermen "adder" en del kg.

Skrevet

Denne sesongen synes jeg generelt det er lavt nivå på jentene. Har nettopp sittet og sett neste ukes episode på viaplay (skal ikke spoile noe:) ), og synes egentlig ingen er særlig dyktige. Ingebjørg er svært fotogen, men er ingen runway-model i mine øyne. Lovise er den eneste som duger der, men hun har ikke et ansikt passende for close ups på photoshoot. Det er vel egentlig det, to jenter som duger sånn halvveis hver sitt område innenfor modellbransjen.

Anonymous poster hash: dd376...924
  • Liker 2
Skrevet

Du over her: du må huske at tvskjermen "adder" en del kg.

TV-skjermen "adder" da ingen kilo. Det er kun et tåpelig argument fra modellbransjens side for å kunne forsvare diverse mål og maksvekt. Det video- og (spesielt) fotokamera gjør, er derimot å trekke fra flere kilo ved at modellene stiller seg i heldige vinkler o.l.

• Liker 1
Skrevet

TV-skjermen "adder" da ingen kilo. Det er kun et tåpelig argument fra modellbransjens side for å kunne forsvare diverse mål og maksvekt. Det video- og (spesielt) fotokamera gjør, er derimot å trekke fra flere kilo ved at modellene stiller seg i heldige vinkler o.l.

De fleste ser større ut på tv og på bilder enn det de er i virkeligheten. Når man er på tv er det vanskelig å holde en heldig vinkel konstant.

• Liker 3
Skrevet

Noen som ser det på nettet nå? Får ikke sett alt, kommer til midten før det stopper. Kan det være fordi det tar tid før alt kommer ut?

Anonymous poster hash: 8a4cb...845
  • Liker 4
Skrevet

Rachana: JA JEG TROR JO JEG LIKSOM GJORDE DET BRA DA SIDEN JEG ER VANT MED CASTINGS OG SÅNT OG JA JEG VET LIKSOM HVA JEG SKAL GJØRE FOR Å FÅ DEM TIL Å LIKE MEG SIDEN JEG HAR ERFARING OG SÅNT

Castingfolka: lol nope

Jeg får alltid litt lyst til å slå Ine i hodet med en murstein hver gang hun åpner kjeften. Hun maser alltid om helt irrelevante, kjedelige ting, og ikke kan hun briljere med noen særlig fortellerevne eller et ordforråd over fjerdeklassenivå heller.

Anonymous poster hash: b4fab...239
  • Liker 9
Skrevet

Noen som ser det på nettet nå? Får ikke sett alt, kommer til midten før det stopper. Kan det være fordi det tar tid før alt kommer ut?

samme her

Skrevet

Samme her! Det skal jo komme ut rett etter at det er ferdig på tv, irriterende greier..

Skrevet

Samme her! Det skal jo komme ut rett etter at det er ferdig på tv, irriterende greier..

grr hvem røk ut????

Skrevet

grr hvem røk ut????

Nå ligger det jo klipp ute på tv3.no hva som skjer neste uke, og der ser man hvem som ikke er med. Får fortsatt ikke til å se dagens episode på nett... Åh firstworldproblems :sur:

Skrevet

Kristina røk ut.

Anonymous poster hash: 81b71...e5f

Skrevet

Kristina røk ut.

Anonymous poster hash: 81b71...e5f

yessss

Skrevet

Savner Jan Thomas og Vendela jeg :(

• Liker 1
Skrevet

Digger Frida, hun er rååkul :)

• Liker 1
Skrevet

Digger Frida, hun er rååkul :)

Jeg synes hun er fryktelig irriterende :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...